Gå til innhold

Glemte ringen hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare furte litt her. Jeg har vært forlovet i to måneder nå, og tar bare av meg forlovelsesringen når jeg skal dusje. Vel, det gjorde jeg idag før jeg skulle på jobb. Var ganske trøtt og hadde litt dårlig tid, og så glemte jeg å ta den på meg igjen! Nå har jeg sittet og nesten bare tenkt på ringen i hele dag. Kjæresten min kommer hjem fra utlandet idag og er hjemme før meg. Vil jo ikke at han skal tro at jeg tar den av når han ikke er hjemme! Sitter og føler meg dum. "Hvordan kunne jeg glemme ringen? Det er jo nesten som å glemme forlovelsen!" vet jo at det ikke er sant, men det er tanken som går igjenom hodet mitt. Jeg er sikkert ikke første personen som har glemt å ta på seg ringen heller.

Unnskyld at jeg tar opp tiden deres med dumme skriverier. Måtte bare få det ut. Drar hjem om en halvtime, så da blir jo alt bra igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fortell ham det med en gang du kommer hjem, vel?

"Av alle dager å glemme å ta på ringen igjen etter dusjen, så skulle jeg klare det i dag når du kommer hjem fra reise!" Og så hiver du deg rundt halsen hans og rundkysser ham. :)

Skrevet

Hehehe! Hva ville Freud sagt om dette? :P Det er ikke noe rart du glemmer å ta den på! Irriterende at den må tas av i det hele tatt!

Ikke tenk på det, bare gled deg til å få den på igjen, og til å få tilbake forloveden din! :)

Gjest Gjest
Skrevet

:ler:

Jeg trodde dette var en tråd om noen som glemte å ta meg seg ringen da de skulle gifte seg!

Men forslaget over er bra!

Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler:

Jeg trodde dette var en tråd om noen som glemte å ta meg seg ringen da de skulle gifte seg!

Jeg også. Så for meg den krisesituasjonen.

Gjest gjest1
Skrevet

Dette er nok ikke så mye å ta på vei for

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Bar eet lite tips: Jeg spurte en gullsmed om ringen min kunne dusjes med og bades i saltvann med osv - og han sa at den tåler alt det. jeg ble så redd for å miste den etter å ha tatt den av, så jeg har sluttet med det. Tar den bare av når jeg baker brød og sånn.

Skrevet

Hehe, skjønner følelsen!!

Jeg tar ikke av ringen når jeg dusjer. Jeg tar den av når jeg tar de ekleste mest kvalme bæsjebleiene på babyen, ellers sitter den på hele tida. Vasker under den når jeg vasker hendene, sånn at det er rent... :)

Reagerte han på det eller? ;)

Skrevet

Kommer kanskje litt an på hva slags ring det er? Jeg tenkte jeg skulle prøve å la den være på, men da jeg skulle smøre meg inn med fuktighetskrem angret jeg veldig. Jeg ble sittende lenge med små tørkepapirbiter for å få vekk restene innimellom "taggene" som holder diamanten oppe. Skikkelig søl!!!

Gjest Binna
Skrevet

Jeg har en helt enkel gullring, tar den ikke av.

Tenkte litt på det når vi valgte ringene og, at jeg ville ha en ring jeg også kunne bruke på jobb, hvor jeg lager mat.

Fort gjort å glemme å ta på seg etter hver dusj da, så han bryr seg sikkert ikke :)

Gjest Fruktkake
Skrevet

Oi, er det noe problem? Jeg glemmer ofte å ta den på når jeg har tatt den av, og noenganger kan jeg gå uten den i flere uker fordi jeg har kontaktallergi. Man er da like mye forlovet om man har ringen på eller ikke. Hvis forloveden din begynner å lure, så er jo det et tegn på at han ikke stoler på deg? :(

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet

Krise nei!

Du har vel sett "Fire bryllup og en gravferd"??

Folk blir heldigvis gift okke som :ler:

Håper forresten det gikk bra med TS!

Skrevet

Tviler på at samboeren din tenker på det.....Det er et typisk "dameproblem" å bekymre seg for slikt tror jeg..

Jeg pleier heller ikke å ta av meg forlovelsesringen (eller, jeg har den ikke på nå, for den er smeltet om til giftering) - Den hadde diamant og var av hvitt gull. Den taklet dusjing fint den altså!

Da vi var nyforlova presterte sambo og rote bort ringen!!! (Den var litt stor) etter 2 uker fant jeg den i en krukke vi har småpenger i! - Var heller stresset mens vi leita etter ringen, men jeg tvilte ikke på at han elska meg fordet! - Jeg fikk bare bekrefta at han også kan være et rotehue av og til :sjenert:

Skrevet

Takk for alle vennlig svar. Jeg kommer helt sikkert til å glemme ringen igjen, det bare føltes så rart å pluttselig ikke gå med den. Tar den av når jeg dusjer og smører meg fordi jeg er redd for å få "gugge" ned mellom diamantene (prinsesse infattning har jeg blitt fortalt det jeg har heter). Også er jeg redd for at den skal dette av når fingrene blir såpe-glatte.

Kjæresten min merket ikke en ting, selv om han holdt meg i hånden på veien hjem (han kom og møtte meg). Smatt inn på soverommet med en gang jeg fikk sjansen og tok den på. Hadde nok gått helt bra, og han hadde nok forstått. han vet allerede at jeg er et rotehode. Han pleier å ta tak i hånden min og sitte og titte på ringen innimellom, så han hadde nok merket om jeg gikk lang tid uten ringen.

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: jeg også :)

Skrevet
En av de få fordelene ved min "kjedelige", glatte, gule gullring ;)

Sørg for å få en sånn til selve bryllupet!

Det var planen, ja. Så slipper man å ta den av i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...