AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:41 #1 Skrevet mandag kl. 17:41 Vi har en hann hund på 3 år. Vurderer en hund til til neste år. Noen som vil dele erfaringer? To hann hunder, en hann og en ho hund? Anonymkode: 44217...315
Rabarbrapai Skrevet mandag kl. 19:44 #2 Skrevet mandag kl. 19:44 Vi har hatt to hunder flere ganger. To tisper, en av hver og nå to hannhunder. Men sant skal sies, vi var litt usikre nå ved siste tilskudd til flokken. Vi har en ung hannhund og får nok en ung hannhund - dog yngre. To hormonlle gutter med en halv hjernecelle hver.... Vi har hjulpet dem litt inne til å tilpasse seg hverandre ved å sette opp porter i stue og gang når en av dem har mast mye på den andre. Da ser de hverandre, men får sove i fred. De er samme rase så de har samme lekemønster og kroppsspråk
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:23 #3 Skrevet tirsdag kl. 15:23 Velg samme kjønn, med mindre du setter ein av dei vekk under løpetida. Noko anna blir betre stress for deg og for hundane. Ellers: ikkje skaff nr 2 før du er fornøyd med nr 1 sin oppførsel. Nr 2 vil 100% sikkert ta etter nr 1 sine uvaner. Anonymkode: 279c9...dba
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:28 #4 Skrevet tirsdag kl. 15:28 Har 4 hannhunder nå. Syns det er enklest, men er ikke noe absolutt krav for meg at de har samme kjønn, men det er ukomplisert at de har det. Anonymkode: 88b1b...6f9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:04 #6 Skrevet tirsdag kl. 19:04 Hadde to hunder på samme tid en periode for noen år siden. Men de siste årene kun den ene. Anonymkode: 8cc29...51f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:28 #7 Skrevet onsdag kl. 07:28 Jeg har tispe og hannhund. Hannhunden hadde jeg først, og han er av en rase der samkjønnsaggresjon er vanlig så da valgte jeg tispe i tillegg. Jeg har mange som er glad i hannhunden og ønsker å passe han så det er ikke noe problem at han bor et annet sted i stå-dagene. Han blir heldigvis ikke særlig stresset av løpetid så jeg har de hjemme begge to mesteparten av løpetiden fram til det nærmer seg fruktbar periode. Hundene mine har stor glede av hverandre, men det er mer styr med to enn med en. Vanskeligere å skaffe pass, og hvis men har at atferdsproblem er det ofte vanskeligere å jobbe med det når man har to til stede. Anonymkode: 4d6c4...890
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå