AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 04:56 #1 Skrevet tirsdag kl. 04:56 Hei! Opplevde Blefaritt på høyre øye i starten av Januar. Fikk antibiotika dråper og salve, betennelsen ble borte og jeg levde mitt normale liv igjen. Vasket alt av sminkekoster som forsiktighetsregel og har unngått mye øyekremer/produkter rundt øynene. Har bare sminket meg 2-3 ganger etter jeg ble bedre. Vært redd for tilbakefall. Nå de siste 5 dagene har betennelsen blusset opp igjen. Bare høyre øye denne gangen også. Er det vanlig å ha bare på ett øye? Syntes det er merkelig, siden jeg behandler øynene mine helt likt. Eneste forskjellen er at jeg ofte sover på den siden jeg har betennelse, altså at øyet er litt ned i puta. Har lest at denne betennelsen kan være kronisk, og siden jeg har fått det for 2. gang er jeg redd det blir kronisk for meg😟 Hva er deres beste råd for å behandle og bli kvitt betennelsen? Uten antibiotika? Skal også gjennom en øyelokksoperasjon om ca en måned og er redd den blir utsatt/avlyst pga denne betennelsen.. Takk for svar!😊 Anonymkode: 24449...c51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå