AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Når dere skal vaske badet, hva gjør dere med gulvet? Jeg har alltid støvsugd gulvet, av og til moppet når jeg føler det trengs. Leser at "eksperter" mener man ikke bør støvsuge badet, pga. bakterier kan spres. Men disse bakteriene spres vel uansett hver gang man går inn og ut med sokker/bare føtter osv. Anonymkode: 7304c...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Støvsuger først ,mopper etterpå. Gidder ikke hår i moppen. Anonymkode: e0744...599 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Støvsuger først ,mopper etterpå. Gidder ikke hår i moppen. Anonymkode: e0744...599 Enig! Men mopper ikke alltid hver gang etterpå Anonymkode: 7304c...ae3
enkefru Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Støvsuger først ,mopper etterpå. Gidder ikke hår i moppen. Anonymkode: e0744...599 Samme her…. Støvsuger oftere enn jeg mopper da 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Jeg bare vasker gulvet. Under vaskemaskinen og dusjkabinettet der det samler seg *formidable* mengder støv og samtidig unektelig er trangt bruker jeg en fuktig klut på en stang (fuktig klut samler støv bedre enn tørr). Det hender seg jeg bare slipper inn støvsugeren, for all del. Men den tar jo ikke mellom, under og bak, så den er ikke veldig effektiv. Anonymkode: 41a43...869 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Støvsuger hver uke, mobber annenhver uke etter støvsuging. Får være måte på ekspertenes bakteriehysteri. Jeg hr ikke egne sko jeg bruker på badet uansett. Anonymkode: fbfde...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Støvsuger hver uke, mobber annenhver uke etter støvsuging. Får være måte på ekspertenes bakteriehysteri. Jeg hr ikke egne sko jeg bruker på badet uansett. Anonymkode: fbfde...e8b Ja enig med dette bakteriehysteriet, jeg er vokst opp med å støvsuge badet. Som sagt tenker jeg at de bakteriene blir dratt med rundt i huset uansett, ellers må man vel ta på nye sokker hver gang man skal forlate badet 🤷🏼♀️ Anonymkode: 7304c...ae3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Setter inn robotstøvsuger som først støvsuger og så mopper. Blir veldig bra. Anonymkode: f4f78...886 1
Teardrop Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden Støvsuger badet daglig! noen dager flere ganger. Støver fort der inne og bøss fra sokker osv. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Støvsuger og bruker dampvasker daglig. Men det er fordi vi har kattunger med tilhørende kattedo der inne. Synes det er veldig greit å få bort kattesandrester og få dampet skikkelig rundt kattedo. Og rundt vårt toalett i samme slengen. Anonymkode: 74885...91f 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden Kjører robotstøvsugeren der, som i resten av huset. Anonymkode: 8fe88...488 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Enten støvsuger eller tørrmopper før jeg bruker våtmopp. Jeg har heldigvis ikke bakterieskrekk. 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Støvsuger først for ellers blir støvet til sjit når det kommer vann på. Syns vi har et ekstremt støvete bad. Generelt støvete leilighet egentlig. Anonymkode: d1a4b...205
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Setter inn robotstøvsuger som først støvsuger og så mopper. Blir veldig bra. Anonymkode: f4f78...886 Heldig der, skulle ønske badet mitt var stort nok til roboten Anonymkode: 7304c...ae3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når dere skal vaske badet, hva gjør dere med gulvet? Jeg har alltid støvsugd gulvet, av og til moppet når jeg føler det trengs. Leser at "eksperter" mener man ikke bør støvsuge badet, pga. bakterier kan spres. Men disse bakteriene spres vel uansett hver gang man går inn og ut med sokker/bare føtter osv. Anonymkode: 7304c...ae3 "Bakteriefobien" herjer.... Vi vasser i bakterier dagen lang, uansett hvor vi er, og det går stort sett helt fint. Ytterst sjelden man blir syk av det. Det er noen som har bakteriefobi, som er livredde for bakterier, og som messer opp og ned og i mente om at bakterier er så farlige at det må man unngå for enhver pris. Det er jo bare skremselspropaganda. Bakterier er stort sett helt ufarlig for normalt friske mennesker og de få som er sårbare for bakterier av medisinske årsaker, de vet om det og de passer seg. Anonymkode: 3786c...e22 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Heldig der, skulle ønske badet mitt var stort nok til roboten Anonymkode: 7304c...ae3 Oj, hvor lite bad har du egentlig? Den totale gulvplassen på vårt bad som robotstøvsugeren har å "boltre seg på" er 3,7 kvadratmeter, og det funker helt utmerket. Anonymkode: 8fe88...488
Tidsklemmen Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden Jeg dusjer gulvet og drar vannet nedi sluket med en nal-langkost og så fyller jeg en bøtte med varmt vann og klorin og skrubber med en mikrofiber mopp. Jeg gjør det omtrent 7 ganger i uka. Hater skittent bad og det tar 5 min. Drar over vask, speil og toalettet også, veggene vasker jeg cirka annenhver uke, med en kalkfjerner et-eller-annet spray.
Mezzosoprena Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når dere skal vaske badet, hva gjør dere med gulvet? Jeg har alltid støvsugd gulvet, av og til moppet når jeg føler det trengs. Leser at "eksperter" mener man ikke bør støvsuge badet, pga. bakterier kan spres. Men disse bakteriene spres vel uansett hver gang man går inn og ut med sokker/bare føtter osv. Anonymkode: 7304c...ae3 Jeg gidder ikke å dra støvsugeren inn på badet, så jeg bruker tørrmopp (engangs - ja jeg vet, men det er så lettvindt) og våtmopp etterpå. Hver uke. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oj, hvor lite bad har du egentlig? Den totale gulvplassen på vårt bad som robotstøvsugeren har å "boltre seg på" er 3,7 kvadratmeter, og det funker helt utmerket. Anonymkode: 8fe88...488 Liiiite. Vet ikke akkurat kvadrat, men ja... lite Anonymkode: 7304c...ae3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Støvsuger hver uke, mobber annenhver uke etter støvsuging. Anonymkode: fbfde...e8b Det er ikke greit å mobbe, selv om du bare gjør det annenhver uke! Anonymkode: 8eef6...b90 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå