Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kjentes det ut?

Viø helst unngå lange diskusjoner om det er fysisk mulig osv. Jeg retter spørsmålet til de som mener å ha kjent det.

Jeg er kanskje 5 dpo, har ikke aktivt prøvd på noe som helst, men eggløsning kom mye tidligere enn normalt denne mnd, og vi er innafor mulig befruktning. 

Tidligere i dag har jeg kjent ting jeg normalt ikke kjenner i livmorsområdet, spesielt når jeg bøyer meg, reiser meg, strekker meg og går i trapper. Ikke konstant, men støt vis iløpet av 6-7 timer. 

Anonymkode: 7c9ef...007

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke når det var i syklus, men husker jeg kjente en brå stikkende smerte ved halebeinet ca. Aldri kjent det utenom da jeg har blitt gravid. Har vært gravid 6 ganger, men har 3 barn. 

Ventet til den dagen mensen skulle komme, testet ingenting. Følte hele den dagen for å løpe på do å legge i et bind. Dagen etter testet jeg positiv 

Anonymkode: 59c8c...0a9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjente skikkelig stikking ene gangen og murring andre gangen. Tidspunktet for smerten stemte ihvertfall for når dette skulle skje.

To vellykkede svangerskap med to friske unger på 4 og 2 :)

Aldri opplevd abort.

Anonymkode: ac6c9...132

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjente ikke noen verdens ting, bortsett fra en høyst teoretisk innsikt i at det var mdt i den mest fruktbare perioden. Tre stk fødsler av sunne og friske unger.

Anonymkode: a4acb...5d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at eggløsning har vært? Det du beskriver høres ut som eggløsningssmerter

Anonymkode: 9e75a...1c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du at eggløsning har vært? Det du beskriver høres ut som eggløsningssmerter

Anonymkode: 9e75a...1c9

Jeg temper, i utgangspunktet pga en sykdom jeg har. Av ulike årsaker hadde jeg blødninger på slutten av forrige syklus, noe som gjorde det vanskelig å vite eksakt hvilken dag som ble CD1 i nåværende syklus. Jeg vet med sikkerhet at eggløsning har vært. 

Anonymkode: 7c9ef...007

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke eksakt når det var, tror det var kanskje en ukes tid etter eggløsning. Da lå jeg i sengen på kvelden og kjente plutselig at det stakk til på den ene siden nederst i magen. Da tenkte jeg at denne måneden så tror jeg at den sitter. Og det gjorde det! 

Anonymkode: 6d457...e62

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt samme opplevelse av et ganske intenst og kraftig, kortvarig stikk. IVF, så jeg visste jo at det var en mulighet. Ikke kjent noe lignende før eller siden.

Anonymkode: a26be...ec1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid tre ganger og tror jeg har kjent egget feste seg 1 gang. Jeg testet positivt to dager senere. 

Anonymkode: f15d9...b1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har blitt gravid tre ganger og tror jeg har kjent egget feste seg 1 gang. Jeg testet positivt to dager senere. 

Glemte å skrive hva jeg kjente. Jeg kjente et ganske kraftig stikk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg fikk mensen flere dager før tiden og tok en video på snap fordi jeg var så vanvittig oppblåst. Trodde ikke jeg var gravid, men ser tilbake på datoen at det passer med da egget kan ha festet seg :D 

Anonymkode: b2089...4dd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

7 dager etter eggløsning våknet av sterke smerter på siden altså eggstokken krampe aktig. Positiv test 1-2 dager senere

Anonymkode: 1384a...e1a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...