Thyra Skrevet søndag kl. 16:54 #1 Skrevet søndag kl. 16:54 (endret) Hva synes dere? Selv elsker jeg dem. De gir litt mer volum til brystpartiet og balanserer ut magen litt. Samtidig blir man litt mer pyntet uten å bruke så mye smykker. Men hører enkelte mener det er kjerring... Endret søndag kl. 17:00 av Thyra
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:15 #2 Skrevet søndag kl. 17:15 Kommer helt an på. NOen er søte, og noe ser litt mer kjerringaktig ut. Kommer nok mye an på hvor rysjene sitter og farge/snitt Anonymkode: f6d3a...058 1 1 1
Grønnsaksvaffel Skrevet søndag kl. 17:18 #3 Skrevet søndag kl. 17:18 De passer ikke til meg fordi jeg har et brystparti som allerede har nok volum. Noen rysjebluser er fine og andre mindre fine. I min verden er ingen klær kjerring. 1
Million Skrevet søndag kl. 17:20 #5 Skrevet søndag kl. 17:20 Jeg ser kjerring ut med dem, kanskje fordi jeg er i alderen at folk uansett hva du har på deg anser deg for å være "kjerringalder" Men personlig liker jeg ikke rysjer på bluser. Det minner meg altfor mye om 80-tallet og Prinsesse Diana, som gjorde rysjeblusene og blondeblusene superpoppis.... så rysjer er "gammelt nytt" for meg. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:23 #6 Skrevet søndag kl. 17:23 Nei, jeg liker det ikke, og nå om dagen forbinder jeg det bare Listhaug. Anonymkode: 2ce39...877 5
Thyra Skrevet søndag kl. 17:24 Forfatter #7 Skrevet søndag kl. 17:24 Million skrev (1 minutt siden): Jeg ser kjerring ut med dem, kanskje fordi jeg er i alderen at folk uansett hva du har på deg anser deg for å være "kjerringalder" Men personlig liker jeg ikke rysjer på bluser. Det minner meg altfor mye om 80-tallet og Prinsesse Diana, som gjorde rysjeblusene og blondeblusene superpoppis.... så rysjer er "gammelt nytt" for meg. Jeg er vel også i "kjerring alder"😛
Thyra Skrevet søndag kl. 17:25 Forfatter #8 Skrevet søndag kl. 17:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg liker det ikke, og nå om dagen forbinder jeg det bare Listhaug. Anonymkode: 2ce39...877 Hun har jo nylig begynt med dem.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:27 #9 Skrevet søndag kl. 17:27 Thyra skrev (31 minutter siden): Hva synes dere? Selv elsker jeg dem. De gir litt mer volum til brystpartiet og balanserer ut magen litt. Samtidig blir man litt mer pyntet uten å bruke så mye smykker. Men hører enkelte mener det er kjerring... Har enda tilgode å se noen som kler de, men for all del om du liker de så bruk de Anonymkode: 9b46c...35c 2
Thyra Skrevet søndag kl. 17:32 Forfatter #10 Skrevet søndag kl. 17:32 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har enda tilgode å se noen som kler de, men for all del om du liker de så bruk de Anonymkode: 9b46c...35c På hvilken måte synes du ikke noen kler de? Fordi du ikke synes det er fint? Eller fordi de er uflatterende til alle kroppsfasonger?
Million Skrevet søndag kl. 17:35 #11 Skrevet søndag kl. 17:35 Thyra skrev (1 minutt siden): På hvilken måte synes du ikke noen kler de? Fordi du ikke synes det er fint? Eller fordi de er uflatterende til alle kroppsfasonger? Sikkert fordi de var på høyden og mest moderne på en tid da jeg (og kanskje du?) var unge, og rysjeblusene da var poppis for første gang i moderne tid. De var vel moderne i en utgave en gang på 1700-tallet eller 1800-tallet også vel? For herrer også.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:37 #12 Skrevet søndag kl. 17:37 Litt rysjer eller volanger ved brystet er ok, men det ser så dustete ut med de amerikanske præriekjolene. Anonymkode: 32550...aa8 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:42 #13 Skrevet søndag kl. 17:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt rysjer eller volanger ved brystet er ok, men det ser så dustete ut med de amerikanske præriekjolene. Anonymkode: 32550...aa8 Nja, mange er jo veldig søte i slike præriekjoler. Men man må helst være litt av lav og slank. Anonymkode: 2e5d1...47d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:43 #14 Skrevet søndag kl. 17:43 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har enda tilgode å se noen som kler de, men for all del om du liker de så bruk de Anonymkode: 9b46c...35c Listahaug kler det jo veldig godt. Det kan ingen ta i fra henne. ❤️ Anonymkode: 2e5d1...47d 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:45 #15 Skrevet søndag kl. 17:45 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nja, mange er jo veldig søte i slike præriekjoler. Men man må helst være litt av lav og slank. Anonymkode: 2e5d1...47d Nei, det er grusomt stygt. Ser ut som tippoldemors nattkjole. Anonymkode: 32550...aa8 2
Thyra Skrevet søndag kl. 18:14 Forfatter #16 Skrevet søndag kl. 18:14 Million skrev (37 minutter siden): Sikkert fordi de var på høyden og mest moderne på en tid da jeg (og kanskje du?) var unge, og rysjeblusene da var poppis for første gang i moderne tid. De var vel moderne i en utgave en gang på 1700-tallet eller 1800-tallet også vel? For herrer også. Alle moter kommer jo tilbake før eller siden. Johnny Depp var jo fin i rysjebluser i "Pirates of the Caribbean"-filmene.😁 1
Million Skrevet søndag kl. 19:39 #17 Skrevet søndag kl. 19:39 (endret) Thyra skrev (1 time siden): Alle moter kommer jo tilbake før eller siden. Johnny Depp var jo fin i rysjebluser i "Pirates of the Caribbean"-filmene.😁 År 1792, mann med tidlig utgave av rysjer på skjortebrystet! Fra Wikipedia Endret søndag kl. 19:40 av Million 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:49 #18 Skrevet søndag kl. 19:49 Million skrev (8 minutter siden): År 1792, mann med tidlig utgave av rysjer på skjortebrystet! Fra Wikipedia Det er vel volanger? Rysjer er tettere. Anonymkode: 32550...aa8 1
Million Skrevet søndag kl. 19:52 #19 Skrevet søndag kl. 19:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel volanger? Rysjer er tettere. Anonymkode: 32550...aa8 Synes det så ganske likt ut som de rysjene Tyra viste bilde av på en bluse i kveld. Eller som jeg sa "en tidlig utgave av rysjer".
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:53 #20 Skrevet søndag kl. 19:53 Enig i at menn kan se snasne ut med rysjebluser/skjorter, ikke kvinner. Kvinner ser ut som predikantkoner fra USA, og det er ALDRI bra. Anonymkode: e0dcd...72c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå