Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere har bare hatt en date, selv om du syns det var full klaff, så skylder han deg ingenting. Hadde det vært date nr 10, så hadde det stilt seg annerledes. Ha litt is i magen og møt han igjen, så slettes tinder hvis det blir noe seriøst 🤞🏻

Anonymkode: ec7db...45e

Jeg er uenig. Du vet det når du møter riktig person, så da syns jeg det er unødvendig å fortsette å date når du har lyst til å møte andre. 
sier ikke det må bli forhold, men om sveipe fingeren er der er du jo åpenbart ikke interessert. Så grunnlaget til å sjekke om han er seriøs om henne eller ikke er der.

Det er en grunn til at mange sliter med å møte noen og det er apper og hvordan folk oppfører seg og tenker. Mye bortkastet tid. 

Anonymkode: bc7d6...1d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt spesielt å forvente eksklusivitet etter én date, er det ikke? Pust, det går bra.

AnonymBruker
Skrevet
MariaIsabel skrev (Akkurat nå):

Litt spesielt å forvente eksklusivitet etter én date, er det ikke? Pust, det går bra.

Du vil ha åpent forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vil ha åpent forhold.

Hva har det med noenting å gjøre? At jeg nå har fått lyst på åpent forhold, etter noen år med ekteskap, og mange år med vanlig dating og diverse forhold før det, er vel fullstendig irrelevant for denne saken her? Har opplevd å falle pladask etter kun én date, men det går an å tenke logisk og realistisk likevel, faktisk.

AnonymBruker
Skrevet
MariaIsabel skrev (11 minutter siden):

Enig. Jeg har også opplevd det som man føler er «full klaff» etter én date, men det er jo ikke slik at da sletter man tinder og satser alt. I flere tilfeller har andre daten gått mer trått og tredje daten endt med at vi har funnet ut at det ikke var så god match likevel. 
At avstanden endrer seg betyr ikke at han har samtaler gående med andre heller. Det blir jo helt komisk å anklage han for, når du selv er inne på appen TS. Kanskje han bare er der for å beundre bildene av deg? Det er også mange som har innstilt Tinder på at den kjører i bakgrunnen, slik at avstanden oppdateres selv uten at vedkommende aktivt åpner appen. Litt trist om du avslutter det med en som potensielt kan være bra pga slike idiotiske ting.

Anonymkode: 2e917...392

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Enig. Jeg har også opplevd det som man føler er «full klaff» etter én date, men det er jo ikke slik at da sletter man tinder og satser alt. I flere tilfeller har andre daten gått mer trått og tredje daten endt med at vi har funnet ut at det ikke var så god match likevel. 
At avstanden endrer seg betyr ikke at han har samtaler gående med andre heller. Det blir jo helt komisk å anklage han for, når du selv er inne på appen TS. Kanskje han bare er der for å beundre bildene av deg? Det er også mange som har innstilt Tinder på at den kjører i bakgrunnen, slik at avstanden oppdateres selv uten at vedkommende aktivt åpner appen. Litt trist om du avslutter det med en som potensielt kan være bra pga slike idiotiske ting.

Anonymkode: 2e917...392

Det er noe med å signalisere at dette vil jeg prøve ut og sletter eller logger ut av Tinder til ting er mer avklart. 

Jeg har en søster som er evig singel. Hvorfor ? Jo fordi hun er aktiv på Tinder nesten samme kveld hun er på date med en fyr. Hun vil sikre seg at hun har date med en annen i tilfelle daten med den første går skeis. Hun er likedan på Snap og der har det gått fullstendig i ball for henne. Avtalt dates og svart feil mann i chatten. Flaut. 

Anonymkode: 424b7...c4e

AnonymBruker
Skrevet
violet92 skrev (1 time siden):

La meg heller snu på spørsmålet. Hvor lenge syntes dere det er greit at han er aktiv på Tinder hver eneste dag ? 2 dater? 4 dater? Altså alt er jo « greit» hvis man ikke er eksklusive, men man føler vel ikke akkurat som at dette er noe å satse på 

violet92 skrev (1 time siden):

Jeg er ikke kontrollerende for jeg sier ingenting , men  er ikke akkurat allright å vite at han tydeligvis har mange samtaler gående parallelt. Er det så rart ? 

Det var ikke lite til konklusjoner du trekker kun på at avstanden endres. Tror du han sitter og ser på din tinder og tenker det samme? 

Du virker ikke som noe å satse på for ham, sånn egentlig. 

Anonymkode: 283e9...81f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det var ikke lite til konklusjoner du trekker kun på at avstanden endres. Tror du han sitter og ser på din tinder og tenker det samme? 

Du virker ikke som noe å satse på for ham, sånn egentlig. 

Du tror ikke Tinder gjør folk skeptiske? Hvor lite oppdatert er du?

Slutt. Dette er harmløst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du tror ikke Tinder gjør folk skeptiske? Hvor lite oppdatert er du?

Slutt. Dette er harmløst.

Det er ganske sært å kritisere noen fordi de gjør akkurat det samme som du selv gjør🤪

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe at de er på Tinder etter første date. For meg så går grensen i det øyeblikket vi er eksklusive. 

Har opplevd mange som ikke helt klarer å la være å surfe på tinder. Han ene var aktiv på tinder etter vi hadde datet ekslusivt i 3 mnd, da gjorde jeg det slutt på grunn av det.

Han var jo ikke forelsket og derfor vandret blikket hans. En forelsket mann sitter ikke å sveiper på tinder. 

Gi det noen flere dater og se hvordan det går før du henger deg opp i dette. 

Anonymkode: f322c...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare sjekker om du fortsatt er inne? 

Anonymkode: 020a0...a85

AnonymBruker
Skrevet
violet92 skrev (3 timer siden):

La meg heller snu på spørsmålet. Hvor lenge syntes dere det er greit at han er aktiv på Tinder hver eneste dag ? 2 dater? 4 dater? Altså alt er jo « greit» hvis man ikke er eksklusive, men man føler vel ikke akkurat som at dette er noe å satse på 

La oss snu spørsmålet, hvor lenge har du tenkt å fortsette være aktiv på Tinder? 

Jeg selv deaktiverer ikke Tinder før etter 2-4 dates, og forventer heller ikke noe annet fra den jeg dater. 

Hvorfor føler du at det ikke er noe å satse på, når du først sier det er full klaff, deretter så logger du inn på tinder slik at avstanden endrer seg? Du kan godt prøve legge skylden på han, men avstanden hadde fortsatt blitt endret så lenge du logger inn fra en annen avstand og han ikke logger inn. Det eneste vi vet 100% sikkert er at du logger inn. 

Anonymkode: d97a7...efa

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 ) Det er myyyye dritt på Tinder og 95% spiller på flere hester eller er kun ute etter noe kortvarig virker det som, basert fra egen erfaring og venners erfaring. Så personlig har jeg slettet tinder, fant bare dritt på dritt der inne. Anbefaler andre å gjøre det samme om med mindre du er åpen for casual. Langvarig - svært betvilende at du finner din prins charming der inne. 

Nr 2) Gutter faller ofte mye fortere enn jenter og de vet nesten øyeblikkelig om det er en de ønsker å satse på eller ei. Det vil ikke nødvendigvis si at de skal slette Tinder og fjerne seg helt fra markedet, for folk kan være annerledes enn det de sier med tiden - det gjelder både for gutter og jenter. Da er det kjipt og brenne alle broer og fjerne evt. muligheter. 

Nr 3) Hvor ofte snakker vi at han oppdaterer avstanden, flere ganger om dagen? Personlig hadde jeg reagert litt på det selv og datet en fyr som gjorde det samme. De gangene det har skjedd - så har det som regel ikke ledet til noe mer... Fordi ofte er slike menn litt for opptatt av å holde mulighetene sine åpne - basert på erfaring. Men selvsagt, det er viktig å ikke generalisere, fordi jeg har selv vært inne på Tinder etter dater og svart på litt samtaler fra tidligere matcher, at man ikke legger alle egg i en kurv - du skjønner. Så jeg tenker at man ikke krisemaksimerer... En annen ting er om dere møtes 2-3 ganger og dere er intim og han fortsetter å swipe innpå der inne. Gi det til 3 date og visst du ser at han gjør det fortsatt så får du ta det opp med han eller vis mindre interesse for å se om han jakter tilbake. Gjør han ikke det, har du svaret ditt der. 

Anonymkode: 0be3f...5a6

AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært på en date? De færreste kutter ut tinder etter bare en date, om det er aldri så mye klaff. 

Anonymkode: a0e15...9b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...