AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:43 #1 Skrevet onsdag kl. 12:43 Er det noen som har tips til vinterbukse/dress til en som er litt stor i str? Og som finnes i fysiske butikker. Jeg handler en del på Zizzi og bruker da M, det tilsvarer 46-48. tips mottas med takk! Anonymkode: 65a89...9d1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:48 #2 Skrevet onsdag kl. 12:48 Hva mener du med vinterbukse? Overtrekksbukse? Boblebukse? Vanlig bukse i ull? Anonymkode: 8eed8...cc0 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:51 #3 Skrevet onsdag kl. 12:51 Min erfaring med Zizzi er at de er større i størrelsen enn vanlige klær så jeg tenker kanskje du må opp i 48-50. Stormberg har mye bra men de har sjelden varene i butikk. Ellers så har jeg god erfaring med twentyfour. Anonymkode: d27af...837 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:50 #4 Skrevet onsdag kl. 19:50 det kan hende stormber har noe eller så er det ikke så mange butikker hvis ikke zizzi har bonprix har noe men da må man se på str nøye di er ofte små i str Anonymkode: ecbdf...626
MæiJa Skrevet onsdag kl. 20:00 #5 Skrevet onsdag kl. 20:00 Bruker str M i zizzi klær å har kjøpt en grei vinterbukse på bonprix som jeg er veldig fornøyd med 🤗
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:31 #6 Skrevet onsdag kl. 20:31 Ikke fysisk butikk, men jeg har kjøpt en del på Stormberg og har truffet hver gang på størrelser når jeg har brukt målebånd. Anonymkode: fa3ce...c4f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:37 #7 Skrevet onsdag kl. 20:37 Jeg har slitt SKIKKELIG med å finne meg en utebukse (for snølek med ungene). Jeg er akkurat i dag en mellomting mellom xl/xxl (litt avhengig av type klær). Fant endelig ek bukse på stormberg. «Trysil vattert selebukse». Men jeg måtte opp i 3xl. Men den er utrolig behagelig! Anonymkode: a3ec3...5ca
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:31 #8 Skrevet onsdag kl. 22:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har slitt SKIKKELIG med å finne meg en utebukse (for snølek med ungene). Jeg er akkurat i dag en mellomting mellom xl/xxl (litt avhengig av type klær). Fant endelig ek bukse på stormberg. «Trysil vattert selebukse». Men jeg måtte opp i 3xl. Men den er utrolig behagelig! Anonymkode: a3ec3...5ca Den endte jeg opp med selv i dag! Xxl på meg! Kjøpte likeså godt jakken også! ts Anonymkode: 65a89...9d1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 01:28 #9 Skrevet torsdag kl. 01:28 Hennes og Mauritz har også. Anonymkode: d7b70...5b2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:51 #10 Skrevet torsdag kl. 08:51 Hoppin har vel også? Og Ellos. Stormberg sine klær blir helt feil i passformen til meg Anonymkode: c6175...8be
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:10 #11 Skrevet torsdag kl. 09:10 Zizzi har for øvrig utebukser/skibukser også Anonymkode: 3cc2a...5e0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:42 #12 Skrevet torsdag kl. 10:42 Og Cellbes har termobukser opp til 62/64 Anonymkode: ed364...ea0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:31 #13 Skrevet torsdag kl. 11:31 Viktigste er at det er god plass under til flere lag strømpebukser. Anonymkode: bc2c8...685
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå