AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:58 #1 Skrevet onsdag kl. 18:58 Valgte å slutte på Wegovy etter 5 mnd og 10 kg ned pga en nedstemthet som bare økte på med tida. Med fatigue i tillegg, satt jeg bare i en stol hele kvelden etter jobb. Og på jobb fungerte ikke hodet. Så det ble for tungt. Nedstemtheten var ikke skremmende og farlig, men det ble jo kjipe dager av det. Hadde effekt (gikk ned i vekt) på kun litt over dose to (klikk). Tenker at jeg prøver igjen til vinteren og prøve å holde dosa så lav som mulig. Kanskje jeg rekker å gå ned noen kg til før nedstemtheten blir for ille igjen. Vil egentlig ned 10 kg til. Har andre erfaringer med dette? Anonymkode: 3b04d...cab 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:49 #2 Skrevet onsdag kl. 23:49 Uff, det hørtest vanskelig ut ❤️ Anonymkode: 6cbeb...268
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Jeg merket også skikkelig nedstemthet av wegovy. Ble likegyldig til mye, følte lite glede og følte at jeg ikke så så mye mening med alt man gjør iløpet av en hverdag. Var oppe på nest høyeste dose og hadde brukt det i 8 måneder. Jeg sluttet og merket at gleden kom tilbake. Holdt vekten, men vil ned litt til, så nå har jeg begynt på lav dose igjen (nest nederste), og kjenner det går bedre, skal prøve å unngå å øke, evt får jeg bare slutte igjen. Nedstemtheten er virkelig ikke verdt det. Jeg har lest mye på reddit og der er det mange som beskriver at de blir likegyldige og nedstemte av wegovy. Anonymkode: 42c42...284 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå