AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:16 #1 Skrevet onsdag kl. 17:16 Var på en en veldig hyggelig date med en fyr. Vi kommuniserte på sms frem til daten. Litt stille fra han etter daten, men fikk et par meldinger, ikke noe flørtende eller bekreftelse vedr kvelden. Mer sånn hvordan har dagen din vært. Jeg sendte han melding og spurte om vi skulle legge hverandre til på snap og dette var svaret: «Det kan vi vel 😅» Jeg tolker det som litt lunkent. Hva tenker dere? Hadde kanskje forventet noe mer; ja så koselig eller noe i den dur. Uff, dette her er slitsomt. Liker han og overtenker som bare fy. Anonymkode: 9f110...80c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:18 #2 Skrevet onsdag kl. 17:18 Jeg lever etter regelen om at er fu usikker på hvor du har han, så har du han ikke. Er han ekte interessert, så skjønner du det. Anonymkode: 76cf2...786 4 1
Macro Skrevet onsdag kl. 17:19 #3 Skrevet onsdag kl. 17:19 (endret) Din forventning hadde jo vært et teit svar. Han er jo ikke tante Guri(66) liksom. Slik sjargong har jeg med venninner. Svaret hans var helt fint. Endret onsdag kl. 17:20 av Macro 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:20 #4 Skrevet onsdag kl. 17:20 Jeg hadde tolket det som deg. Dessverre. Han er ikke interessert. Hvertfall ikke nok. Dette kan du fort bli såret av! Anonymkode: 809d5...a5a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:21 #5 Skrevet onsdag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lever etter regelen om at er fu usikker på hvor du har han, så har du han ikke. Er han ekte interessert, så skjønner du det. Anonymkode: 76cf2...786 Signerer på denne. Fortsett å date. Anonymkode: 5c16a...2fb 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:37 #6 Skrevet torsdag kl. 17:37 Tolker det som at han ikke bruker snap så mye, hvis han er eldre? Anonymkode: ffd1d...fdf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:43 #7 Skrevet torsdag kl. 17:43 Du overtenker, min mann var også litt slik men han var VELDIG interessert i meg. Gi det litt mer tid og gi han en sjanse til å si om han er interessert i deg. Anonymkode: caed3...285
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:15 #8 Skrevet torsdag kl. 18:15 AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 18.16): Var på en en veldig hyggelig date med en fyr. Vi kommuniserte på sms frem til daten. Litt stille fra han etter daten, men fikk et par meldinger, ikke noe flørtende eller bekreftelse vedr kvelden. Mer sånn hvordan har dagen din vært. Jeg sendte han melding og spurte om vi skulle legge hverandre til på snap og dette var svaret: «Det kan vi vel 😅» Jeg tolker det som litt lunkent. Hva tenker dere? Hadde kanskje forventet noe mer; ja så koselig eller noe i den dur. Uff, dette her er slitsomt. Liker han og overtenker som bare fy. Anonymkode: 9f110...80c Du burde slutte å overtenke. For det å lure på noe som er helt normal take, er drøyt. Det kan vi vel, er sånn jeg sier det også... Anonymkode: e93d4...7fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå