AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:07 #1 Skrevet torsdag kl. 18:07 Hvor vanlig er det å ligge med sjefen sin? Har tenkt mye på sjefen min i siste. Og er redd for at jeg skal prøve meg på han på en hyttetur. Har en flørtende tone. Må jeg bytte jobb hvis det viser seg å ikke funke? Og hva er risikoen ved dette. Jeg bør holde meg unna kanskje.. Anonymkode: c3d8e...131
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:10 #2 Skrevet torsdag kl. 18:10 Hold deg unna. Alle på jobben vil få vite. Og det er du som blir samtaleemnet. Anonymkode: 0adef...0ca 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:13 #4 Skrevet torsdag kl. 18:13 Idiotisk. Anonymkode: 10f00...344 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:13 #5 Skrevet torsdag kl. 18:13 Ikke gjør det. Det kommer til å bli så kleint for deg... Anonymkode: 1f607...f18 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:19 #6 Skrevet torsdag kl. 19:19 Kjør på TS, utmerkelsen Årets Ansatt 2026 er ikke langt unna. Anonymkode: e8f21...869 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:20 #7 Skrevet torsdag kl. 19:20 Ikke ligg med han før du har fått ny stilling med bedre lønn. Anonymkode: 09859...d54 1
TomKrus Skrevet torsdag kl. 19:29 #9 Skrevet torsdag kl. 19:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor vanlig er det å ligge med sjefen sin? Har tenkt mye på sjefen min i siste. Og er redd for at jeg skal prøve meg på han på en hyttetur. Har en flørtende tone. Må jeg bytte jobb hvis det viser seg å ikke funke? Og hva er risikoen ved dette. Jeg bør holde meg unna kanskje.. Anonymkode: c3d8e...131 Drite i matfatet ditt ? Du forstår at det ikke høres veldig smart ut. De aller fleste seriøse selskaper godtar aldri noe slikt. Så om det oppdages ? Du eller sjefen må skifte jobb, og hos mange ? Det blir deg. Og har du en kurant utdannelse og lett kan få ny jobb ? Det er ditt valg. Selv om det vil funke ? Han kan i de aller fleste tilfeller med seriøse selskaper aldri fortsette som din sjef, eller du som hans underordnede. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:30 #10 Skrevet torsdag kl. 19:30 Hvis du er så ivrig etter å ligge med sjefen din, så kan du like gjerne begynne å se deg om etter en ny jobb med en gang. For i nåværende jobb kommer du ikke til å holde ut særlig lenge. Anonymkode: 00c0c...bb8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:33 #11 Skrevet torsdag kl. 19:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor vanlig er det å ligge med sjefen sin? Det skjer, men det er ikke spesielt vanlig. Har tenkt mye på sjefen min i siste. Og er redd for at jeg skal prøve meg på han på en hyttetur. Du er redd for at du skal prøve deg? Altså: det bestemmer du jo helt selv. Har en flørtende tone. Må jeg bytte jobb hvis det viser seg å ikke funke? Ja, det kan du være helt sikker på at du må. Det er du som stiller med de svakeste kortene her. Og hva er risikoen ved dette. Tja, hvor skal jeg begynne? Du driter deg ut. Du får dårlig rykte i bransjen. Du må slutte i jobben uten å få med deg en god referanse fra noen. Folk snakker sammen, og "alle" kommer til å vite at du ligger med sjefen. osv osv. Jeg bør holde meg unna kanskje.. Anonymkode: c3d8e...131 Til det siste jeg har uthevet: stryk "kanskje", så har du svaret selv. Anonymkode: 4d5ce...06b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå