JackRT Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Jeg er enslig og har lært meg at hvis jeg vil oppleve noe,så kan jeg ikke sitte og vente på noen å gjøre ting sammen med. Kino, turer, kurs etc.går jeg gjerne på alene. Men nå går det en forestilling i Operaen jeg gjerne skulle sett...men hvordan er det å dra dit alene? Plutselig var det litt vanskelig i mitt hode😅. Noen med erfaring? 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar Veldig deilig å gå på slike steder alene, du kan gå i din egen verden og slipper småprat. Ingen av de rundt deg legger merke til det heller, så bare se det du ønsker å se, og kos deg. Anonymkode: 83b2a...70a 4 3
Queen19 Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Jeg har aldri vært i operaen, men jeg er som deg og gjør ting alene, så jeg forstår ikke hvorfor operaen skal være noe annerledes enn kino eller middag alene 😊 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar Kanskje du vil føle deg litt alene i pausen, men det er ingen andre der som kommer til å tenke over at du er alene, folk går jo rundt, står i kø, til toalett osv. Det er helt nydelig der og selve forestillingen er garantert verd det. Ta på deg noe fint og kos deg der som alle andre. Anonymkode: 0458c...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Jeg ELSKER å gjøre sånt alene. Kino, utstillinger, opera, museum, what not. Det er bedre alene! Da går man i eget tempo, i egen verden og gjør alt man selv vil. Det er så deilig!!! ❤️❤️ Anonymkode: c3ee7...710 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar Jeg er der hver jul og ser ett stykke, alltid alene😊 Ingen bryr seg, opera er noe jeg liker å nyte alene☺️ Anonymkode: 047d5...af0 1 3
Daria Skrevet 2. februar #7 Skrevet 2. februar Det har jeg gjort mange ganger, det er helt uproblematisk. 2
Disco Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Jeg tenker det er fint å gå i opera'n alene, fint bygg, knall utsikt, man kan ta seg et glass og kikke på medpublikum... 1
gatelykt Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar Det er jo en helt super aleneaktivitet! Setene ytterst på balkong er også plassert slik at man sitter bakenfor hverandre i stedet for ved siden av - de er perfekte om man er redd for å stikke seg ut alene. Men var jeg alene ville jeg slått til med et godt sete på parkett og bestilt pausebevertning på forhånd for å sette pris på meg selv! 2 1
Franord Skrevet 2. februar #10 Skrevet 2. februar Har gått alene på Opera-forestillinger, flere ganger. Det går helt fint! Kos deg 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Skrevet 2. februar Super aktivitet å gjøre alene. Man skal jo ikke skravle uansett, og i operaen er det flere som har forstått det enn på kino. Anonymkode: e89d8...1f8 1
JackRT Skrevet 8. februar Forfatter #12 Skrevet 8. februar Takk for mange fine tilbakemeldinger..akkurat nå : pent kledd og klar for opera med et vinglass i baren. " Turn of the screw"i kveld😃 5
K.B. Skrevet 8. februar #13 Skrevet 8. februar Det er bare å gå det. Ser ikke noen vesentlig forskjell på å se en opera eller en kino. Å gå på kino alene er jo superkoselig, kos deg masse.
AnonymBruker Skrevet 8. februar #14 Skrevet 8. februar Det har jeg gjort mange ganger, det er et sted det absolutt ikke er noe problem. Kos deg og nyt opplevelsen 🙂. Turn of the screw er en annerledes, men veldig stemningsfull opera. Anonymkode: 03e78...ebf
Nymerïa Skrevet 8. februar #15 Skrevet 8. februar Ha en skikkelig hyggelig kveld, TS. Du må gjerne komme tilbake og gi oss referat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå