AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:43 #1 Skrevet tirsdag kl. 14:43 Husker fra min oppvekst at når noen fortalte litt om noe men ikke alt, så sa vi at du kan ikke si A uten å si B. Og nå har jeg en nettvenninne som gjør akkurat dette. Nå har hun en nettside med egen kunst, som det er noen som har besøkt mye i det siste, og som hun sier overvåker siden. Hun mener de kan komme til å stjele kunst eller noe. Og så sa hun at hun hadde en annen ide om hvorfor de overvåket siden, men "det kunne hun ikke snakke om". Altså, jeg må bite meg i tunga, eller fingeren da siden jeg tekster med henne, for ikke å si "lite jeg kan gjøre når du ikke vil si noe" eller noe lignende skarpt. Dette har skjedd før også, jeg er bare så lei av det. Hun tror noen leser meldignene hennes på IG. Som de jo sikkert gjør, men akkurat denne infoen er ikke sensitiv mener jeg. Eller hva vet jeg. Alt jeg vet er bare: Ikke si A om du ikke kan si B! Faktisk skal jeg si det neste gang, med en smilende og svett latteremoji til slutt. Anonymkode: 3ab25...7fe 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:48 #2 Skrevet tirsdag kl. 14:48 Bare si det som det er, at hun ikke er så interesant for folk og hvorfor i alle dager skulle noen lese hennes meldinger? Si at hun ikke må bli paranoid. Eller har hun jukset med skatten? Da får du kanskje høre mer. Anonymkode: 1c3ca...c9e 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:50 #3 Skrevet tirsdag kl. 14:50 Det er så teit og barnslig. Jeg har en tidligere kollega som rett som det er legger ut bilder fra legevakten eller sykehuset, der hun har veneflon i armen. Hun får da mange kommentarer der folk spør hva snowboard skjedd. Hun tok en slankeoperasjon for noen år siden, og tror hun får påfyll av vitaminer på sykehuset, men hun legger opp til at det er noe alvorlig som feiler henne. Anonymkode: 550ad...67c 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:54 #4 Skrevet tirsdag kl. 14:54 Jeg svarer ikke på sånt, kan ikke fordra slik fisking. Anonymkode: 19006...273
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:56 #5 Skrevet tirsdag kl. 14:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg svarer ikke på sånt, kan ikke fordra slik fisking. Anonymkode: 19006...273 Ja ikke sant? Det er så provoserende på en måte, som om hun skal holde meg interessert uten å dele noe. TS Anonymkode: 3ab25...7fe
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:37 #6 Skrevet onsdag kl. 22:37 Folk som sier A men ikke B kan sannsynligvis ikke alfabetet Anonymkode: bbe9b...938
AnonymBruker Skrevet i går, 14:10 #7 Skrevet i går, 14:10 AnonymBruker skrev (På 3.2.2026 den 15.54): Jeg svarer ikke på sånt, kan ikke fordra slik fisking. Anonymkode: 19006...273 Jeg blir litt sur av sånne, og overser hele greiene. Ofte vil de sikkert si mer når man spør, men jeg gidder ikke manipuleres til å virke interessert. Det beste er å bare overse fullstendig om det er skriftlig, og endre tema hvis det er i en samtale. Kollega: "Jeg var på sykehuset i går." Meg: "Åja. Har du sjekket hva som er i kantina i dag? Tror ikke de har sendt ut meny denne uken?" Anonymkode: 0b883...af1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå