Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er vel volanger? Rysjer er tettere.

Anonymkode: 32550...aa8

Er ikke det nesten det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes noen kan kle det utrolig godt, men er det et plagg jeg ser kjerring ut av, så er det definitivt rysjebluser. Man skal ikke ha altfor stort brystparti før man ser ut som ei trumpete tante. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei selvfølgelig ikke 

Anonymkode: 5c280...aa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er vel volanger? Rysjer er tettere.

Anonymkode: 32550...aa8

Thyra skrev (23 timer siden):

Er ikke det nesten det samme?

Jeg har alltid lært at volanger er rundklippede stoffremser som deretter er rettet ut og sydd fast på den innerste/korteste siden, slik at de naturlig ligger glatt mot understoffet langs den fastsydde kanten og bølger seg langs den løse kanten. Rysjer kan like gjerne være rynket sammen. 

Men jeg ser veldig mange søketreff på nett setter likhetstegn mellom rysjer og volanger, og omtaler volanger som stoffremser som er rynket sammen. Så jeg kan ta feil, eller så har betydningen forandret seg siden bestemoren min forklarte meg dette på 70-tallet. 

Anonymkode: 74a13...449

• Nyttig 1
Skrevet

Noen ser smashing ut i det, mens andre ser rar ut. Jeg ser rar ut i det, så jeg styrer unna. 

Anonymkode: ef541...a49

Skrevet
Thyra skrev (På 1.2.2026 den 17.54):

Hva synes dere? Selv elsker jeg dem. De gir litt mer volum til brystpartiet og balanserer ut magen litt.

Samtidig blir man litt mer pyntet uten å bruke så mye smykker.

Men hører enkelte mener det er kjerring...

Det er fint på syltynne jenter uten pupper og lite flatterende på større jenter, det er lite flatterende å bygge ut der det allerede er stort. Når det er sagt; damer med former og store pupper (naturlige) er de flotteste. Man bør kle seg etter den kroppen man har.

Anonymkode: 9dd4d...b1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er fint på syltynne jenter uten pupper og lite flatterende på større jenter, det er lite flatterende å bygge ut der det allerede er stort. Når det er sagt; damer med former og store pupper (naturlige) er de flotteste. Man bør kle seg etter den kroppen man har.

Anonymkode: 9dd4d...b1c

Jeg er ikke syltynn, men trenger litt volum i brystpartiet. 

Skrevet

Jeg digga det på 90-tallet og brukte det på den tiden. Nå er jeg muligens for gammel til at det funker.

Skrevet

Som du sier fremhever det brystet og da ligner man fort på en due. Jeg liker ikke slike topper😅

Anonymkode: df8a9...44c

Skrevet

Elsker både rysjer og puff😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...