Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg egentlig på hvor mye det er man må ha tjent forrige år for å få både full arbeidsledighetstrygd, og sånn at man får litt støtte dersom man tjener under 50% av ett eller annet? Og er det forrige skatteår som gjelder (altså januar-Desember 2005) eller er det det siste året (Fra August 2005- august 2006 feks)? Den dustete dustekommunen skal opprette en vikarpool for lærere, slik at man ikke kan jobbe som vikar en gang til neste år :grine: Jeg blir så fortvilt! Håper jo på å få jobbe, men...

(Tips til alle som ikke har utdannet seg enda; ikke bli lærere (med mindre det er deres største drøm da)... UMULIG å få seg jobb... :grine:. og trøsten? Det løser seg om en 5 års tid...(!!!!) )

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Nå lurer jeg egentlig på hvor mye det er man må ha tjent forrige år for å få både full arbeidsledighetstrygd, og sånn at man får litt støtte dersom man tjener under 50% av ett eller annet? Og er det forrige skatteår som gjelder (altså januar-Desember 2005) eller er det det siste året (Fra August 2005- august 2006 feks)? Den dustete dustekommunen skal opprette en vikarpool for lærere, slik at man ikke kan jobbe som vikar en gang til neste år :grine:  Jeg blir så fortvilt! Håper jo på å få jobbe, men...

(Tips til alle som ikke har utdannet seg enda; ikke bli lærere (med mindre det er deres største drøm da)... UMULIG å få seg jobb... :grine:. og trøsten? Det løser seg om en 5 års tid...(!!!!) )

:grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

ring a-etat

Skrevet

Det er siste skatteår.. ( jan-des)

MEN har du hatt inntekt de siste tre årene over ca 150-160 000kr tilsammen så kan du få noen få kr. Du finner mer på aetat.no

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne det ut på aetat sine sider fordi jeg ikke vet hva det er jeg skal se på. Dagpenger? ventelønn? Arbeidsmarkedtiltak? Har ikke peiling på noe som har med trygd eller sånne ting å gjøre.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det regnes i kalenderår. For å få dagpenger må du ha tjent minimum 1,5 G (folketrygdens grunnbeløp) forrige kalenderår, eller i gjennomsnitt de tre siste år (2003-2005). 1,5 G er nå 91.049 kr. Stikk innom ateat og få en time der, så hjelper sakbehandlerne deg med å regne på det, pluss at det kan hente inn den dokumentasjonen du trenger.

Skrevet

Og ja det er dagpenger du skal se på.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror du får noe sånt som 60% av det du tidligere har hatt som årslønn. Eller om de regner et snitt av årslønn for siste tre år? Det er jeg usikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...