AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Går litt tid mellom hver sesong, og ble litt forvirret. Anonymkode: 43a51...e26
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar Han er vel bifil. I en av de første episodene i den nye sesongen så kysset han en mann. Anonymkode: 965e4...56f 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar De la inn litt bilfilhet der for å gjøre det mer interessant. De har jo endret rekkefølgen sammenlignet med bøkene, så noe måtte de jo gjøre for å gjøre det «interessant». I tillegg handler det jo om å få inn mest mulig diversitet i alle former, så da var det jo en enkel måte å få inn litt mann-mann-action på og.. Anonymkode: 20254...fb2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar Han er bifil, altså liker begge kjønn. I s1 tror jeg han holdt på med ei dame og sent i sesongen en mann , i s2 var han en ekte "rake" og holdt på med masse menn og kvinner i grupper, og i s3 holdt han på med ei eldre dame. Anonymkode: d787b...45a
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Irriterende at de avviker så voldsomt fra bøkene. Benedict var ikke noen sånn rundbrenner-type i bøkene, og han var absolutt ikke bifil. Ikke drev han med trekanter med enken heller. I boka om Benedict er Sophie blond og grønnøyd. Anonymkode: 74ab3...6df
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 9.17): Irriterende at de avviker så voldsomt fra bøkene. Benedict var ikke noen sånn rundbrenner-type i bøkene, og han var absolutt ikke bifil. Ikke drev han med trekanter med enken heller. I boka om Benedict er Sophie blond og grønnøyd. Anonymkode: 74ab3...6df Jeg så for meg Lily James som Sophie da jeg leste boka.. og hver gang Yerin, som spiller Sophie ikke synes i skjermen, ser jeg (ubevisst) for meg Lily James… Yerin er kjempesøt, men ble likevel feil i hodet mitt når jeg har lest boka. Anonymkode: e83e7...df3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar Jeg er bare lettet over at Sophie ikke er trans. Selv med alle endringene de har gjort fra bøkene, er denne sesongen en av de som ligger nærmest "virkeligheten". Anonymkode: 374a3...3d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå