Gå til innhold

Body count

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner kaller menn incels.
Men hvis menn ville ha sex, har alle menn lett råd til prostituerte. Prostituerte er så billige.
Men ikke engang 0,01 prosent av menn benytter dem.
Dette viser at menn verdsetter forhold og kjærlighet, ikke tankeløs sex.
Mens kvinner støtter og forsvarer høye bodycounter. Tenk på det.

Anonymkode: 5dfa3...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ellers har du det bra? 

Anonymkode: 11fdf...ec5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det handler vel mer om å vise aksept enn å forsvare. Slik tenker jeg. Erfaringer han har gjort seg kommer meg til gode...

Skrevet

Det er livene våre. Deg er vår egen kropp, nytelsen og møtende vi har med den. Forholdene, feiltakelsene, hva enn som livet byr på. Har du vært med to å nå lever du enda, skal du da bare slutte om du ikke vil slutte? Svaret er nei. 

kvinner er mennesker som lever. Vi gjør som vi vil. Om deg er samtykke med alle involverte. 

Prostustisjon er ikke vanlig sex, hvor alle samtykker eller liker hverandre. Det er en jobb eller så er de tvunget. 

Anonymkode: 28d2a...02e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er livene våre. Deg er vår egen kropp, nytelsen og møtende vi har med den. Forholdene, feiltakelsene, hva enn som livet byr på. Har du vært med to å nå lever du enda, skal du da bare slutte om du ikke vil slutte? Svaret er nei. 

kvinner er mennesker som lever. Vi gjør som vi vil. Om deg er samtykke med alle involverte. 

Prostustisjon er ikke vanlig sex, hvor alle samtykker eller liker hverandre. Det er en jobb eller så er de tvunget. 

Det * iPhone min er nater på å skrive deg isteden for det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kvinner kaller menn incels.
Men hvis menn ville ha sex, har alle menn lett råd til prostituerte. Prostituerte er så billige.
Men ikke engang 0,01 prosent av menn benytter dem.
Dette viser at menn verdsetter forhold og kjærlighet, ikke tankeløs sex.

Mens kvinner støtter og forsvarer høye bodycounter. Tenk på det.

Det kan også være en medvirkende årsak at kjøp av sex er forbudt og straffbart her i landet. Det finnes nok en del menn, og kvinner, som prøver å unngå å bryte norsk lov.

En annen årsak til at få menn kjøper sex, er kanskje at det er utrolig lett å få seg noe gratis. Skal man dømme etter det som fortelles her på KG, har de aller fleste kvinner sex på første date, så det er jo bare å lage seg en profil på Tinder, skaffe seg en date og så får du gratis sex den kvelden. Det er jo bare å ghoste dama dagen etter når du har fått det du vil ha.... Eller sjekke opp ei dame på byen, eller på firmafesten eller hva det er, og finne veien til nærmeste hotellrom.

Anonymkode: 66b68...79b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan også være en medvirkende årsak at kjøp av sex er forbudt og straffbart her i landet. Det finnes nok en del menn, og kvinner, som prøver å unngå å bryte norsk lov.

En annen årsak til at få menn kjøper sex, er kanskje at det er utrolig lett å få seg noe gratis. Skal man dømme etter det som fortelles her på KG, har de aller fleste kvinner sex på første date, så det er jo bare å lage seg en profil på Tinder, skaffe seg en date og så får du gratis sex den kvelden. Det er jo bare å ghoste dama dagen etter når du har fått det du vil ha.... Eller sjekke opp ei dame på byen, eller på firmafesten eller hva det er, og finne veien til nærmeste hotellrom.

Anonymkode: 66b68...79b

Om menn kun unnlater å kjøpe av tilgjengelighet til andre damer, så gir det fullstendig mening at kvinner undertrykkes og at det første som skjer i krig er at damer blir voldtatt.

Dere klarer ikke en gang prøve å få menn til å fremstå som annet en uten empati. 

Heldigvis vet jeg at det ikke stemmer. Også at vi ikke alle ligger på date, menn har jo blitt urgamle i barken av å slite på tinder. Alle får ikke noen å mange damer driter fullstendig i dem, blant annet meg. Når jeg tenker på dating som konsept mister jeg evne til å tenne. 

Jeg blir skuffet av menneskeheten, vi er samme art, men er vi egentlig?

Skrevet

Jeg hadde heller tatt ei dame som har pult 200 menn enn en mann som har kjøpt sex en gang. Sexkjøp handler ikke mest om at det er ekkelt og risikofylt, men at man er et begredelig menneske med elendige verdier.

Anonymkode: f6fbb...392

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde heller tatt ei dame som har pult 200 menn enn en mann som har kjøpt sex en gang. Sexkjøp handler ikke mest om at det er ekkelt og risikofylt, men at man er et begredelig menneske med elendige verdier.

Anonymkode: f6fbb...392

Begge er begredelige mennesker med eledige verdier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...