Gjest Haster!!! Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Som tittelen sier: hva passer tl Piafs langstekte tomater? De står i ovnen, men hva skal jeg servere til? Som dere forstår, haster det litt! (Men tar gjerne i mot forslag til neste gang også, hvis det blir vellykket!)
Gjest 1111 Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Ser for meg ovnstekte poteter eller noe slikt jeg..
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Det blir litt vanskelig, for stekeovnen er opptatt. Derfor helst noe som jeg kan lage i kasserolle eller stekepanne. Men ovnsbakte poteter er godt, det har du rett i!
Gjest 1111 Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Det blir litt vanskelig, for stekeovnen er opptatt. Tenkte på det to sekunder etter at jeg postet innlegget Henger meg på pasta med bacon jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Pasta har jeg, men ikke bacon. Kjøleskapet er egentlig ganske skrapet Dette har jeg: tomater (men flere tomater er vel ingen god ide) paprika et halvt glass pesto (hvis det ikke er blitt dårlig) oliven (men det liker ikke typen) ost salat huff
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 (endret) Da ville jeg kokt pasta med pesto til. Det er godt til tomater. Og litt salat ved siden av hvis det ikke blir nok mat. Evt brød. Endret 6. april 2006 av pulverheksa
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Takk for hjelpen. Var visst litt pessimistisk. Har også løk, poteter og egg. Men må nok handle i morgen. Kanskje flere tips til neste gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå