AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Å ringe for å fortelle at hun er blitt syk og timen er avlyst? Det skjedde i dag, og jeg ble overrasket. Er inne i en dårlig periode, så kanskje det var for å være litt omtenksom? Synes det var fint egentlig. Anonymkode: d1d36...ce1
Sirah Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Jeg har fått både telefon og sms dersom det har hendt Personlig må jeg innrømme at jeg liker sms best, men jeg er ikke så glad i å snakke i telefon. 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Det er vel et minimumskrav å få beskjed om ja. Anonymkode: 5ccc6...af5 4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Det skulle da bare mangle at hun ga beskjed. Anonymkode: 35c0a...988 5
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Jeg anser det som lite sannsynlig at behandler ringte deg og løy om å være syk fordi du har en dårlig periode. Anonymkode: 3018e...6c0 2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Det er helt vanlig. Hos oss blir alle pasienter ringt ved sykdom samme dag, da det er den eneste måten vi kan sikre at de får beskjeden på. Anonymkode: ab209...044 1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Hos oss ringer alltid sekretær til pasientene for å si i fra ved sykdom. Så det kan godt hende at hun ringte selv for å være snill dersom du har en dårlig periode. Kanskje hun fikk dårlig samvittighet for å måtte avlyse timen. Anonymkode: fcadc...a92 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt vanlig. Hos oss blir alle pasienter ringt ved sykdom samme dag, da det er den eneste måten vi kan sikre at de får beskjeden på. Anonymkode: ab209...044 Ja men ringer behandler selv? Det gjør ikke vi. Her er det alltid kontorfaglig som ordner med avtalene våre ved fravær. Anonymkode: fcadc...a92 1
Tbag Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja men ringer behandler selv? Det gjør ikke vi. Her er det alltid kontorfaglig som ordner med avtalene våre ved fravær. Anonymkode: fcadc...a92 Mange som driver privat har ikke noen andre på lønningslisten enn seg selv, så da må nødvendigvis behandler selv ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Ts her. Har alltid fått sms før, det var derfor jeg ble overrasket. Men kanskje det bare var tilfeldig, hvem vet. Beskjed fikk jeg i hvert fall 👌 Anonymkode: d1d36...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Tbag skrev (13 minutter siden): Mange som driver privat har ikke noen andre på lønningslisten enn seg selv, så da må nødvendigvis behandler selv ta kontakt. Sant, godt poeng 😊 Anonymkode: fcadc...a92
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Har alltid fått sms før, det var derfor jeg ble overrasket. Men kanskje det bare var tilfeldig, hvem vet. Beskjed fikk jeg i hvert fall 👌 Anonymkode: d1d36...ce1 Leit å høre at du har en vanskelig periode forresten, håper du får ny time om ikke så lenge ❤️ Anonymkode: fcadc...a92
moomino Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Har opplevd det et par ganger. Enten de jar ringt eller sendt sms.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Om det er vanlig å si i fra at man er syk? Hvordan spørsmål er dette, hva tror du selv?😫 Anonymkode: eed11...2a4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Min psykolog sendte som regel sms om timen måtte avlyses, men innimellom ringte hun meg, spesielt om det var et par uker siden forrige time. Anonymkode: a4bde...b30
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Jeg går hos behandler på dps, hun har alltid ringt meg selv, for å melde i fra om sykdom. Det har aldri vært en sekretær som har gjort det for henne. Anonymkode: 981ff...357
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Om det er vanlig å si i fra at man er syk? Hvordan spørsmål er dette, hva tror du selv?😫 Anonymkode: eed11...2a4 Hyggelig svar. Forresten - lær deg korrekt grammatikk. Anonymkode: e1316...b74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå