Gjest TryggMann Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Hei. Over noe tid har vi kåtet hverandre opp med tanken på en 3-kant og som den gentleman jeg er foreslo jeg da en mann (jeg er ikke bi). Hun ble (er) kjemptetent og jeg har nå avtalt å treffe en mann på et hotellrom over påske. Hun vil ikke få vite hvem han er og omvendt. Jeg vil nyte hennes lyst og glede over å bli tatt på (og av) to menn samtidig. Hun valgte selv ut mann etter å ha gått over diverse svar på vår annonse (jevngammel). Jeg har oversendt ham "regler som må følges" (bl.a. hva han kan gjøre og ikke gjøre og hendelsesforløp fra dusjen og litt videre, samt at jeg bestemmer (og hun visker til meg hva Han skal gjøre med henne). Så til mine spørsmål: 1. Er jeg dum/"dumsnill"/gal? Risikerer jeg å miste henne eller får vi bare et enda bedre sexliv (allerede hatt glede av opplegget da hun elsker å småprate om det mens vi elsker og blir superkåt på hva som skal/kan skje). 2. Har noen erfaring med dette og er den god? 3. Er det flere kvinner som tenner på dette? Fantasier og virklighet er ikke alltid forenlig eller hva?? Regner med å gjennomføre dette - 1. gang for begge - og jeg har lovet henne at jeg ikke skal kreve noen 3k med en kvinne etterpå som gjengjeld.
Gjest Damegjest Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Tror dette er en vanlig fantasi for svært mange kvinner, men at en del ikke tør å innromme det. I følge boken "Venus - Norske kvinner sett nedenfra" sin statitsitikk kom denne fantasien på fjerde plass, kun slått av vanlig sex, sexleketøy og oralsex. 73 % av kvinnene har svart at de fantaserer om trekant m+m+k. Jeg tror du gjør din kvinne glad, og at du ikke risikier å miste henne, antagelig blir hun ennå mer lysten på deg.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Jeg tror du gjør din kvinne glad, og at du ikke risikier å miste henne, antagelig blir hun ennå mer lysten på deg. ← :enig_anim:
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Jeg tror du gjør din kvinne glad, og at du ikke risikier å miste henne, antagelig blir hun ennå mer lysten på deg. ← Og kanskje liker hun det så godt at dere må gjøre det oftere og oftere siden sex kun med deg blir en nedtur til sammenligning......
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Og kanskje liker hun det så godt at dere må gjøre det oftere og oftere siden sex kun med deg blir en nedtur til sammenligning...... ← I slike tråder er det bare å sitte og vente på det første sure oppstøtet fra noen som ikke aner hva en trekant med et par og en tredjeperson innebærer. Her kom det første oppstøtet.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 enkelte vil nok spørre seg "hvor bra er forholdet når man er nødt til å få en tredjemann opp i senga for å nyte sex...." men oppdater oss her inne da når dere har testet trekant og gi oss deres erfaringer!
Gjest Bodillen Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 (endret) Om sånt som dette kan funke kommer nok veldig an på partenes holdninger til sex. Folk er forskjellige. For min del hadde det vært helt uaktuelt, men jeg er ikke i tvil om at mange kan ha glede av det uten at det ødelegger noe. Den største faren er vel sjalusi. Jeg tror man skal kjenne hverandre svært godt og være enormt trygge på hverandre før man tar sjansen. Endret 10. april 2006 av Bodillen
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Jeg tror man skal kjenne hverandre svært godt og være enormt trygge på hverandre før man tar sjansen. ← Nettopp! :enig_anim:
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Jeg har hatt trekant med min mann og en mann til, og det var den beste sexopplevelsen jeg har hatt. Tenker på den ennå (7-8 år siden) , og det er absolutt ingen nedtur å ha sex med mannen min etterpå. Vet ikke om jeg tør en gang til.
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Nå tenner ikke jeg på sånt da, men det kan sikkert funke for noen. Jeg er nok forsjalu tror jeg også
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Jeg har hatt trekant med min mann og en mann til, og det var den beste sexopplevelsen jeg har hatt. Tenker på den ennå (7-8 år siden) , og det er absolutt ingen nedtur å ha sex med mannen min etterpå. Vet ikke om jeg tør en gang til. ← Er det ikke en nedtur for din mann at din beste sexopplevelse inkluderer en annen mann også? Hadde min manns beste sexopplevelse involvert en annen partner så hadde jeg ikke følt meg for trygg..... Vil jo gjerne at vi begge har det max med hverandre. Må det en annen til for at det skal bli bedre?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #12 Skrevet 11. april 2006 QUOTE(Gjest @ 09.04.2006 (23:44) ) Og kanskje liker hun det så godt at dere må gjøre det oftere og oftere siden sex kun med deg blir en nedtur til sammenligning...... I slike tråder er det bare å sitte og vente på det første sure oppstøtet fra noen som ikke aner hva en trekant med et par og en tredjeperson innebærer. Her kom det første oppstøtet. Synes ikke dette må regnes som et surt oppstøt. Det er jo faktisk en av "farene" ved dette. Og trådstarter vil jo gjerne vite hva han kan vente seg.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #13 Skrevet 11. april 2006 Jeg har prøvd trekant i et tidligere forhold, og for meg var det egentlig bare en legitim måte å få sex men en annen mann på. Det var den andre mannen som tente meg og fremdeles får frem kriblinger i meg når jeg tenker på det. På grunn av dette vil jeg ikke risikere å ha med en ekstra person i sengen i mitt nåværende forhold. Er rett og slett redd for at jeg vil tenne for mye på vedkommende. Sex med samme partner blir litt kjedelig etterhvert, så for meg hadde tenningsmomentet helt klart vært "den nye". Jeg vil heller ha fokuset på min mann. Det kan fort skje at mye vil ha mer....
Mossa Skrevet 11. april 2006 #14 Skrevet 11. april 2006 Jeg har aldri prøvd, men jeg kjenner par som har det. Opplevelsene deres har vært positive...og ingen av dem har hatt noen problemer i forholdet i ettertid Men selvsagt er dette par som har full tillitt hverandre, og har diskutert det opp og ned i mente for å forsikre sg om at de var klare for det. Dersom dette er noe dere begge virkelig ønsker, dere har klare spilleregler og dere er helt sikre på hverandre, da synes jeg dere skal teste ut fantasien. Men er du redd for at du kan miste henne etter dette, da synes jeg dere skal vente til den følelsen er borte....den kan raskt forsterkes etter at dere har gjennomført. Og DA er det for sent å snu! Forsikre deg om at du også ønsker dette 100%. Finnes det en ørliten tvil hos deg, utsett det!!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #15 Skrevet 11. april 2006 Jeg har prøvd trekant i et tidligere forhold, og for meg var det egentlig bare en legitim måte å få sex men en annen mann på. Det var den andre mannen som tente meg og fremdeles får frem kriblinger i meg når jeg tenker på det. På grunn av dette vil jeg ikke risikere å ha med en ekstra person i sengen i mitt nåværende forhold. Er rett og slett redd for at jeg vil tenne for mye på vedkommende. Sex med samme partner blir litt kjedelig etterhvert, så for meg hadde tenningsmomentet helt klart vært "den nye". Jeg vil heller ha fokuset på min mann. Det kan fort skje at mye vil ha mer.... ← Du er på feil "nivå" i forhold til temaet. Det store ved en trekant er det spennende som et tillitsfullt og trygt par opplever SAMMEN.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #16 Skrevet 11. april 2006 Du er på feil "nivå" i forhold til temaet. Det store ved en trekant er det spennende som et tillitsfullt og trygt par opplever SAMMEN. ← Like lite som jeg vet hva som foregår i hodet til de som ønsker trekant vet du bakgrunnen til hvorfor folk ønsker trekant. Jeg er klar over at det du sier her er det folk "flest" sier. Men jeg er rimelig sikker på at det er mange der ute som ønsker en trekant fordi de vil prøve en ny partner og at DET er hovedmotivet bak det. Om de tør å si det til partneren og derfor bruker din begrunnelse, er en annen sak.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #17 Skrevet 11. april 2006 Like lite som jeg vet hva som foregår i hodet til de som ønsker trekant vet du bakgrunnen til hvorfor folk ønsker trekant. Jeg er klar over at det du sier her er det folk "flest" sier. Men jeg er rimelig sikker på at det er mange der ute som ønsker en trekant fordi de vil prøve en ny partner og at DET er hovedmotivet bak det. Om de tør å si det til partneren og derfor bruker din begrunnelse, er en annen sak. ← Hvordan kan så mange heterofile menn, som ønsker å se sin kjære bli pult av en annen mann, ofte være pådriveren for trekant i et forhold da? ...og hvordan kan paret sammen bli enige om at dette vil de prøve sammen? Hvis det først og fremst var trangen til å oppleve det å ha sex med noen annen som var hovedmotivet, så kunne man jo like gjerne ha noen på si'? Dette vet du så lite om, at jeg tipper at du ikke har en eneste trekant-opplevelse i livet så langt...
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #18 Skrevet 11. april 2006 Hvordan kan så mange heterofile menn, som ønsker å se sin kjære bli pult av en annen mann, ofte være pådriveren for trekant i et forhold da? ...og hvordan kan paret sammen bli enige om at dette vil de prøve sammen? Hvis det først og fremst var trangen til å oppleve det å ha sex med noen annen som var hovedmotivet, så kunne man jo like gjerne ha noen på si'? Dette vet du så lite om, at jeg tipper at du ikke har en eneste trekant-opplevelse i livet så langt... ← Jo, det er nok en del menn som ønsker det Men hva kvinnens motiv er kan jo være noe helt annet. Erfaring har jeg, men tro hva du vil.....
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #19 Skrevet 12. april 2006 Jo, det er nok en del menn som ønsker det Men hva kvinnens motiv er kan jo være noe helt annet. Erfaring har jeg, men tro hva du vil..... ← Hvis kvinnens motivasjon ikke er at paret skal oppleve noe spennende sammen, så er trekanter sjelden vellykkede. Vellykkede trekanter er når den andre mannen på en måte er en statist der mannen i paret "styrer" hva han skal gjøre med henne. I slike trekantsettinger er det en opplevelse også for henn, og et veldig fint "tilskudd" for parets videre sex-liv og felles fantasier. Par der den ene ønsker seg noe "fremmed", har ikke det trygge, kjærlige og tillitsfulle forhold som trekanter krever, og de bør derfor avstå.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #20 Skrevet 28. april 2006 Jeg og min samboer delte våre tidligere erfaringer for en uke siden. Siden har jeg vært besatt av sex! Vi har hatt sex hver morgen og kveld Det som skremmer meg er hennes erfaring med en svær neger med en relativt enorm pikk, minst 25cm og meget grov(jeg måtte samenligne med noe verktøy). Hun er selv fortsatt overrasket hvor stor den var og hvor rå han var i elskovsakten, dyrisk er ordet hun brukte. Nå vet jeg hvor godt hun nyter når jeg bruker fingrene mine med all min kraft i skjeden hennes, og klarer ikke å få synet av henne og denne voldsomme negeren ut av hodet. Jeg fantaserer faktisk om å gjennomføre trekant med en flott neger med meget stor pikk. Finner det utrolig opphissende tanken på å se henne kose med kjempen for så å bli pult hardt og lenge. Jeg har vært med på trekant før (ikke med egen dame) og er facinert over den seksuelle kapasiteten enkelte kvinner kan ha. Elsker å se henne nyte. Dette vet selvfølgelig min kjære. Jeg gruer meg litt til å legge frem denne fantasien for henne, men vil aldri greie å ikke snakke ut om dette. Er redd for å få negative reaksjoner og at det fører til at vi slutter å fortelle hverandre ting. Er litt interessert å høre erfaringene til trådstarteren. Virket som han hadde et bevisst forhold til dette. For meg vil det være nytt å "dele" min egen dame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå