Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natriumclorid skrev (1 time siden):

Tor Bomann Larsen pratet mye tull på Dagsnytt 18 i kveld. 

Ja, men representanten fra Venstre hadde mange gode poenger.  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som vet hvem kvinnen til venstre på bildet er?

Skrevet
blvck skrev (8 minutter siden):

Jeg er ikke overrasket etter å leset disse epsostene for å si det sånn 😬

Er nok så opplagt at Mette var den som pushet i den relasjonen. 

• Liker 10
Skrevet
Billiebi skrev (Akkurat nå):

Er det noen som vet hvem kvinnen til venstre på bildet er?

Det var en av hans assistenter, en russisk jente. Du kan lese om det på nrk sin nettside.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bildet med den unge kvinnen ser jo i utgangspunktet greit ut, men det er likevel noe forstyrrende med det, satt sammen med de mailene jeg har lest gir det meg frysninger. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Fremmed fugl skrev (17 minutter siden):

Screenshot_20260203_211302_Chrome.thumb.jpg.2801fa4d7d1bcf05e504248899e4dfbf.jpg

Ja, det er vel den generelle vurderingen. 

Det at Boris ble overrasket over at Mette spurte Epstein å ha sex med henne, er vel kanksje det mest positive om henne i disse dokumentene. 

Oh my god

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Bildet med den unge kvinnen ser jo i utgangspunktet greit ut, men det er likevel noe forstyrrende med det, satt sammen med de mailene jeg har lest gir det meg frysninger. 

Ja, jeg tror det er fordi vi ser flere og flere biter av en veldig forstyrrende helhet.

• Liker 10
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Ja, bilde er vel greit. Men hvorfor sitter en av kvinnene i bikini? Det er mørkt ute, og MM sitter fullt påkledd. De kan jo ha badet inne, eller er på vei til å gå i bassenger. 

• Liker 5
Skrevet

Kan bildet plasseres med tanke på dato og tid det skal ha blitt tatt? Det var noen meldinger mellom Mette og Epstein som handlet om å møte en 17 årig jente. Kan bildet og de meldingene knyttes til hverandre?

• Liker 4
Skrevet (endret)
TigerK skrev (4 minutter siden):

Kan bildet plasseres med tanke på dato og tid det skal ha blitt tatt? Det var noen meldinger mellom Mette og Epstein som handlet om å møte en 17 årig jente. Kan bildet og de meldingene knyttes til hverandre?

Har de lenke til de meldingene?

Bildet er tatt i begynnelsen av januar 2013.

Endret av gjest431
Rettet årstall
Skrevet
TigerK skrev (1 minutt siden):

Kommer fram i NrK-saken. Er da hun dro til ham etter hun hadde vært på familieferie i romjulen 2012, dvs januar 2013.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
K_mb skrev (1 time siden):

Ja det er nok det, kanskje umulig hvis de forblir gift.

Men så er det sånn at enkelte handlinger ikke er forenelig med å bli dronning. Og da må man ta grep for monarkiets beste. Mette Marit blir aldri min dronning og jeg tror jeg har flere med meg. En splittet nasjon når kongehuset skal være en samlende kraft? Da mister det all sin funksjon. 

Vi har Harald og Sonja på lånt tid, alder tatt i betraktning. Og la det være helt klart: Kong Harald og Dronning Sonja har gjort en god jobb! Den etterfølgende generasjonen har jeg ingen tillit til.

Enig, og det gjelder ellers i samfunnet også. Alt som er etter min foreldregenerasjon (født 40 og 50-tallet) har jeg ingen tro på som forbilder og trygge voksne.

• Liker 4
Skrevet
TigerK skrev (2 minutter siden):

Tviler på det. Kvinna/jenta på biletet (ukjent alder) var assistenten til Epstein (ifølge Aftenposten), mens den 17-årige jenta han ville MM skulle møta (på fødselsdagen til 17-åringen), blei omtalt som guddottera hans. Forstod det slik på meldingen hans at han ville gjera stas på guddottera ved å lata henne møta kronprinsessa. Har ikkje tolka noko seksuelt or denne mailutvekslinga. Hugsar ikkje tidspunktet, men las det her inne ein stad i lenke frå Epstein-filene.

• Liker 3
Skrevet
gjest431 skrev (8 minutter siden):

Har de lenke til de meldingene?

Ligg her inne ein stad

Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (Akkurat nå):

Tviler på det. Kvinna/jenta på biletet (ukjent alder) var assistenten til Epstein (ifølge Aftenposten), mens den 17-årige jenta han ville MM skulle møta (på fødselsdagen til 17-åringen), blei omtalt som guddottera hans. Forstod det slik på meldingen hans at han ville gjera stas på guddottera ved å lata henne møta kronprinsessa. Har ikkje tolka noko seksuelt or denne mailutvekslinga. Hugsar ikkje tidspunktet, men las det her inne ein stad i lenke frå Epstein-filene.

Jeg leste denne utvekslingen og fant det merkelig at Mette Marit ikke vil, og påpeker at hun er sjenert slik, men kan ordne en gave. En telefon eller et vanlig møte burde ikke gjøre kronprinsessen sjenert. Så da tolket jeg muligens noe mer, men det håper jeg ikke stemmer. 

Vet vi at han har ei guddatter?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ronaldo85 skrev (8 minutter siden):

Enig, og det gjelder ellers i samfunnet også. Alt som er etter min foreldregenerasjon (født 40 og 50-tallet) har jeg ingen tro på som forbilder og trygge voksne.

Vel, der drar du den vel langt og mulig du tuller. Men for ordens skyld så snakker jeg om kongehuset og ikke hvermannsen. 

Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (3 minutter siden):

Han var helt besatt at guddatteren, så dette kan stemme. Utrolig creepy. Det er datteren til Eva Andersson-Dubin. Fæl familie hvor far i huset forgrep seg på mindreårige sammen med Epstein, og mor var fullt klar over det. I tillegg har mor skrevet til fengselsmyndighetene at hun er «hundre prosent komfortabel» med Epstein rundt sine mindreårige barn.

Beklager avsporing, men er kanskje interessant for dere å vite litt om dynamikken mellom Epstein og hans milliardær-venner.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er vel bare to bilder som er nevnt i selve dokumentene. Så da er det nok de som allerede er publisert. Skummelt med AI, folk kan jo lage mye rart. Greit å forholde seg til bilder som er bekreftet av kjente mediehus, tenker jeg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Natttåke skrev (4 minutter siden):

Jeg leste denne utvekslingen og fant det merkelig at Mette Marit ikke vil, og påpeker at hun er sjenert slik, men kan ordne en gave. En telefon eller et vanlig møte burde ikke gjøre kronprinsessen sjenert. Så da tolket jeg muligens noe mer, men det håper jeg ikke stemmer. 

Vet vi at han har ei guddatter?

Aner ikkje om han verkeleg har ei guddotter eller om det var ein eufemisme, men eg tolka det som genuint. 

Kanskje ho bare ikkje likte å bli sett i arbeid med å representera i rolla som kronprinsesse i den settingen?

• Nyttig 1
Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (1 minutt siden):

Aner ikkje om han verkeleg har ei guddotter eller om det var ein eufemisme, men eg tolka det som genuint. 

Kanskje ho bare ikkje likte å bli sett i arbeid med å representera i rolla som kronprinsesse i den settingen?

Nei, jeg vet ikke jeg heller altså.

Det er en mulig forklaring ja, og den jeg ønsker skal være svaret.

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...