AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Jeg har store bryst og har nettopp begynt på volleyball. Trenger en bh som holder de på plass Anonymkode: 8f255...d46
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Sportsbh! Jeg har mange fra løplabbet, brystene blir nærmest flate. Bruker også bare sportsbh til vanlig. Liker ikke spilebh Anonymkode: af8bf...f04 1 1
Gaia Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Elomi, PrimaDonna og Miss Mary har store, gode BH-er med brede stropper.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Finnes ikke sportsbh I min str. Nærmeste jeg kommer er underverker.no Anonymkode: 5034a...e23 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har store bryst og har nettopp begynt på volleyball. Trenger en bh som holder de på plass Anonymkode: 8f255...d46 Du kan også bruke 2 stk vanlige sports-bh'er! Det gjør jeg bl a når jeg løper og det gir mye bedre hold! Anonymkode: 2c310...f49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå