Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Skal vere vikar i ein 7. klasse i morgon, og tenkte å fyre i gang ein Beat-for-beat-konkurranse.. Stor stas, men for å få det til å funke må eg jo bruke songar elevane er kjent med. Så det store spørsmålet er dette; Kva slags songar går poden din rundt og syng på om dagane, og kva andre songar er h*n stø i teksten på?
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Min søster er året eldre, og hun har hatt "The Reason" på hjernen siden i fjor sommer Ellers hører hun på endel hip-hop da, ikkeno mainstream-greier, så det blir nok litt for snevert
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Er det en musikktime? ← Hun skal ha musikkonkurranse for 7. klasse
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Hun skal ha musikkonkurranse for 7. klasse ← Håpet på det, likte ikke helt tanken på at det skulle være en mattetime.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Håpet på det, likte ikke helt tanken på at det skulle være en mattetime. ← Nei, det er jeg i grunn enig med deg i
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 Nei, det er jeg i grunn enig med deg i ← Det er ein musikk-time ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå