AnonymBruker Skrevet 9. februar #101 Skrevet 9. februar powerpuffen skrev (1 minutt siden): Har vi glemt fullstendig logikken bak et ekteskapsløfte? Jeg vet ikke hva slags løfte du har gitt, men jeg ga aldri noe løfte om å ikke ligge med andre da jeg giftet meg. Anonymkode: 04725...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #102 Skrevet 10. februar Strigiformes skrev (På 8.2.2026 den 9.36): Så lenge et par er enige om grenser, og skjønner hva det innebærer, så er det opp til dem å bestemme tenker jeg. Noen par driver med swinging, andre har åpent forhold og andre par inviterer med seg en tredjepart i sexen. Så lenge de selv er enige, og respekterer hverandres grenser så håper jeg de har det bra med det. Helt til den ene i skjul ombestemmer seg eller flytter grensene. Leser til stadighet på KG der par er fint enige om en sak (f.eks få barn eller gifte seg). Så endrer den ene mening/ombestemmer seg uten å informere partneren om det før det enten er forsent eller annet. Da er det viktig å ta status på om de er fortsatt like enige og være ærlige. Ikke like lett. Kjenner et par som skulle prøve dette. Begge var liksom enige, kom etterhvert fram at mannen gjorde det for konen sin skyld, han klarte ikke å gjennomføre det når det kom til stykket. Hun var helt med. De er skilt nå. Anonymkode: bf872...eff
Strigiformes Skrevet 10. februar #103 Skrevet 10. februar (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt til den ene i skjul ombestemmer seg eller flytter grensene. Leser til stadighet på KG der par er fint enige om en sak (f.eks få barn eller gifte seg). Så endrer den ene mening/ombestemmer seg uten å informere partneren om det før det enten er forsent eller annet. Da er det viktig å ta status på om de er fortsatt like enige og være ærlige. Ikke like lett. Kjenner et par som skulle prøve dette. Begge var liksom enige, kom etterhvert fram at mannen gjorde det for konen sin skyld, han klarte ikke å gjennomføre det når det kom til stykket. Hun var helt med. De er skilt nå. Anonymkode: bf872...eff Det går ikke. Begge må ville det, og forstå hva det faktisk innebærer, ellers er det håpløst. Endret 10. februar av Strigiformes 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #104 Skrevet 10. februar Strigiformes skrev (35 minutter siden): Det går ikke. Begge må ville det, og forstå hva det faktisk innebærer, ellers er det håpløst. I dette tilfellet i tråden er det jo kona som vil det, mens mannen er "for the ride". Hun foreslo det basert blandt annet på at hun ikke føler hun kan gi han enkelte av hans seksuelle behov. Rødt flagg bare der, at mannen gjør det for konas skyld. Anonymkode: 778b0...fc2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #105 Skrevet 10. februar MariaIsabel skrev (På 3.2.2026 den 16.14): Skal ha en åpen dialog hele veien, og avslutte hvis noe går for langt. Det er selvsagt en risiko i det, men vi er trygge på at vi kommer til å velge hverandre som nr 1. Når det har gått for langt er det allerede for sent. Det er en god del historier om dette og det går som regel slik: Kvinnen kommer som regel med forslaget om å åpne forholdet siden hun er sikker på at hun lett finner mange menn hun kan leke seg med. Mannen tør ikke å si henne i mot i frykt for at forholdet skal ryke og han da står på bar bakke. Kvinnen sier da ofte at "vi" har bestemt oss for å åpne forholdet selv om det i realiteten var hun som tok den avgjørelsen alene. Hun rir på kukkarusellen en stund med en drøss forskjellige menn, mens han sliter med å finne noen andre å pule på. I noen tilfeller finner han seg en annen dame etter hvert og puler eksklusivt med henne. Kvinnen i forholdet går etter hvert lei av kukkarusellen og vil lukke forholdet igjen. Men det hun ikke vet er at det nå allerede er for sent for lenge siden. For mannen har bare vært med denne ene andre dama og er ikke interessert i å fortsette med den utro kona si. Så han går og blir sammen med den andre dama. Også blir kona forbanna for at han har utviklet et forhold til en annen dame mens hun har flydd rundt å pult på masser av andre menn... I noen mer tragiske tilfeller klarer ikke mannen å finne seg noen andre å pule på i det hele tatt, og han ender opp som en dypt deprimert cuck som blir psykisk mishandlet av denne dama. Anonymkode: 7d5d4...548 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #106 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): I dette tilfellet i tråden er det jo kona som vil det, mens mannen er "for the ride". Hun foreslo det basert blandt annet på at hun ikke føler hun kan gi han enkelte av hans seksuelle behov. Rødt flagg bare der, at mannen gjør det for konas skyld. Anonymkode: 778b0...fc2 Nettopp I tillegg skriver hun:"Om det likevel skulle blitt slik at mannen min fant en han hadde det bedre med enn meg (altså, good fucking luck 😂), så unner jeg ham å være lykkelig." Ja, det sier hun nå. Hun er i overkant god/høy på seg selv. Eller det er noe som ikke stemmer i forholdet deres. At mannen har andre seksuelle preferanser enn henne, ja da kan han vel fikse det selv. Eller la det være fantasi. Eller gjøre det for han. Å åpne slik er oppskriften på katastrofe. Men la meg ikke være for negativ, folk velger selv. Håper hun ikke kommer på KG om noen uker og er helt fortvilet fordi mannen har blitt forelsket i en annen. Anonymkode: bf872...eff
AnonymBruker Skrevet 10. februar #107 Skrevet 10. februar MariaIsabel skrev (På 3.2.2026 den 20.00): Tja, jeg synes nå det er helt vannvittig sexy at mannen min har nok tro på forholdet vårt, selvtillit, og raushet, til å unne meg alt livet har å by på! Vi har, etter en lengre samtale, konkludert med at ja, dette er noe vi vil. Og føler allerede at det styrker et allerede godt og solid forhold. Ser også mannen min litt "på nytt" når vi snakker om at han skal ut og møte noen. Så turnoff at mannen din vil ligge med andre kvinner. Anonymkode: 59beb...555
911 Skrevet 10. februar #108 Skrevet 10. februar MariaIsabel skrev (På 9.2.2026 den 14.18): Tja, her er jeg mest ivrig da. Mannen min har vendt seg til tanken fordi det er noe jeg vil, og han ser fordelene selv, men han kunne fint klart seg uten. Jeg tenner på å dele ham, men han har ikke ønsket noen andre ennå. Da er det vel mer et stag/vixen-forhold siden hun puler rundt mens han ikke ønsker noen andre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå