AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Var på førstegangsintervju en tirsdag (uke 1). Hun lovte å høre fra seg innen uka var omme eller tidlig neste uke (uke 2). Uken kom og gikk og jeg purret uka etter (uke 3). Sendte en hyggelig mail og spurte om prosessen videre. Hun svarte at det var forsinkelser i prosessen og hun mest sannsynlig ville høre fra seg den fredagen (i uke 3). Vel, nå nærmer det seg en måned siden hun lover oppdatering. Jeg skjønner jo jeg ikke får jobben, men syntes det er så ekstremt respektløst!! Hva kan jeg gjøre med dette? Er det vits å sende enda en mail? Hva kan jeg i så fall skrive? Til info. Ukene er ikke reele, var bare for å få en oversikt over tiden som var gått. Anonymkode: ac17c...152
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Jeg skjønner deg godt, sånt er veldig frustrerende, men dessverre helt vanlig. Tror ikke det kommer noe godt ut av å sende enda en purremail. Det kan jo hende at du vil søke der en annen gang, ev. treffer på henne et annet sted, og da er det greit å ikke ha utmerket seg negativt. Anonymkode: a3925...7af 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner deg godt, sånt er veldig frustrerende, men dessverre helt vanlig. Tror ikke det kommer noe godt ut av å sende enda en purremail. Det kan jo hende at du vil søke der en annen gang, ev. treffer på henne et annet sted, og da er det greit å ikke ha utmerket seg negativt. Anonymkode: a3925...7af Ja de "sitter med all makt" og det er såååå frustrerende!! Ser riktig nok at firma har en stjerne på Jobbi.no, så kanskje like greit 🫣 Anonymkode: ac17c...152
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar Jeg har opplevd det samme selv. Gikk mye lengre tid enn jeg hadde blitt forespeilet. Da var det og forsinkelser og prosessen tok lengre tid. Jeg trodde ikke jeg kom til å få jobben, men det gjorde jeg. Så det kan fortsatt gå veien. Anonymkode: fc8ba...f53 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå