AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Hvis man har sex og mannen koser deg og kysser deg. Vil ligge i fanget å bli kilt. Er det tegn på at de liker deg eller henger det sammen med sex? Noen menn som har fått følelser for ei dame de i utgangspunktet kun skulle ha sex med? Anonymkode: 4cb9f...bdd
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Skrevet 4. februar Majoriteten av menn mener også at de allerede vet i starten, hvorvidt de er interessert i en jente på seriøst vis eller ikke. Husk at mange velger likevel å lyve om seriøsitet, for å oppnå det de ønsker. Hvis du ønsker kjærlighet, kan det være lurt å holde tilbake i starten; ikke for å spille spill for å få ham mer interessert, men for å kjøpe deg tid til å observere hans reaksjoner og handlinger. Du som kvinne, knytter deg raskere ved sex. Så hvorfor risikere at du knytter deg raskere enn han, før du har sett mer av hva slags person han er? Anonymkode: 4cb9f...bdd 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Min mann. Anonymkode: 87678...597 Det høres bra ut. Jeg og han jeg ligger med, i utgangspunktet koser vi oss bare fordi han ikke helt enda er klar for forhold. MEN, jeg merker han har blitt mer og mer kosete, stryker meg, ser på meg når jeg ikke ser på han. Blir veldig fort lysten på meg, ofte litt flau når han ser meg. Vil besøke meg oftere. Det er kanskje fordi jeg ikke maser meg på han, tvert imot. Mulig han har fått følelser? Anonymkode: 4cb9f...bdd
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Skrevet 4. februar Det vet en mann først etter at han har ligget med henne.. Det er derfor menn kan ligge med 30 kvinner uten å få en eneste kjærestefølelse for henne, men så klaffer alt på den 31. kvinnen.. Når en mann får den kjærestefølelsen så ender det ofte opp med at han også vil gå til neste steg, og neste steg... Du leser om også her på Kvinneguiden, forsmådde kvinner som har levd et liv med en mann, så blir det brudd og 12 måneder senere så har mannen funnet seg en ny kvinne, hun er gravid, de har kjøpt seg slott i Frankrike. Anonymkode: 70e98...438 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vet en mann først etter at han har ligget med henne.. Det er derfor menn kan ligge med 30 kvinner uten å få en eneste kjærestefølelse for henne, men så klaffer alt på den 31. kvinnen.. Når en mann får den kjærestefølelsen så ender det ofte opp med at han også vil gå til neste steg, og neste steg... Du leser om også her på Kvinneguiden, forsmådde kvinner som har levd et liv med en mann, så blir det brudd og 12 måneder senere så har mannen funnet seg en ny kvinne, hun er gravid, de har kjøpt seg slott i Frankrike. Anonymkode: 70e98...438 Er det virkelig slik alle menn er? Det er fasit svaret? Menn er vel ulike de også som alle andre? Min onkel var med ei dame som måtte jobbe ett år med å få han. Hun fikk han tilslutt. Han angrer ikke nå men tro meg, han var veldig itvil underveis. Reiner med de hadde sex. Kan du si noe om denne da? Fint hvis menn selv kan svare for seg. Føler mange damer skriver det de ønsker de skal være. Anonymkode: 4cb9f...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres bra ut. Jeg og han jeg ligger med, i utgangspunktet koser vi oss bare fordi han ikke helt enda er klar for forhold. MEN, jeg merker han har blitt mer og mer kosete, stryker meg, ser på meg når jeg ikke ser på han. Blir veldig fort lysten på meg, ofte litt flau når han ser meg. Vil besøke meg oftere. Det er kanskje fordi jeg ikke maser meg på han, tvert imot. Mulig han har fått følelser? Anonymkode: 4cb9f...bdd Du gir han det han vil ha uten at han trenger å være kjæresten din. Han kan også bare si at dere er kjærester, bruke deg, og dumpe deg når han finner bedre eller er lei av kroppen din. Man vet aldri. Anonymkode: 69100...d64 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det vet en mann først etter at han har ligget med henne.. Det er derfor menn kan ligge med 30 kvinner uten å få en eneste kjærestefølelse for henne, men så klaffer alt på den 31. kvinnen.. Når en mann får den kjærestefølelsen så ender det ofte opp med at han også vil gå til neste steg, og neste steg... Du leser om også her på Kvinneguiden, forsmådde kvinner som har levd et liv med en mann, så blir det brudd og 12 måneder senere så har mannen funnet seg en ny kvinne, hun er gravid, de har kjøpt seg slott i Frankrike. Anonymkode: 70e98...438 Det var mye global oppvarming 😂 Anonymkode: 9205e...2c5 1
Strigiformes Skrevet 4. februar #9 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du gir han det han vil ha uten at han trenger å være kjæresten din. Han kan også bare si at dere er kjærester, bruke deg, og dumpe deg når han finner bedre eller er lei av kroppen din. Man vet aldri. Anonymkode: 69100...d64 Et veldig godt poeng 👆 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #10 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres bra ut. Jeg og han jeg ligger med, i utgangspunktet koser vi oss bare fordi han ikke helt enda er klar for forhold. MEN, jeg merker han har blitt mer og mer kosete, stryker meg, ser på meg når jeg ikke ser på han. Blir veldig fort lysten på meg, ofte litt flau når han ser meg. Vil besøke meg oftere. Det er kanskje fordi jeg ikke maser meg på han, tvert imot. Mulig han har fått følelser? Anonymkode: 4cb9f...bdd Er det deg igjen med han fyren du ikke får til å være sammen med deg. Men som har gått med på å pule? GI SLIPP Anonymkode: 18c9d...5b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #11 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis man har sex og mannen koser deg og kysser deg. Vil ligge i fanget å bli kilt. Er det tegn på at de liker deg eller henger det sammen med sex? Noen menn som har fått følelser for ei dame de i utgangspunktet kun skulle ha sex med? Anonymkode: 4cb9f...bdd Du har forresten alvorlige problemer, du fikk ikke denne mannen til å være i forhold med deg så du prøver å manipulere ham ved å gjøre ham avhengig av deg, det er ikke kjærlighet Anonymkode: 18c9d...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #12 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det vet en mann først etter at han har ligget med henne.. Det er derfor menn kan ligge med 30 kvinner uten å få en eneste kjærestefølelse for henne, men så klaffer alt på den 31. kvinnen.. Når en mann får den kjærestefølelsen så ender det ofte opp med at han også vil gå til neste steg, og neste steg... Du leser om også her på Kvinneguiden, forsmådde kvinner som har levd et liv med en mann, så blir det brudd og 12 måneder senere så har mannen funnet seg en ny kvinne, hun er gravid, de har kjøpt seg slott i Frankrike. Anonymkode: 70e98...438 Stemmer ikke. Hatt flere kjærester (menn) som ble helt på tuppa forelsket lenge før vi lå sammen. Det beste svaret jeg kan gi til ts er at man blir ofte forelsket fra dag èn, hvis det er gjensidig og ekte tiltrekning. Den følelsen er ikke til å ta feil av. Føles det litt off er det ikke gjensidig fra en av partene, det kan til og med være deg. Men du ønsker så gjerne å være forelsket fordi det er en bra mann på pairet. Er du forelsket og venter på at det skal bli gjensidig etter sex og kos, så venter du nok på å bli skuffet og såret. Anonymkode: e6fc4...47a 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar #13 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det vet en mann først etter at han har ligget med henne.. Det er derfor menn kan ligge med 30 kvinner uten å få en eneste kjærestefølelse for henne, men så klaffer alt på den 31. kvinnen.. Når en mann får den kjærestefølelsen så ender det ofte opp med at han også vil gå til neste steg, og neste steg... Du leser om også her på Kvinneguiden, forsmådde kvinner som har levd et liv med en mann, så blir det brudd og 12 måneder senere så har mannen funnet seg en ny kvinne, hun er gravid, de har kjøpt seg slott i Frankrike. Anonymkode: 70e98...438 Da regner jeg med at denne mannen unner en potensiell kjæreste det samme, at hun kan ligge med 30 menn for å finne ut at "følelsene" først traff på nr 31? Anonymkode: 8adf0...f97 2 3
Lorian Skrevet 4. februar #14 Skrevet 4. februar (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis man har sex og mannen koser deg og kysser deg. Vil ligge i fanget å bli kilt. Er det tegn på at de liker deg eller henger det sammen med sex? Noen menn som har fått følelser for ei dame de i utgangspunktet kun skulle ha sex med? Anonymkode: 4cb9f...bdd Høres ut som en heldig mann tenker jeg. Er jo veldig godt å ligge inntil den man er glad i ❤️ Endret 4. februar av Lorian
AnonymBruker Skrevet 4. februar #15 Skrevet 4. februar Ta er dette tråden din? Anonymkode: 18c9d...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #16 Skrevet 4. februar Kjente en når vi var tenåringer da, som var veldig nær og fysisk av seg, men det betydde ikke han var forelsket. Faktisk var han litt av en player. Anonymkode: 85bbc...700
AnonymBruker Skrevet 4. februar #17 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det virkelig slik alle menn er? Det er fasit svaret? Menn er vel ulike de også som alle andre? Min onkel var med ei dame som måtte jobbe ett år med å få han. Hun fikk han tilslutt. Han angrer ikke nå men tro meg, han var veldig itvil underveis. Reiner med de hadde sex. Kan du si noe om denne da? Fint hvis menn selv kan svare for seg. Føler mange damer skriver det de ønsker de skal være. Anonymkode: 4cb9f...bdd Nei, ikke fasit, men det er også min erfaring gjennom en del, at de vet at det enten er noe eller ikke er noe, helt fra starten. Jeg jobbet hardt for to stykker, og fikk dem begge. Men da varte det ikke. Han ene falt pladask for ei annen, og de har siden vært sammen. Jeg ville aldri igjen gått for en mann som ikke var hekta på meg. Anonymkode: c347a...2de
AnonymBruker Skrevet 4. februar #18 Skrevet 4. februar Jeg har ligget med menn som fremstod veldig kjærlige og "interesserte" (kysset meg mye, kysset meg på kannen, koste og holdte rundt meg), men som jeg var klar over ikke hadde følelser for meg. Har også vært sammen med en som tydelig fikk følelser for meg før vi i det hele tatt begynte å være fysiske. Jeg merket at han var interessert, men i motsetning til de fleste som viser det ved å være pågående fysisk, viste han det med å være oppmerksom, invitere på ting og ønsket å være rundt meg/snakke med meg. Anonymkode: e2c03...170 1 1
ALB Skrevet 4. februar #19 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ta er dette tråden din? Anonymkode: 18c9d...5b7 Samme stil, i alle fall. Helt utrolig. Håper inderlig du får hjelp, TS.
AnonymBruker Skrevet 4. februar #20 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man har sex og mannen koser deg og kysser deg. Vil ligge i fanget å bli kilt. Er det tegn på at de liker deg eller henger det sammen med sex? Noen menn som har fått følelser for ei dame de i utgangspunktet kun skulle ha sex med? Anonymkode: 4cb9f...bdd Min kjæreste har forklart at han oppdaget at han får veldig fort følelser for en person hvis han har sex med de. Så sex for han er veldig følelsesstyrt, og følelsesstyrende. Førte til at hans korte affære med ONS ikke ble noen suksess. Han elsker kos og nærhet. Men han er dypt emosjonelt knyttet. Anonymkode: b9c76...3df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå