Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 1.10):

Det jeg ikke forstår er at det å ha sex med andre enn partner beskrives som " alt hva livet har å by på". 

Anonymkode: 881e4...6ec

Denne ☝️For en psyk tankegang...

Anonymkode: 27127...861

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er tålmodig som står i det, TS. Jeg hadde meldt meg ut av tråden for lenge siden med all den gallen 🤭

Når nesten 40 % av ekteskapene ender i skilsmisse så rimer det ikke at et sunt, åpent forhold skal bety slutten.

Selv fikk jeg følelser for andre flere ganger da vi hadde åpent. Følelsene må være der for min del. Var aldri redd for dette fordi jeg tenkte at i "beste fall" (dersom jeg hypotetisk skilte meg), så hadde målet vært et forhold akkurat av typen jeg allerede var i. I et sunt, åpent forhold så er gresset veldig grønt på egen side. 

Følelser kan like så godt dukke opp i et monogamt forhold. Synes nesten det er skumlere fordi den forelskelsen har en større grad av illusjon i seg.

Anonymkode: 08ef5...9b9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Hun er vel det stikk motsatte av å være blåøyd.. eller har du ikke forstått dette med åpent forhold?
Følelsene til TS styres av sterk selvkontroll, troskap og høy kjærlighet til typen sin🥰
Det er alfa&omega både i åpent forhold, og vanlige forhold..
Så alle forhold som ender opp i brudd og skilsmisse, mangler nettopp det TS og typen har sammen, og er blitt enige om.. 

Jeg har laget en tekst du kan gi til TS:
"Unnskyld TS, det er jeg som er blåøyd🤭 Men jeg forsto ikke konseptet "åpent forhold", og hva som er alfa&omega.. Jeg klapper og bukker, og ønsker dere lykke til❣️"

Jeg tror du skal ta det litt rolig, du fremstår som desperat etter sex her på KG, Bamseklemmer, så du sier hva som helst i tro på at du tiltrekker deg noe.

Anonymkode: 778b0...fc2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne ☝️For en psyk tankegang...

Anonymkode: 27127...861

Så lenge et par er enige om grenser, og skjønner hva det innebærer, så er det opp til dem å bestemme tenker jeg. 

Noen par driver med swinging, andre har åpent forhold og andre par inviterer med seg en tredjepart i sexen. 

Så lenge de selv er enige, og respekterer hverandres grenser så håper jeg de har det bra med det. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
MariaIsabel skrev (17 timer siden):

Hvorfor det, når vi vil ha hverandre, ekteskapet og familielivet vårt? Vi vil bare ha det andre i tillegg, ikke istedenfor. 

Hva hvis en av de andre vil ha mer og en av dere ikke klarer å gi dem opp, men ofrer det dere har for å ikke miste h*n?

Anonymkode: bbf27...a43

• Liker 1
Skrevet
Strigiformes skrev (3 timer siden):

Så lenge et par er enige om grenser, og skjønner hva det innebærer, så er det opp til dem å bestemme tenker jeg. 

Noen par driver med swinging, andre har åpent forhold og andre par inviterer med seg en tredjepart i sexen. 

Så lenge de selv er enige, og respekterer hverandres grenser så håper jeg de har det bra med det. 

👏🤗❤️ Burde være en selvfølge, men er det tydeligvis ikke her inne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja.

Kjenner folk som har prøvd det i ulike varianter - det går stort sett i:

- Kvinnen overlesses av tilbud, mannen ikke

- Litt som på Tinder, man runder liksom og alle har ligget med alle

Og, det har skapt endel skjær i sjøen. Alle har gått fra hverandre. Skilsmisse er jo ikke uvanlig, men ja. 

Anonymkode: b3526...81d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan kvinnen velge og vrake i beilere over en lav sko. En mann med en behåret pappakropp og litt tynn i luggen vil fort merke at det ikke er kø-stemning i innboksen!! La os være ærlig....Det er jo ikke par i 20årene som driver innen denne bransjen! Snakker av erfaring!

Anonymkode: 73789...68b

• Liker 1
Skrevet (endret)
MariaIsabel skrev (20 timer siden):

Hvorfor det, når vi vil ha hverandre, ekteskapet og familielivet vårt? Vi vil bare ha det andre i tillegg, ikke istedenfor. 

Du vil alltid ende opp med å sammenligne "de andre" med mannen din. I den sammenligningen vil mannen din over lang nok tid alltid tape. Da har du et problem.

Det som gjerne skjer, hvis du er en gjennomsnittlig attraktiv kvinne, er at du vil oppnå mye mer oppmerksomhet enn mannen din.
Derfor vil du neppe klare å "gå tilbake" til han etterpå, eller slutte med "de andre".

Her er problemet beskrevet på en litt annen måte, men du ser utfordringen.

tinder exp.jpg

Endret av Gratis
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med det! Tror det er en svært dårlig idé i lengden🤡

Anonymkode: 65f60...13d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva hvis en av de andre vil ha mer og en av dere ikke klarer å gi dem opp, men ofrer det dere har for å ikke miste h*n?

Anonymkode: bbf27...a43

Det har jeg svært vanskelig for å se for meg. Vi har et virkelig godt, dypt, bunnsolid ekteskap, og en nydelig familie. Om det likevel skulle blitt slik at mannen min fant en han hadde det bedre med enn meg (altså, good fucking luck 😂), så unner jeg ham å være lykkelig.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tja.

Kjenner folk som har prøvd det i ulike varianter - det går stort sett i:

- Kvinnen overlesses av tilbud, mannen ikke

- Litt som på Tinder, man runder liksom og alle har ligget med alle

Og, det har skapt endel skjær i sjøen. Alle har gått fra hverandre. Skilsmisse er jo ikke uvanlig, men ja. 

Anonymkode: b3526...81d

Vi har begge allerede flere tilbud, etter få dager med denne ordningen. Tror det går helt fint for mannen min på den fronten der for å si det sånn 😊

Og vi har ikke datingapper. Han har vært på byen én gang, og jeg har sendt et par meldinger.

Endret av MariaIsabel
  • Liker 1
Skrevet
Gratis skrev (6 timer siden):

Du vil alltid ende opp med å sammenligne "de andre" med mannen din. I den sammenligningen vil mannen din over lang nok tid alltid tape. Da har du et problem.

Det som gjerne skjer, hvis du er en gjennomsnittlig attraktiv kvinne, er at du vil oppnå mye mer oppmerksomhet enn mannen din.
Derfor vil du neppe klare å "gå tilbake" til han etterpå, eller slutte med "de andre".

Her er problemet beskrevet på en litt annen måte, men du ser utfordringen.

tinder exp.jpg

Mannen min er 1,97, ser ut som en yngre Johnny Depp, kan synge, er festens midtpunkt, får alle til å le, og er et genuint varmt menneske, som tar vare på alle rundt seg. Tror det går fint altså. 

• Liker 2
Skrevet
powerpuffen skrev (På 7.2.2026 den 18.48):

Jeg har vanskelig for å se for meg hvorfor andre vil akseptere å kun få smuler mens dere får i pose og sekk. 

For absolutt alle vil kun ha seriøse forhold..?

Skrevet
MariaIsabel skrev (23 minutter siden):

For absolutt alle vil kun ha seriøse forhold..?

Nei, det har jeg ikke sagt. Men jeg tror mange synes det er nokså ekkel tanke å vite at nå har jeg ligget med en/ei som skal hjem til kona/mannen for å dele seng med han/henne.

Skrevet
MariaIsabel skrev (24 minutter siden):

Mannen min er 1,97, ser ut som en yngre Johnny Depp, kan synge, er festens midtpunkt, får alle til å le, og er et genuint varmt menneske, som tar vare på alle rundt seg. Tror det går fint altså. 

Hva f*en skal du med andre menn da? Ikke fortell meg at han tjener mer enn 1 million i året også 😄
Da spiller du virkelig russisk rulett med ekteskapet ditt 😮

Du vet at det er mulig å oppnå følelser for andre selv om du er sammen med noen og elsker dem.😞?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner virkelig på tanken med å se mannen min med en annen kvinne. Selv føler jeg ikke at jeg MÅ ha en annen mann, men det kan jo være litt spennende da. Mannen min har ikke lyst å se meg med noen andre da, men om han får, så får jeg 

Anonymkode: 60eca...965

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg tror du skal ta det litt rolig, du fremstår som desperat etter sex her på KG, Bamseklemmer, så du sier hva som helst i tro på at du tiltrekker deg noe.

Det skal vel nok lite til for at du koker over på meg da.. 
Jeg er ikke desperat.. jeg er munter og sexpositiv, og liker å svare likesinnede med lik erfaring fra sexlivet. Men jeg prøver desperat å få KG til å forstå, at åpent forhold er positiv og har en rekke fordeler.. Og at det må noe grunnleggende ting til, for at et "åpent forhold" skal fungere👏

Du ser kun på et åpent forhold som problematisk, og ser inn i fremtiden.. at alle ender opp i brudd pga en forelskelse...?
Du ser ikke de positive eller fordelene med et åpent forhold.. kun det negative og ulempene.. Du passer rett og slett ikke inn i formatet "åpent forhold", fordi det krever viss seksuell forståelse og sexpositivitet. 

En gjenganger i alle velfungerende åpent forhold, så er kjærligheten alltid størst❣️
Den overvinner alt av problematikk som skjer i sexen.. Nettopp pga selvbeherskelse, godt samarbeid og god kommunikasjon.. 
Et slikt par står derfor fjellstøtt og trygt, fordi de vet at evt. problematikken kan oppstå på forhånd. 
"Åpent forhold passer derfor ikke for skeptiske sarte sjeler"😉👏

En siste test: "Hei elskede❣️..du kan få knulle han Knut, hvis du har lyst"
Er det noen her som ser fordelene?🫠

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (5 timer siden):

Hva f*en skal du med andre menn da? Ikke fortell meg at han tjener mer enn 1 million i året også 😄
Da spiller du virkelig russisk rulett med ekteskapet ditt 😮

Du vet at det er mulig å oppnå følelser for andre selv om du er sammen med noen og elsker dem.😞?

Tror kanskje den du svarer fantaserer litt. Mennesker som er perfekte på alle måter finnes ikke. 

Anonymkode: 881e4...6ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 17.36):

Er du virkelig så blåøyd? Det er skikkelig skummelt at man kan være så blind -- det er når man blir forelsket, FØLELSENE er på sitt sterkeste! Det er jo derfor folk går fra hverandre i hopetall, fordi forelskelses rus er så j*vlig sterk!

Men neida, gode gamle trygge Trygve eller Eva  som det ikke er noe nytt og spennende med, som man kjenner ut og inn- vil jo heller være med den personen enn fantastiske, berusende, "får ikke nok av deg" - Thomas eller Katrine.

Nei, det er jo klart man vil heller tilbake det kjedelige, kjente, rutinepregede familielivet.

giphy.gif

Jepp. For å ikke glemme at den nye personen man da evt «tester ut», kanskje  ikke syntes det er så gøy å dele din parker mer. Med forelskelsesrus innabords starter moroa. Alle vet at forelskelsesrus gjør folk mer eller mindre gale. Det er kanskje en av de sterkeste følelsene i verden. Det er også instinkt, at nyforelska par ikke ønsker å dele partner. Annen ting er uønsket gravididet for begge partner, men da spesielt hos mannen. Jeg føler dette er den perfekte oppskriften på å katastrofe. Så legger man til spenning på toppen: man får ikke lov til å bli forelska. Det er som regel da det skjer..

Anonymkode: c6fd1...46d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...