Nilma Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Sambo og jeg tenkte vi skulle lage til påskeegg og sende til nevøer og niese, som bor langt unna og vi dessverre ser alt for sjelden. Vi regner med at de nok får egg og annen påskegodis fra annen familie, så vi tenkte at vi skulle nøye oss med litt godteri i hvert egg, og heller prøve å finne noen morsomme småting å putte oppi. Men så var det dette med fantasien, da.... Til niese på 4 er det ikke så vanskelig, der tenkte vi hårpynt og liknende (men tar gjerne mot flere ideer). Problemet er guttene på hhv. 9, 6 og 5, så hvis noen har ideer om hva gutter på den alderen kan sette pris på tar jeg imot alle forslag med takk.
Malama Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Fikk alltid en påskepynt i påskeegget mitt jeg. som jeg kunne pynte rommet mitt med. Og det har medført at jeg nå som voksne har en iten samlig påskepynt som jeg kan pynte hjemmet vårt mer
Lourdes Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Hotweels (?) biler, klistremerker, sprettball osv. Finner mye sånne småting i leketøysbutikkene.
marta Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 har en datter på 4. hun er helt hekta på klistremerker (billigi og fine på "nille"). slike tatoeringer som man kan vaske av er suksse vet jeg. Viskelær. blyantspisser... bla, bla, bla..
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Kule tannbørster, klistremerker, skrivesaker, morsomme refleksbånd, kule sokker, påskepynt...
Gjest Sorben Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 Små pakker med lego. Har en femåring som liker det veldig godt. Foreslår også kortstokk, fargestifter, hotwheels biler, dinosaurus egg (kjøpt i matbutikk). Må være kjempestas og få egg som inneholder aktiviteter også!! Takk for tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå