AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #21 Skrevet i går, 15:20 AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 12.15): Å stikke når ting blir vanskelig er hvertfall ikke løsningen…. Anonymkode: e5eee...0dc Av og til kan det være beste løsningen faktisk. Det ble det her. Og da ble det et bredere perspektiv, og i dag er forholdet bra. Til ts. Jeg syntes først og fremst at det er en far her som må på banen. Gjør han ikke det , så er din sak tapt rett og slett. Her tenker jeg at du kan si , at mamma har ikke hatt kontakt pga at hun har hatt det litt vanskelig. Hun syntes nok at det er kjempevanskelig at dere ikke har hatt kontakt. Og har helt sikkert savnet deg masse. Jeg vet ikke hvor hun har det ifra at jeg har vært til hinder for deres kontakt, for det er ikke riktig. Jeg har heller ikke motatt gaver ol som du ikke har fått. Hvor slike gaver har havnet, vet jeg desverre ingenting om. Og hadde vi fått sånt hit, så hadde du selvsagt fått det. Jeg har ingenting imot din mamna, og jeg er glad dere har fått kontakt. Og det er vondt å se at du tror du må velge mellom oss. For det må du ikke. Jeg og du har vårt forhold, og du og mamma har deres. Jeg vil bare si at jeg elsker deg, som om du er min, og tenker at jeg trekker meg litt tilbake ,til du får pustet litt. Også kan vi ta en prat når du er klar. Blir det helt umulig, må du vurdere om du bør ut, spesielt om far ikke stepper opp gamet her. Han bør 100%, og du bør sitte på sidelinjen og vente på din tur, når hun er klar. Husk hun sloss med alt på en gang nå. Anonymkode: 549c5...cca 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #22 Skrevet i går, 15:24 AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 11.52): Biologisk mor sier at hun har sendt henne masse gaver og kort som jeg har kastet Du kan logge inn på posten og vise henne i det minste at det ikke vil finnes spor av brev og pakker som har blitt sendt til deres adresse. Men dette gjelder altså bare sporbare pakker. Anonymkode: 2b7d4...843 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #23 Skrevet i går, 15:33 Jeg tenker det mest åpenbare som bør gjøres nå er å koble på barnevernet igjen, slik at de kan ta tak i problemene mor skaper. Det var tydeligvis gode grunner til at mor ikke hadde samvær i mange år, og det er mange grunner nå til at mor nok ikke bør ha samvær. I hvert fall ikke annet samvær enn med tilsyn. Dessuten må det inn en regulering av den kontakten mor tar med jenta på telefon og sosiale medier. Første skritt er barnevernet. Og som andre har påpekt, far må være 100 % "på" hele veien nå! Anonymkode: 79907...8b9
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #24 Skrevet i går, 16:38 La henne være mer hos mora, så finner hun nok ut hvorfor mor ikke har hatt samvær før. Anonymkode: 9bd8a...173
AnonymBruker Skrevet i går, 17:20 #25 Skrevet i går, 17:20 Her ville jeg koblet på barnevernet igjen. Det der er jo psykisk tortur for jentungen som morra bedriver med. Anonymkode: a2aa9...7ec 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå