Gå til innhold

Hvor skuffet blir du..

Fremhevede innlegg

Skrevet

… om daten ikke tar kontakt neste dag? Dere har hatt en superhyggelig første date som varte i mange timer, ledd, pratet og god kjemi. Men neste dag hører du ikke noe 🤔 

Jeg er godt voksen og ganske ny på dette, derfor spør jeg. 

Anonymkode: 9b3f6...4e0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer veldig an på alder. Jeg som er ung og mye aktiv på snap osv hadde nok forventet å få en rask tilbakemelding 

Anonymkode: 7c55d...a44

Skrevet

Ts her. Vi er også begge aktive på snap og har kommunisert der i forkant av daten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her. Vi er også begge aktive på snap og har kommunisert der i forkant av daten. 

Hvor gammel er du og han da?

Skrevet

Hadde vel da forventet en melding samme kveld med «takk for en hyggelig kveld. Sees gjerne igjen" osv…

Anonymkode: 92c50...207

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor gammel er du og han da?

Ts her. Vi er 43 og 45. 

Skrevet

Har du tatt kontakt da ? 
Skjønner ikke den der m at det alltid forventes at mannen tar kontakt først. 

mvh K48

Anonymkode: 17a85...ae4

• Liker 7
Skrevet

Har han åpnet din melding da? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har du tatt kontakt da ? 
Skjønner ikke den der m at det alltid forventes at mannen tar kontakt først. 

mvh K48

Anonymkode: 17a85...ae4

👆

Mtp hvordan markedet har blitt er det nesten kvinner som bør ta kontakt siden utgangspunktet er at vi menn sjeldent er bra nok.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

… om daten ikke tar kontakt neste dag? Dere har hatt en superhyggelig første date som varte i mange timer, ledd, pratet og god kjemi. Men neste dag hører du ikke noe 🤔 

Jeg sender alltid en «takk for en hyggelig date-melding». 🙂

Er ikke typen til å sitte og vente på at daten skal være den som tar kontakt.

Har inntrykket av at menn setter stor pris på at kvinner tar initiativet til samtaler? 

I de aller fleste tilfellene merker jeg fort at det er en dårlig match. Mannfolka har jo gjerne gjort det samme.

Har kun ved to tilfeller opplevd at daten stilte seg helt fullstendig uforstående til at jeg mente at det ikke var en god match.

• Nyttig 6
Skrevet

Ts. Jeg tok kontakt og takket for en veldig hyggelig date. Han svarte kjapt og takket for en hyggelig date. Siden har jeg ikke hørt noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ts. Jeg tok kontakt og takket for en veldig hyggelig date. Han svarte kjapt og takket for en hyggelig date. Siden har jeg ikke hørt noe. 

Hvor lenge siden var det?

Skrevet

Det kan kanskje virke som om han ikke er så interessert i en date til, ev. at han er den beskjedne typen og vil at du skal foreslå det? Men hvis det var så hyggelig, snakket dere ikke om å fortsette å møtes på daten?

Jeg må innrømme at jeg får inntrykk av at han ikke er så interessert i en date nr. to.

• Nyttig 1
Skrevet
Q2012 skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge siden var det?

Ts her. Daten var på lørdag. Jeg sendte melding på søndag og han svarte. Ikke hørt noe mer. 

Skrevet

Hadde reagert om han ikke kontaktet med både etter daten og dagen etter. Man er aldri i tvil, om en mann er interessert…

Anonymkode: 9dd98...7f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her. Daten var på lørdag. Jeg sendte melding på søndag og han svarte. Ikke hørt noe mer. 

Så da hørte du jo fra ham neste dag...?

Anonymkode: 90fa3...949

• Liker 2
Skrevet

Hadde reagert om han ikke kontaktet med både etter daten og dagen etter. Man er aldri i tvil, om en mann er interessert…

Anonymkode: 9dd98...7f9

Ts her. Enig i det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har blitt skuffet altfor mange ganger der. Rart at de ikke skal si noe. Prøv å børst det av deg og gå videre. Sier kanskje mye om han!

Anonymkode: dfe2a...713

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så da hørte du jo fra ham neste dag...?

Anonymkode: 90fa3...949

Ts her. Etter at jeg tok kontakt først, noe som er helt greit. De få datene jeg har vært på har tatt kontakt samme kveld når de har kommet hjem og takket for en hyggelig date. Men ikke han her 😏 Svaret hans på min melding synes jeg også var litt kort, ikke så «hyggelig» som min melding. Ja nå analyserer og overtenker jeg 😅 Greia er bare at jeg ble så skuffa, selv om det bare var en date. Føler meg skikkelig avvist noe jeg kanskje ikke er så vant med. 

Skrevet

Så han skrev sist? Kan du ikke bare gripe ballen og sende ham en ny melding? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...