Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker også tørrmopp, men jeg bruker mikrofiberklut som jeg vasker. Ikke engangs. Jeg må si meg enig i at det er litt ekkelt med støvsuger på badet. Jeg bor alene som jente og har ikke det problemet, men tenker på de som bor sammen med noen som drypper urindråper ned på gulvet eller ikke legger ned dolokket før de trekker ned. Yuck.

Anonymkode: 015ac...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tidsklemmen skrev (På 2.2.2026 den 23.03):

Jeg dusjer gulvet og drar vannet nedi sluket med en nal-langkost og så fyller jeg en bøtte med varmt vann og klorin og skrubber med en mikrofiber mopp. Jeg gjør det omtrent 7 ganger i uka. Hater skittent bad og det tar 5 min. Drar over vask, speil og toalettet også, veggene vasker jeg cirka annenhver uke, med en kalkfjerner et-eller-annet spray. 

Og så utsetter du deg selv for så mye klorin at du snart blir overfølsom. Og naturen liker heller ikke klorin. Men alt for folk sin bakterieangst eller? 

Det blir rent med såpe og vann! 

Anonymkode: e0744...599

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg bruker også tørrmopp, men jeg bruker mikrofiberklut som jeg vasker. Ikke engangs. Jeg må si meg enig i at det er litt ekkelt med støvsuger på badet. Jeg bor alene som jente og har ikke det problemet, men tenker på de som bor sammen med noen som drypper urindråper ned på gulvet eller ikke legger ned dolokket før de trekker ned. Yuck.

Anonymkode: 015ac...079

Gå til psykolog å få kurert vrangforestillinger ang bakterier. Hvorfor er det ekkelt med støvsuger på badet? 

Som renholder så er det skremmende å se hvor lite kunnskap folk flest har om renhold,midler og hva og hvordan. 

Anonymkode: e0744...599

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2026 den 20.07):

Når dere skal vaske badet, hva gjør dere med gulvet?

Jeg har alltid støvsugd gulvet, av og til moppet når jeg føler det trengs.

Leser at "eksperter" mener man ikke bør støvsuge badet, pga. bakterier kan spres. Men disse bakteriene spres vel uansett hver gang man går inn og ut med sokker/bare føtter osv.

Anonymkode: 7304c...ae3

Badegulvet støvsuger jeg hver dag, når jeg støvsuger stua og kjøkken og gangene. Vasker badet 2 ganger i uke og tar samtidig do og vask.

Anonymkode: 00b67...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...