AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Hvordan hadde du uttalt navnet Evie? Som Evy bare med tydelig i-ending? Som E-vi? Anonymkode: f2cd9...f7c
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar Har en venninne som heter det. Hun uttaler det rett frem: Evie Anonymkode: 43b99...fa4
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Evvi Anonymkode: ab5ff...b7b AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville sagt Evvi. Anonymkode: 246b6...379 Kjenner ei Evy og hun uttaler det slik. Anonymkode: d1205...60a
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Skrevet 3. februar I peppa gris sier de evvi 😆 Anonymkode: e37f6...46c
Ullvott Skrevet 3. februar #12 Skrevet 3. februar Jeg ville uttalt det slik hun som har navnet uttaler det. Hvis jeg ikke hadde visst, ville jeg sagt Ivi med trykk på den første i-en og tonelag 1.
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Skrevet 3. februar The name Evie is most commonly pronounced EE-vee Anonymkode: cfd3a...503
AnonymBruker Skrevet 3. februar #14 Skrevet 3. februar Inntil jeg ble rettet på hadde jeg sakt det slik det skrives, Evie. Man kan jo aldri vite lenger. Møtte ei som skrev navnet Danielle, uttalte det Denil...🙄 Anonymkode: 5af0d...c8e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:35 #15 Skrevet lørdag kl. 04:35 Ivi. Er ikke det navnet på roboten Wall-E forelsker seg i? Anonymkode: 283f8...72f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:13 #16 Skrevet lørdag kl. 05:13 Eg ville uttala det som Evy men med i-lyd. Anonymkode: 1b00e...a9e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:11 #17 Skrevet lørdag kl. 06:11 Her sier vi Evi. Som Eva men med i til slutt ❤️ Anonymkode: 3b7f6...f64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå