Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du jobbet som lærervikar i det siste ? Hva fikk du i timelønn? Hvilken alder og utdanning har du? 

Anonymkode: d6cf2...1cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får 480 kroner i timen. Er 40, har mye erfaring som assistent i skole og barnehage og holder på med andre året på lærerutdanning. Vet at de som er yngre enn meg på utdanningen får mindre betalt og at det er variasjon mellom kommunene.  Det er også viktig å være obs på at med denne timelønnen er det forventet at jeg forbereder meg uten at dette er betalt for. Så når jeg tidligere jobbet med halvårs og årsvikariat som lærer med fastlønn var timelønnen lavere. Men da hadde jeg kontortid og avspasering i skoleferiene. 

Anonymkode: d54d5...079

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får 480 kroner i timen. Er 40, har mye erfaring som assistent i skole og barnehage og holder på med andre året på lærerutdanning. Vet at de som er yngre enn meg på utdanningen får mindre betalt og at det er variasjon mellom kommunene.  Det er også viktig å være obs på at med denne timelønnen er det forventet at jeg forbereder meg uten at dette er betalt for. Så når jeg tidligere jobbet med halvårs og årsvikariat som lærer med fastlønn var timelønnen lavere. Men da hadde jeg kontortid og avspasering i skoleferiene. 

Jeg skrev feil, det er ca.  450 jeg får i timen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...