Fru Uperfekt Skrevet 4 timer siden #41 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har snakket med FVK men de sier så lenge ikke far ønsker å skrive ny samværsavtale er det lite de kan gjøre.. eventuelt gå rettens vei, men det orker jeg ikke da far er utrolig flink til å snakke for seg og alltid blid ute blandt andre mennesker. Anonymkode: 7b317...bf5 Men du må likevel gi beskjed til NAV ellers premierer du donoren
kjærring Skrevet 55 minutter siden #42 Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Barnet mitt skal stå til konfirmasjonen dette året, han var hos far 50/50 før men har ikke vært hos far på over 1 år nå siden han nekter å dra dit og sier faren hans er sur på han alltid osv. Han sender han stygge mld/ ringer han, spesielt hvis han har fått en dårlig karakter eller fått en anmerkning. Det skal sies at sønnen min er ikke slem på skolen bare anmerkninger som "forstyrret undervisning med latter" og i den sjangeren. Faren sender meg også daglig meldinger om hvor ubrukelig ungen er og at han er drittunge osv. Faren hans mener nå at jeg ikke klarer å ta vare på han siden han ikke har toppkarakterer og at han har en del fravær da han har migrene og sliter med magen til tider. Men på ettermiddagen blir han bedre og da får han lov av meg å gå ut 1 time med venner, skolen vet om problemet og vi har dialog med dem. Far truer meg nå med å anmelde meg til barnevernet. Far nekter å gjøre om samværsavtalen til at sønnen min er her 100% så på papirene står det at han er der 50% men det stemmer jo ikke. Nå er det seg sånn hadde dere invitert faren hans og hans familie til hans konfirmasjon? Bare skjønner ikke hvordan jeg og sønnen min skal klare å se disse menneskene i øynene.. Anonymkode: 7b317...bf5 Hva vil konfirmanten ?
Maleficenta Skrevet 32 minutter siden #43 Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Barnet mitt skal stå til konfirmasjonen dette året, han var hos far 50/50 før men har ikke vært hos far på over 1 år nå siden han nekter å dra dit og sier faren hans er sur på han alltid osv. Han sender han stygge mld/ ringer han, spesielt hvis han har fått en dårlig karakter eller fått en anmerkning. Det skal sies at sønnen min er ikke slem på skolen bare anmerkninger som "forstyrret undervisning med latter" og i den sjangeren. Faren sender meg også daglig meldinger om hvor ubrukelig ungen er og at han er drittunge osv. Faren hans mener nå at jeg ikke klarer å ta vare på han siden han ikke har toppkarakterer og at han har en del fravær da han har migrene og sliter med magen til tider. Men på ettermiddagen blir han bedre og da får han lov av meg å gå ut 1 time med venner, skolen vet om problemet og vi har dialog med dem. Far truer meg nå med å anmelde meg til barnevernet. Far nekter å gjøre om samværsavtalen til at sønnen min er her 100% så på papirene står det at han er der 50% men det stemmer jo ikke. Nå er det seg sånn hadde dere invitert faren hans og hans familie til hans konfirmasjon? Bare skjønner ikke hvordan jeg og sønnen min skal klare å se disse menneskene i øynene.. Anonymkode: 7b317...bf5 Hahaha jeg må nå nesten le. Her driver han direkte psykisk mishandling av sin sønn og så truer han med å melde DEG til barnevernet??? Han er totalt desillusjonert han her faren. Jeg hadde faen ikke bedt denne tyrannen i konfirmasjonen når alt han gjør er å få sønnen din til å føle seg dritt. Og ang samværsavtale. Når sønnen er over 12 så har han vel medhirkningsrett til hvem han vil være hos? Kan far bare bestemme 50/50 når barnet over 12 ikke vil det slik?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå