AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:33 #41 Skrevet onsdag kl. 13:33 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Derfor kompabiliet er så viktig. Om en med min og en med din seksualitet hadde vært i en relasjon, så hadde den aldri vært en seksuell relasjon. Vi er hverandres «turn off», eller seksuelle motpoler om du vil. Anonymkode: 6230c...eaf Jeg og tenner på mannens nytelse. Den er utrolig viktig for meg. Så om en mann er veldig fokusert på min nytelse mister jeg helt tenning, og begynner å kjede meg. Vil han skal ta for seg og så sprute. Og sånn omsorgsknulling en snakker om her, gjør at jeg tørker helt inn Anonymkode: a79b0...6b3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:00 #42 Skrevet onsdag kl. 14:00 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg og tenner på mannens nytelse. Den er utrolig viktig for meg. Så om en mann er veldig fokusert på min nytelse mister jeg helt tenning, og begynner å kjede meg. Anonymkode: a79b0...6b3 Akkurat som meg😊. Jeg tenner på partners nytelse og mister tenning og kjeder meg om dama fokuserer på meg. Full kræsj om to stykker sammen fungerer slik. Det vil ikke funke. Omsorgsknulling ville vært å la dama suge meg eller lignende fordi hun tente på det og jeg tillot det for å være snill. Det skjer ikke. Jeg har ikke sex som ikke tenner meg og som jeg syntes er kjedelig. Jeg gidder ikke å ligge der å tenke på jobb, middag osv mens en dame skal suge meg, fordi det liksom er omsorgsfullt. Nøkkelen er en partner som er i andre enden av «skalaen» . En som tenner på å være en utpreget «mottaker» og som gjerne er «egoistisk» på den måten. Heldigvis har jeg det. Hun får sine orgasmer og tilfredsstillelse og jeg får min glede. Anonymkode: 6230c...eaf
veronica<3 Skrevet onsdag kl. 22:34 #43 Skrevet onsdag kl. 22:34 Tråden er ryddet for brukerdebatt. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:04 #44 Skrevet torsdag kl. 00:04 AnonymBruker skrev (15 timer siden): At jeg sjelden får orgasme når vi har sex, er ikke et problem. Det handler ikke om at det er vanskelig å få orgasme. Det er ingen hindringer fysisk eller sperrer mentalt. Det er bare uinteressant. Det handler om tenningsmønster. Det som gir meg glede med sex, er nettop partners nytelse. Når partner er tilfredstilt, så er jeg fornøyd og jeg er ikke lenger kåt. Dvs en og annen gang føler jeg for å fullføre for min egen del og da gjør jeg det. Men det er sjeldent. Å «benytte» partners kropp for å komme er altså ganske uinteressant. Det som er enda mer uinteressant er å skulle «motta». Feks at hun skulle utføre oralsex på meg eller lignende. Det er jo følgelig da helt uinteressant for min del. Da ramler jeg av mentalt, begynner å tenke på andre ting osv. Det tenner meg over hode ikke. Når man har et seksuelt tenningsmønster som meg og er en så utpreget «giver», så burde man selvfølgelig ha en partner i andre enden av skalaen. Det har heldigvis jeg. Hun er en utpreget «mottaker» som elsker å bare nyte og motta uten noe som helst følelse av å måtte gjengjelde noe etc, men er fornøyd med at min tenning henger sammen med hennes nytelse. Kompabilitet altså. Anonymkode: 6230c...eaf Interessant å høre hvor forskjellige vi er 🙂 Jeg har grublet mye på dette, og tenkt mye på at nye partner må føle at han mangler noe i sexlivet. Iom han ikke tilfredsstiller seg selv, som jeg var vant med med eksen. Jeg var akkurat som du beskriver at du er. Jeg nøt kun via hans nytelse. Brydde meg ikke så mye om egen orgasme, den var en side-effekt som hendte en sjelden gang. Jeg følte likevel at sexlivet vårt var bra. Tente virkelig på ham, fikk nærheten jeg trengte, og bekreftelsen i å se at han ble tilfredsstilt av meg. Så skulle tro at det ble en mismatch nå til ny type, som er opptatt av meg og MIN nytelse og tydeligvis er en giver, på samme måte som meg. Men jeg er overrasket over «den nye måten» å ha sex på. Nå føler jeg meg fri til å bevege meg på den måten som gjør at jeg kommer. Er såååå overrasket også over at jeg selv faktisk får til å komme så ofte. Og er veldig fornøyd med et sexliv hvor faktisk min nytelse er vesentlig. Selv om jeg har vært vant til å være «en giver» før. Jeg tror min partner er akkurat som deg. Men med min erfaring her, ønsker jeg at han skal lære å fokusere på seg selv også. Ja takk begge deler. Det var først litt fremmed for ham at han kunne fortsette og tilfredsstille seg selv, etter at jeg er ferdig. Men jeg liker det, og nyter det også. Og han har begynt mer og mer å gjøre det, etter at det gikk opp for ham at «det er ok» og at jeg faktisk liker det. Anonymkode: c5aab...ef7 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:08 #45 Skrevet torsdag kl. 00:08 Erfarenmann skrev (15 timer siden): Der har vi det igjen ja. Hvis noe ikke funker for mannen så er det mannens feil. Hvis noe ikke funker for kvinnen så er det mannens feil. Så enkelt det er å være kvinne 🤮 Det er én kvinne her som har skrevet det. Kvinner snakker ikke på vegne av alle kvinner. Dette var den enes mening som får stå for hennes egen regning. Anonymkode: c5aab...ef7 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:48 #46 Skrevet torsdag kl. 00:48 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er kvinne og har det på samme måte. En mann som er hyperfokusert på min nytelse blir en direkte turn-off for meg. Jeg vil han skal ta for seg av meg og bruke meg til hans egen nytelse. Så fort det blir "liker du dette, liker du dette" så slukner jeg. Så jeg har hatt en del sex med "typer som deg" som har vært ganske trist. Og jeg er muligens også i mindretall av kvinner som ikke ønsker en typisk "omsorgsfull" med fokus på min nytelse. Det er et lite paradox at jeg nyter best når min nytelse ikke er i fokus. Vi hadde vært en elendig match, for å si det sånn. Anonymkode: 81d2e...d3b Akkurat sånn var jeg. Jeg kunne sagt akkurat samme ordene som deg. Men det rare er at dette har endret seg. Nesten som om jeg har blitt mer sensitiv. Før var jeg vamt til å bli behandlet litt hardt. Tatt hardt, tatt på hardt, jeg likte det og liker det fortsatt.. men jeg fikk ikke til å komme av denne røffe behandlingen, selv om den tente meg. Det var som om det tente hjernen, men ikke kroppen. Kroppen ble litt avskrudd. Nå har jeg en mann som er veldig opptatt av min nytelse. Først tenkte jeg som du skriver, at det ble turn off. Det føltes faktisk rart og kleint i starten. Og jeg forstod ikke, «hvorfor tar han ikke for seg av meg?.. tenner jeg ham ikke?». Forsøkte å gjøre hva jeg var vant til for å tenne.. suge ham, runke ham hardt, uten at han virket noe gira av showet mitt. For han ville at JEG skulle nyte, på ekte. Jeg som hadde blitt fortrolig med at jeg var blant de kvinner som sjelden får til å komme under sex, kommer nå nesten hver gang. Og jeg er skikkelig overrasket. Jeg nyter på en helt annen måte nå. Som om hele kroppen min har blitt mer følsom og sensitiv. Jeg er helt 🤩 Anonymkode: c5aab...ef7
Bimbo Skrevet torsdag kl. 05:51 #47 Skrevet torsdag kl. 05:51 Resignert skrev (20 timer siden): Statistisk sett er det jo sånn at færre kvinner enn menn oppnår orgasme ved samle, uten ekstra stimulering. Det er sånn det er, og har egentlig ingen annen løsning enn å lete etter de damer som faktisk fungerer. Og være ekstremt på vakt for de som faker....Alternativt bare gi opp (resignere)... Men i tilfeller som det TS beskriver bør iallefall damer som ikke selv kommer underveis ha skamvett nok til ikke å "kreve" at mannen skal komme. Alvorlig tungpulte damer bør altså ikke kreve eller forvente noe de selv ikke er i stand til å gi sine partnere. Du sammenligner på feil grunnlag. Normalen blandt kvinner er å komme av stimuli av klitoris, for menn er det penis. En mann som ikke kommer av samleie er det riktigere å sammenligne med en kvinne som ikke kommer av oral/fingre. En kvinne som ikke får orgasme av samleie blir vel mer som en mann som ikke får prostataorgasmer kanskje? Hadde forventet at du som har gjort det til din livsmisjon å fortelle kvinner med helt gjennomsnittlig seksualfunksjon at de er udugelige ville svart ts med samme mynt, at han ikke virker og bør holde seg unna sex med damer? Ts: Tenker at problemet er press/mentalt siden du kommer alene med tilsvarende stimuli. Kvinner som ikke kommer av samleie vil i de fleste tilfeller heller ikke komme av en dildo alene f.eks. Ville lagt vekk hele stresset med orgasme en stund og fokusert på nytelsen underveis, og samtidig kuttet kraftig ned på eller droppet helt å få orgasme på egenhånd. 2
Trolltunge Skrevet torsdag kl. 12:09 #48 Skrevet torsdag kl. 12:09 (endret) Erfarenmann skrev (På 4.2.2026 den 9.47): Der har vi det igjen ja. Hvis noe ikke funker for mannen så er det mannens feil. Hvis noe ikke funker for kvinnen så er det mannens feil. Så enkelt det er å være kvinne 🤮 Les gjerne andre innlegg også. Jeg skyldte aldri på menn for at jeg ikke fikk orgasme, og gjør det ennå ikke, selv etter at jeg forsto at mannen måtte endre teknikk for at jeg skulle kunne komme. Jeg trodde i utgangspunktet helt reelt at det var noe fysisk galt med meg, og selv da jeg oppdaget at JEG trenger annen teknikk og tempo var det absolutt ikke mannens feil at det ikke hadde vært slik. JEG hadde jo ikke visst hva som måtte til, og kunne dermed heller ikke rettlede. Det kunne jeg først da jeg selv forsto hva min kropp er avhengig av, og da var mannen svært så lydhør og ivrig etter å komme meg i møte. Før jeg visste kunne iallefall ikke han vite, så dette var absolutt ikke menns skyld. Om jeg rettledet og forklarte, men mannen ikke tok hensyn likevel ville situasjonen vært en annen, men den situasjonen kom jeg heldigvis ikke i. Da jeg knekket koden min ble mannen rene nøtteknekkeren videre, ved å virkelig utforske dette ivrig også videre fra forståelsen vi begge fikk angående teknikk og å roe ned, så jeg ganske så kjapt gikk fra å få orgasme til å få mange. Det er hans fortjeneste. 🥰 Skyld bærer han ikke. Ikke mine ekser heller. Skylden for at det var slik var uvitenhet fra meg, kombinert med stress, skam og trolig ikke hjulpet på av å ha opplevd overgrep da jeg var ung, så noe i meg var litt låst. Han bærer ikke skyld, men stor ære i å ha hjulpet meg videre fra det. Han er en fin mann og en tålmodig og raus elsker. Jeg er takknemlig for at han hjalp meg videre. ❤️ Endret torsdag kl. 12:10 av Trolltunge 1
Trolltunge Skrevet torsdag kl. 20:17 #49 Skrevet torsdag kl. 20:17 Bimbo skrev (11 timer siden): Du sammenligner på feil grunnlag. Normalen blandt kvinner er å komme av stimuli av klitoris, for menn er det penis. En mann som ikke kommer av samleie er det riktigere å sammenligne med en kvinne som ikke kommer av oral/fingre. En kvinne som ikke får orgasme av samleie blir vel mer som en mann som ikke får prostataorgasmer kanskje? Hadde forventet at du som har gjort det til din livsmisjon å fortelle kvinner med helt gjennomsnittlig seksualfunksjon at de er udugelige ville svart ts med samme mynt, at han ikke virker og bør holde seg unna sex med damer? Ts: Tenker at problemet er press/mentalt siden du kommer alene med tilsvarende stimuli. Kvinner som ikke kommer av samleie vil i de fleste tilfeller heller ikke komme av en dildo alene f.eks. Ville lagt vekk hele stresset med orgasme en stund og fokusert på nytelsen underveis, og samtidig kuttet kraftig ned på eller droppet helt å få orgasme på egenhånd. Ja en kvinne som ikke får orgasme ved samleie er mer som en mann som er "så vanskelig" at han ikke får orgasme uten stimulering av penishode. De fleste menn trenger så absolutt direkte stimulering av penishodet for å komme, så svært ugreit å kalle kvinner ikke- fungerende fordi de trenger direkte stimulering av klitoris for å få orgasme. De mennene burde heller prøve på å få orgasme uten å berøre penishodet, og se om det er noe de klarer, før de slenger dritt. 1
Bamseklemmer Skrevet i går, 02:59 #50 Skrevet i går, 02:59 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 12.13): Ja? Det er ikke relevant på noen måte. Det er ingen grunn for å reagere så ekstremt negativt som kvinner gjør. Da er han liksom syk eller er noe galt med han på noen måte, slikt tyder på veldig dårlig syn på menn Anonymkode: ba676...f35 Sinne kommer ofte av, at brukere føler seg truffet.. eller? 🤔 Jeg prøvde febrilsk på å bli sint, på kvinners negative utsagn om menn.. Men forgjeves.. jeg tok det med et smil.. Hvorfor i helsikke ble jeg ikke sint? 😉 Endret i går, 03:00 av Bamseklemmer 1
megda Skrevet i går, 03:26 #51 Skrevet i går, 03:26 du må slutte å tenke på at du skal prestere, men fokusere på din egen nytelse. da går det raskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå