Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og mannen vurderer åpent ekteskap. Vi har et godt og solid ekteskap, og er veldig trygge på at vi er hverandres uansett. Ingen av oss har tidligere tenkt at åpent forhold kunne vært aktuelt, fordi vi begge har tenkt vi ikke ville taklet sjalusien. Men etterhvert som vi blir stadig tryggere på det vi har, synes vi begge det virker mer spennede enn skummelt, og tenker at vi unner hverandre å gripe alt livet har å tilby. 

Vil gjerne høre både positive og negative erfaringer! 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem sitt forslag var det? 

Anonymkode: f8409...0d6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Åpent forhold har jeg hørt om, men åpent ekteskap,- det høres poly ut? Skal dere finne flere ektefeller? 

Anonymkode: dd229...543

• Liker 3
Skrevet

Hva gjør dere hvis en av dere forelsker dere i noen andre?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvem sitt forslag var det? 

Anonymkode: f8409...0d6

Jeg som nevnte noe om åpent forhold generelt, også begynte vi først å snakke om det hypotetisk, men merket utover i samtalen at begge var litt interessert i å faktisk prøve. 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Åpent forhold har jeg hørt om, men åpent ekteskap,- det høres poly ut? Skal dere finne flere ektefeller? 

Anonymkode: dd229...543

Er det samme som åpent forhold, bare at man er gift. 

• Nyttig 2
Skrevet
powerpuffen skrev (17 timer siden):

Hva gjør dere hvis en av dere forelsker dere i noen andre?

Skal ha en åpen dialog hele veien, og avslutte hvis noe går for langt. Det er selvsagt en risiko i det, men vi er trygge på at vi kommer til å velge hverandre som nr 1.

AnonymBruker
Skrevet

Hør med Staysman og Tina Svestad, de hadde åpnet ekteskap 

Anonymkode: 15e8d...aae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For mange av oss er det jo merkelig valg av hobby, men finnes jo andre som praktiserer det.

Anonymkode: cac62...d0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var veldig spennende de første årene og vi kom tettere på hverandre. Vil si at det har styrket forholdet - vi har aktivt valgt hverandre. Etter hvert som nyhetens interesse dabbet av så ble vi i praksis monogame igjen og er fornøyde med det. Stort sett vært positivt, med unntak av en psyk person jeg traff. I retrospekt er jeg 50-50 på om det var verdt det. Kjenner meg igjen i å ville unne hverandre, og seg selv, det livet har å by på.

Oppsummert; god kommunikasjon er viktig og vær oppmerksom på råtne egg.

Anonymkode: 08ef5...9b9

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner og respekterer vi er forskjellig. Men det hadde jeg aldri greid. Hvordan kan man komme nærmere hverandre med å knulle andre personer? 

Anonymkode: 06cf1...c34

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med den rette partneren, bare gode erfaringer og tanker rundt det. Åpen kommunikasjon og ikke minst, full respekt for grenser, er nøkkelord. 

Anonymkode: 37ca1...1e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner og respekterer vi er forskjellig. Men det hadde jeg aldri greid. Hvordan kan man komme nærmere hverandre med å knulle andre personer? 

Anonymkode: 06cf1...c34

Ved at kommunikasjonen blir så uendelig mye dypere når man må vurdere den andre i situasjoner man ellers verken ville vært i, og for de som er det, ikke tenker på partner, deres velbefinnende og deres følelser. 

Vi har vokst på det og grodd mye nærmere. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ved at kommunikasjonen blir så uendelig mye dypere når man må vurdere den andre i situasjoner man ellers verken ville vært i, og for de som er det, ikke tenker på partner, deres velbefinnende og deres følelser. 

Vi har vokst på det og grodd mye nærmere. 

Kunne forstått det om det var snakk om å ta inn flere i sitt felles sexliv, men å ha sex med andre hver for seg har jeg liten tro på at skal styrke forholdet.

Anonymkode: 13bd1...139

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne forstått det om det var snakk om å ta inn flere i sitt felles sexliv, men å ha sex med andre hver for seg har jeg liten tro på at skal styrke forholdet.

Anonymkode: 13bd1...139

Tja, jeg synes nå det er helt vannvittig sexy at mannen min har nok tro på forholdet vårt, selvtillit, og raushet, til å unne meg alt livet har å by på!

Vi har, etter en lengre samtale, konkludert med at ja, dette er noe vi vil. Og føler allerede at det styrker et allerede godt og solid forhold. Ser også mannen min litt "på nytt" når vi snakker om at han skal ut og møte noen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min ville prøvekjøre andre damer, for å sjekke om de var bedre enn meg og om de var det, så var jeg historie. Han syntes det var så kjedelig å bare se og ikke røre eller prøvekjøre. Jeg sa at da går det begge veier, skal han så skal jeg. Han ble forbanna og sur. Han ville ha åpent forhold for sin del, men ikke for min. Kun enveis. Alle følelsene for han forsvant på et blunk og jeg gikk. For denne holdningen viste bare at hvis jeg ikke hadde gått med på åpent forhold, så ville han garantert pult noen andre bak ryggen min. Og den katastrofen orket jeg ikke å vente på. 

Jeg gikk uten et ord, tok tingene mine og stakk. Vet ikke den dag i dag hvordan det går med han. Han er blokkert og historie for meg. 

Anonymkode: bf872...eff

• Liker 1
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min samboer har et slags åpent forhold. Vi er ganske nye enda, men føler det har gått fint. Vi har truffet par, men også hver for oss. God kommunikasjon er viktig for oss. Også være ærlig på at følelser er følelser, og at hodet kan være med, sånn logisk sett, men følelsene kan ikke alltid henge med. Feks å bli sjalu. Men sånne ting løser man fort ved å snakke. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 404e4...4b7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Eksen min ville prøvekjøre andre damer, for å sjekke om de var bedre enn meg og om de var det, så var jeg historie. Han syntes det var så kjedelig å bare se og ikke røre eller prøvekjøre. Jeg sa at da går det begge veier, skal han så skal jeg. Han ble forbanna og sur. Han ville ha åpent forhold for sin del, men ikke for min. Kun enveis. Alle følelsene for han forsvant på et blunk og jeg gikk. For denne holdningen viste bare at hvis jeg ikke hadde gått med på åpent forhold, så ville han garantert pult noen andre bak ryggen min. Og den katastrofen orket jeg ikke å vente på. 

Jeg gikk uten et ord, tok tingene mine og stakk. Vet ikke den dag i dag hvordan det går med han. Han er blokkert og historie for meg. 

Anonymkode: bf872...eff

Uff, nei, man må gå inn i det med riktige intensjoner, ellers er jo en slik avtale bare starten på slutten ...

Skrevet

Jeg og min samboer har et slags åpent forhold. Vi er ganske nye enda, men føler det har gått fint. Vi har truffet par, men også hver for oss. God kommunikasjon er viktig for oss. Også være ærlig på at følelser er følelser, og at hodet kan være med, sånn logisk sett, men følelsene kan ikke alltid henge med. Feks å bli sjalu. Men sånne ting løser man fort ved å snakke. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 404e4...4b7

Så bra ❤️

Vi er i starten av 30-årene 

AnonymBruker
Skrevet
MariaIsabel skrev (5 timer siden):

Tja, jeg synes nå det er helt vannvittig sexy at mannen min har nok tro på forholdet vårt, selvtillit, og raushet, til å unne meg alt livet har å by på!

Vi har, etter en lengre samtale, konkludert med at ja, dette er noe vi vil. Og føler allerede at det styrker et allerede godt og solid forhold. Ser også mannen min litt "på nytt" når vi snakker om at han skal ut og møte noen. 

Det jeg ikke forstår er at det å ha sex med andre enn partner beskrives som " alt hva livet har å by på". 

Anonymkode: 881e4...6ec

• Liker 12
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...