Ruby Skrevet 16. mars 2002 #1 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg lurer veldig på hva jeg skal gi min utkårede i morgengave, og kanskje jeg nå har funnet den perfekte løsningen. Vi har vært sammen i snart 3 år, og jeg har brukt p-piller hele denne perioden. Jeg vet at han ønsker seg barn, men jeg har ikke følt meg helt klar for dette. Inntil nå..... Sånn jeg ser det, når vi først er gift, så er det vel kanskje på tide å prøve å få et barn. Så hva om jeg legger resten av p-pille brettene i en flott innpakket gave, og gir ham denne. Tror dere det vil slå an?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 16. mars 2002 #2 Del Skrevet 16. mars 2002 jaaaaaa!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Garantert!! Jeg gav min forlovede lignende gave 1. juledag, og han begynte nesten å gråte av glede!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Ja!Dette MÅ bare bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå