Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er enslig og har lært meg at hvis jeg vil oppleve noe,så kan jeg ikke sitte og vente på noen å gjøre ting sammen med. Kino, turer, kurs etc.går jeg gjerne på alene. Men nå går det en forestilling i Operaen jeg gjerne skulle sett...men hvordan er det å dra dit alene? Plutselig var det litt vanskelig i mitt hode😅. Noen med erfaring? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig deilig å gå på slike steder alene, du kan gå i din egen verden og slipper småprat. Ingen av de rundt deg legger merke til det heller, så bare se det du ønsker å se, og kos deg.

Anonymkode: 83b2a...70a

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg har aldri vært i operaen, men jeg er som deg og gjør ting alene, så jeg forstår ikke hvorfor operaen skal være noe annerledes enn kino eller middag alene 😊 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du vil føle deg litt alene i pausen, men det er ingen andre der som kommer til å tenke over at du er alene, folk går jo rundt, står i kø, til toalett osv. Det er helt nydelig der og selve forestillingen er garantert verd det. Ta på deg noe fint og kos deg der som alle andre.

Anonymkode: 0458c...8aa

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER å gjøre sånt alene. 

Kino, utstillinger, opera, museum, what not. Det er bedre alene! Da går man i eget tempo, i egen verden og gjør alt man selv vil. 

Det er så deilig!!! ❤️❤️

Anonymkode: c3ee7...710

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der hver jul og ser ett stykke, alltid alene😊

Ingen bryr seg, opera er noe jeg liker å nyte alene☺️

Anonymkode: 047d5...af0

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger, det er helt uproblematisk. 

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg tenker det er fint å gå i opera'n alene, fint bygg, knall utsikt, man kan ta seg et glass og kikke på medpublikum...

• Hjerte 1
Skrevet

Det er jo en helt super aleneaktivitet! Setene ytterst på balkong er også plassert slik at man sitter bakenfor hverandre i stedet for ved siden av - de er perfekte om man er redd for å stikke seg ut alene. Men var jeg alene ville jeg slått til med et godt sete på parkett og bestilt pausebevertning på forhånd for å sette pris på meg selv!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Har gått alene på Opera-forestillinger, flere ganger. Det går helt fint! Kos deg :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Super aktivitet å gjøre alene. Man skal jo ikke skravle uansett, og i operaen er det flere som har forstått det enn på kino.

Anonymkode: e89d8...1f8

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for mange fine tilbakemeldinger..akkurat nå : pent kledd og klar for opera med et vinglass i baren. " Turn of the screw"i kveld😃

• Liker 5
Skrevet

Det er bare å gå det. Ser ikke noen vesentlig forskjell på å se en opera eller en kino. Å gå på kino alene er jo superkoselig, kos deg masse.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger, det er et sted det absolutt ikke er noe problem. 

Kos deg og nyt opplevelsen 🙂. Turn of the screw er en annerledes, men veldig stemningsfull opera. 

Anonymkode: 03e78...ebf

Skrevet

Ha en skikkelig hyggelig kveld, TS. Du må gjerne komme tilbake og gi oss referat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...