29_j Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar (endret) Tror folk at de er sunne når de spiser det eller? 😅 siden de kombinerer den med skyr eller annen naturell-yoghurt? Sætre kjeks er jo ei kalloribombe, så man kan likegodt dytte u seg fem sætrekjeks som å spise den joviale kake trenden. Et sunnere altrnativ mottas gjerne 😀 Endret 4. februar av 29_j
Cera Skrevet 4. februar #2 Skrevet 4. februar Men spiser folk det for å være sunne da? Er det ikke bare fordi det er godt? Og enkelt🙂 2
Lizard Skrevet 4. februar #3 Skrevet 4. februar Folk spiser det garantert fordi de tror de er sunne og trenger noe "sunn kos". Har jo skjønt etterhvert at de fleste ikke aner noe om kosthold
Brunhilde Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar Jeg spiser kake fordi det er godt. Hvis jeg skal være sunn tar jeg meg et knekkebrød eller et eple 😉 3
29_j Skrevet 4. februar Forfatter #5 Skrevet 4. februar (endret) Lizard skrev (1 time siden): Folk spiser det garantert fordi de tror de er sunne og trenger noe "sunn kos". Har jo skjønt etterhvert at de fleste ikke aner noe om kosthold Ja de som poster denne cheesetrenden er jo folk som holder seg unna sukker eller treningsinflu. Strør på med sukkerfri sukker/husker ikke navnet nå. Hjelper jo ganske lite når man pønsjer på inn med kjeks💁♀️🤷♀️😅 Endret 4. februar av 29_j
29_j Skrevet 4. februar Forfatter #6 Skrevet 4. februar Brunhilde skrev (1 minutt siden): Jeg spiser kake fordi det er godt. Hvis jeg skal være sunn tar jeg meg et knekkebrød eller et eple 😉 Samme her. Må bli enten eller. 1
29_j Skrevet 4. februar Forfatter #7 Skrevet 4. februar Cera skrev (2 timer siden): Men spiser folk det for å være sunne da? Er det ikke bare fordi det er godt? Og enkelt🙂 Ja de kommer jo med innrikende næringskilder, som blant annet denne. Peanøttsmør og dadler som også er veldig hot nå er det jo mye sukker og huge mye kalorier. Jeg måtte kutte å hive det i maten, å vóila så gikk jeg fra 65kg til 61kg. Er ikke bare å putte det i munnen bare fordi det inneholder pittelitt mindre kalorier enn freia vanlig sukker.
29_j Skrevet 4. februar Forfatter #8 Skrevet 4. februar Skal man bli slank må man bare kutte å småspise!:)
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Skrevet 4. februar Der finnes ikke noe "sunnere alternativ" til kake og lignende som faktisk smaker godt. Anonymkode: 24a97...d61 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar #10 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Der finnes ikke noe "sunnere alternativ" til kake og lignende som faktisk smaker godt. Anonymkode: 24a97...d61 Kanskje med skyr og moccabønner 🫡 men nei ingen god smak. Samme med protein rumdstykker. Anonymkode: 642d9...d1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå