violet92 Skrevet tirsdag kl. 18:12 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:12 Jeg har vært på date med en veldig hyggelig mann fredag . Opplevde at det var full klaff og det sa han at det var det for han også . Skal møtes igjen om et par dager. Ser avstanden på tinderprofilen hans oppdatere seg ofte, er dette et veldig dårlig tegn ?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:17 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:17 violet92 skrev (3 minutter siden): Jeg har vært på date med en veldig hyggelig mann fredag . Opplevde at det var full klaff og det sa han at det var det for han også . Skal møtes igjen om et par dager. Ser avstanden på tinderprofilen hans oppdatere seg ofte, er dette et veldig dårlig tegn ? Han kan jobbe et annet sted enn der han bor? Men siden du har fått med deg alle oppdateringene så betyr jo det også at du er aktiv på Tinder? Anonymkode: 99af7...cb5 2 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:19 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:19 Ikke bruk unødvendig energi på overanalysering og sjalusi. Det ødelegger bare for deg selv Anonymkode: ebf8e...9b7 4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:21 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:21 Hei. Det at kilometeravstanden endrer seg betyr jo at han har vært innom profilen sin etter daten. Noe som selvfølgelig er kjipt for deg å se. Men, det kan jo ha vært av samme grunn som deg?Eller han kan ha samtaler der inne som han har hatt behov for å avslutte? Tenker at det ikke er den store krisen akkurat nå, dere har bare møttes en gang. Håper dere får en hyggelig 2.date❤️ Anonymkode: bb16d...fde 1
mlifjeld Skrevet tirsdag kl. 18:22 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:22 Vel… om du bruker Tinder selv vil jo avstanden endre seg siden du er online og også vel beveger deg. Så om hans avstand er lik, men du går inn og sjekker tinder, vil din avstand til han endre seg om du også forflytter deg mellom gangene du selv sjekker. eller kanskje han er inne for å se om avstanden din også endrer seg, og drar samme konklusjon, som ender med at begge tror den andre snakker med andre og dere begge dropper hverandre pga bullshit. 🤷♀️ 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:23 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:23 violet92 skrev (10 minutter siden): er dette et veldig dårlig tegn ? Ja, det er et dårlig tegn at noen følger så nøye med på hva andre driver med. Anonymkode: 3189e...c6c 2 3
violet92 Skrevet tirsdag kl. 18:25 Forfatter #7 Skrevet tirsdag kl. 18:25 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han kan jobbe et annet sted enn der han bor? Men siden du har fått med deg alle oppdateringene så betyr jo det også at du er aktiv på Tinder? Anonymkode: 99af7...cb5 Ja han jobber et annet sted , men betyr det da at han er aktiv på jobb liksom ? Jeg er aktiv , men helt ærlig har jeg vært inne et par ganger og sett på han og la merke til at avstanden endret seg
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:27 #8 Skrevet tirsdag kl. 18:27 violet92 skrev (1 minutt siden): Jeg er aktiv , men helt ærlig har jeg vært inne et par ganger og sett på han og la merke til at avstanden endret seg Bry deg om din aktivitet. Anonymkode: 3189e...c6c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:35 #9 Skrevet tirsdag kl. 18:35 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, det er et dårlig tegn at noen følger så nøye med på hva andre driver med. Anonymkode: 3189e...c6c Ikke når det er dating app. Det er normalt. - Folk vet de ikke kan stole på alle. - At andre dater andre. - Ønsker bekreftelse på at følelser og engasjement er gjengjeldt for å vite om de bør satse eller ikke. Anonymkode: bc7d6...1d9 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:40 #10 Skrevet tirsdag kl. 18:40 Du er inne og sjekker tinder og er sur fordi han også er inne og sjekker tinder? Les setningen en gang til. Anonymkode: 283e9...81f 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:46 #11 Skrevet tirsdag kl. 18:46 Folk burde få varsel om at folk staker profilen ens. Er jo helt villt. Anonymkode: b3f4a...3fa
violet92 Skrevet tirsdag kl. 18:48 Forfatter #12 Skrevet tirsdag kl. 18:48 Haha de fleste svarene er surmegga. Kan dere ikke svare ordentlig . Jeg sa jo at jeg gikk inn fordi jeg ville se på profilen hans 1
violet92 Skrevet tirsdag kl. 18:51 Forfatter #13 Skrevet tirsdag kl. 18:51 La meg heller snu på spørsmålet. Hvor lenge syntes dere det er greit at han er aktiv på Tinder hver eneste dag ? 2 dater? 4 dater? Altså alt er jo « greit» hvis man ikke er eksklusive, men man føler vel ikke akkurat som at dette er noe å satse på
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:52 #14 Skrevet tirsdag kl. 18:52 Det betyr i alle fall at han åpnet Tinder eller at den kjører i bakgrunnen. Anonymkode: a0efa...198
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:52 #15 Skrevet tirsdag kl. 18:52 violet92 skrev (2 minutter siden): Haha de fleste svarene er surmegga. Kan dere ikke svare ordentlig . Jeg sa jo at jeg gikk inn fordi jeg ville se på profilen hans Og kanskje han gjør det samme. Ingen her vet. Og er det krav om eksklusivitet etter en date? Ta en date til og se hva som skjer. Ikke stalke Tinder. Anonymkode: a4a2d...f33
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:53 #16 Skrevet tirsdag kl. 18:53 violet92 skrev (3 minutter siden): Haha de fleste svarene er surmegga. Kan dere ikke svare ordentlig . Jeg sa jo at jeg gikk inn fordi jeg ville se på profilen hans Dette er en surmaga plass, det kommer bestandig noe. Anonymkode: bc7d6...1d9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:00 #17 Skrevet tirsdag kl. 19:00 Du kritiserer han for å gjøre nøyaktig det samme som deg. Skal du være så kontrollerende har han det nok bedre uten deg. Anonymkode: f6222...d54
violet92 Skrevet tirsdag kl. 19:02 Forfatter #18 Skrevet tirsdag kl. 19:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kritiserer han for å gjøre nøyaktig det samme som deg. Skal du være så kontrollerende har han det nok bedre uten deg. Anonymkode: f6222...d54 Jeg er ikke kontrollerende for jeg sier ingenting , men er ikke akkurat allright å vite at han tydeligvis har mange samtaler gående parallelt. Er det så rart ? 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:05 #19 Skrevet tirsdag kl. 19:05 violet92 skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke kontrollerende for jeg sier ingenting , men er ikke akkurat allright å vite at han tydeligvis har mange samtaler gående parallelt. Er det så rart ? Hva gjør du innpå der da? Anonymkode: 3189e...c6c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:07 #20 Skrevet tirsdag kl. 19:07 Dere har bare hatt en date, selv om du syns det var full klaff, så skylder han deg ingenting. Hadde det vært date nr 10, så hadde det stilt seg annerledes. Ha litt is i magen og møt han igjen, så slettes tinder hvis det blir noe seriøst 🤞🏻 Anonymkode: ec7db...45e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå