Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, zemer said:

Jeg tror alt koker ned til at dette er alt vi får gjort. 

Hun kommer til å bli dronning og alt blir liksom som før.

At hun bruker tid nå er ett smart trekk, da dette vil roe seg etterhvert. 

Mest spennende er det om det dukker opp mer? Tørr hun å satse på at dette er alt?

Er jo tydelig at hun satset på at dette som har lekket ut aldri ville skje.

Jeg håper på tynt oppmøte på Karl Johan 17 mai.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Min familie, mine venner og bekjente mener at Marius-saken alene har vist at MM ikke egner seg som dronning, og nå kommer Epstein-saken i tillegg som er helt grotesk. 

Det er grenser for hvor mye man kan feie under teppet. 

Jeg håper og tror at grensen er nådd og vel så det. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eneste jeg føler sympati for i denne saken er ofrene til Jeffrey Epstein.

Noen bør rydde opp i kongefamilien, fordi der er det bare kaos. Jeg har ikke lengre tillit til Mette Marit, Haakon og resten av kongefamilien, så det beste hadde vært å bare avvikle det. Vi kan ikke ha en dronning som hadde nær kontakt med en mann som Jeffrey Epstein. 

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet
Krokenguri skrev (1 time siden):

Jeg er sykt glad vi har mettemarit som har fått denne støyten og ikke president rød larsen eller president jagland. For det hadde vært så mye værre og såå mye styggere. 

Men det hadde jo vært så sykt mye lettere å kvitte seg med den presidenten. Og også straffeforfølge den presidenten

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

PST med pressekonferanse i morgen, melder Dagbladet

Endret av Tradegy
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se hvordan PST skal redde dette for MM uten å virke komplett udugelige selv.

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Jeg klarer ikke helt å se hvordan PST skal redde dette for MM uten å virke komplett udugelige selv.

Nei, og så har man jo i tillegg lillegutt som har hatt med folk hjem fra byen og holdt rusfest i kjelleren.

Hvordan bakgrunnssjekker PST folk når de kommer drivende til Skaugum kl 0500 på morgenen, egentlig? Holder dem i porten? Eller holder det at Marius sier de er oppegående folk, og ikke med i HA, i Bhatti-gjengen osv?

Endret av 1600
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Det største problemet nå er at det har vært så mye løgn at det er vanskelig å tro på noe i det hele tatt. MM har vist seg å ikke være til å stole på - ei heller slottet. Nå får vi se hvem som blir gjort til syndebukk denne gang. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gulline skrev (Akkurat nå):

Det største problemet nå er at det har vært så mye løgn at det er vanskelig å tro på noe i det hele tatt. MM har vist seg å ikke være til å stole på - ei heller slottet. Nå får vi se hvem som blir gjort til syndebukk denne gang. 

Hvilke andre syndebukker henviser du til her? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Hvilke andre syndebukker henviser du til her? 

Hvem tar på seg skylden for å ikke sjekke opp Epstein vel.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gulline skrev (Akkurat nå):

Hvem tar på seg skylden for å ikke sjekke opp Epstein vel.

Du skrev «hvem som blir gjort til syndebukk denne gang», hvem har blitt gjort til det tidligere? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Nymerïa skrev (14 minutter siden):

Det er  ingenting som kommer til å komme ut av PST sin pressekonferanse. De er både underlagt taushetsplikt og de kan ikke kaste kongefamilien under bussen.  Om kongefamilien godtar at PST er ærlige så vil kongefamilien gå ut med informasjonen  først. Noe annet ville vært å gi PST beskjed om at de skal kaste kongefamilien under bussen. 

Endret av SVK
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Du skrev «hvem som blir gjort til syndebukk denne gang», hvem har blitt gjort til det tidligere? 

Ja - noen må nok bli det ... eller tror du alle fraskriver seg skyld?

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det må forresten også bli full åpenhet om alle giverne til kronprinsparets fond. For å se om Epstein har gitt dem noe. De har tidligere nektet for å ha mottatt noe, men de har også nektet å la pressen få se hvem de har fått pengene fra. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Det må forresten også bli full åpenhet om alle giverne til kronprinsparets fond. For å se om Epstein har gitt dem noe. De har tidligere nektet for å ha mottatt noe, men de har også nektet å la pressen få se hvem de har fått pengene fra. 

Vi bør kanskje få vite hvem som betalte båtturen også .. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Krokenguri skrev (2 timer siden):

Fra hennes side var dette et skjult og privat vennskap. Dette ble jo ikke engang kjent før senere. Så tenker ikke hennes intensjon med vrnnskapet var for å legitimere han. Det var noe han bare tok brukte og utnyttet, slik han gjorde mot alle andre

Hva intensjonen hennes var er ikke relevant, hun har i tiden etter at hun fikk vite at han var straffedømt - og for hva - fremdeles pleiet kontakten med han. Det sier sitt.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Gulline skrev (6 minutter siden):

Ja - noen må nok bli det ... eller tror du alle fraskriver seg skyld?

Fortsatt ikke det jeg spør om. Du hevder at noen har blitt gjort til syndebukk før, når og hvem? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Var det Marius eller noen andre i kongehuset som uttalte at de leser alt som skrives om dem på nett? Lurer på hva de tenker om at debattanter diskuterer semantikk omkring forskjellen på pedofili og «vanlige» overgrep mot barn. Eller at Mette blir infantilisert gjennom forsøk på forsvar hvor hun blir beskrevet som så naiv og godtroende at man får inntrykk av at hun nesten ikke forstår verden rundt seg uten støttekontakt. Lurer på om hun ser på disse forsøkene på forsvar som hjelpsomt eller om det rett og slett oppleves som krenkende og støtende? 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Fortsatt ikke det jeg spør om. Du hevder at noen har blitt gjort til syndebukk før, når og hvem? 

Selvsagt blir den som ikke har gjort jobben sin gjort til syndebukk. Du får se kl 17 imorgen. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Gulline skrev (4 minutter siden):

Vi bør kanskje få vite hvem som betalte båtturen også .. 

og om han fremdeles står for at personen er en venn.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...