AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:58 #1 Skrevet torsdag kl. 07:58 Hei. Jeg har hatt en del blødninger og fikk vite at dette er spontanabort. Jeg sliter veldig psykisk i form av trøtthet og mye sliten, og fysisk i form av sterke smerter. Jeg blør også en del. Til vanlig jobber jeg i barnehage. Før dette skjedde hadde vi planlagt en liten sammenkomst med mine nærmeste venner i helga/på lørdag. Dette kommer vi fortsatt til å gjennomføre fordi det er det jeg trenger akkurat nå for å tenke på noe annet. Jeg har vært hjemme hele uka, for å tenke på meg selv og prøve å komme meg. Hadde dere dratt på jobb i morgen, hvertfsll halv dag for å prøve, eller blitt hjemme da også? Selvom man får besøk og skal på kino? Vet at jeg må tenke på meg selv nå, men syns dette er veldig vanskelig og utfordrende. Anonymkode: f0c70...473
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:13 #2 Skrevet torsdag kl. 08:13 Om poenget er å tenke på noe annet vil jeg tro jobb fungerer langt bedre enn kino. Anonymkode: 30e10...c04 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:21 #3 Skrevet torsdag kl. 08:21 Leit å høre, føler med deg, vet at det kan være veldig tungt. Jeg er kanskje litt gammeldags av meg, men personlig ville jeg nok ikke vært på sammenkomst/kino samme dag som jeg har vært borte fra jobb. Det burde egentlig være greit, og kanskje er det det også, men jeg tror jeg ville kost meg mer hvis jeg i alle fall hadde prøvd halv dag på jobb først. Anonymkode: 0560e...9b5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:59 #4 Skrevet torsdag kl. 08:59 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Leit å høre, føler med deg, vet at det kan være veldig tungt. Jeg er kanskje litt gammeldags av meg, men personlig ville jeg nok ikke vært på sammenkomst/kino samme dag som jeg har vært borte fra jobb. Det burde egentlig være greit, og kanskje er det det også, men jeg tror jeg ville kost meg mer hvis jeg i alle fall hadde prøvd halv dag på jobb først. Anonymkode: 0560e...9b5 Takk❤️ Jeg er litt gammeldags der selv nemlig. Men så sier alle at de syns jeg skal være hjemme og at det er en spesiell situasjon og da blir jeg veldig usikker🙈 Anonymkode: f0c70...473
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:37 #5 Skrevet torsdag kl. 12:37 Dette tenker jeg du må kjenne på selv. For min del var det positivt å gå på jobb Anonymkode: 78871...a50
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:35 #6 Skrevet torsdag kl. 20:35 Jeg var på jobb når jeg mistet, var på jobb som vanlig dagen etter og. Var jo en fin distraksjon i det. Anonymkode: fc3cf...5fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå