Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Det må jo telle for noe? Man kan ikke ha en dronning "ingen" vil ha...?

Ja, jeg er enig!

Nettrollet skrev (2 minutter siden):

Det er ikke så høyt tall, egentlig.  Mark my word, dette blåser over like kjapt som Erna og mannens greier.

Det kan du ikke nødvendigvis sammenligne, Erna var en stødig politker, men dette er landets førstedame. Og landets førstedame holdt seg med en kjent overgriper mens hun var gft og etter googling av vedkommende. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Kelia skrev (40 minutter siden):

Katastrofalt er det hvis Slottet tenker at det å tie ihjel ting vil fungere denne gangen. Jeg håper, og tror, at de vil komme med en eller annen uttalelse etter hvert. Verst er det når det ties, og folk får fritt spillerom til å la fantasien løpe løpsk. 

Jeg tror kanskje de ikke tenker alt for mye på epstein saken i dag. Med tanke på hva marius gjorde i går og fengslingen hans. 

Her er det kriser som må stå i kø, og selv ville jeg nok ha fokusert først og fremst på avkommet.  Epstein saken tåler å vente. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Nettrollet skrev (11 minutter siden):

Screenshot_20260202_214126_Samsung Internet.jpg

Men er det personlig formue, eller regner de inn kronprinsens formue her? Som han i så fall tar med seg dersom det blir slutt, jamør særeieartikkelen jeg delte.

• Liker 4
Skrevet
Eyr skrev (11 timer siden):

Noen som vet eksakt pengebeløp fra forsvarsbudsjettet som brukes til garde, kongeskip etc? 

Å, var det Dagbladet som forsøkte å finne ut alle kostnader til kongehuset for mange år siden? Utgiftene er skjult i alle slags forskjellige departement og ingen var positive til å være åpne om noe. Tror de kom frem til ca en milliard totalt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Natttåke skrev (1 minutt siden):

Men er det personlig formue, eller regner de inn kronprinsens formue her? Som han i så fall tar med seg dersom det blir slutt, jamør særeieartikkelen jeg delte.

Jeg aner ikke. Jeg har skrevet jeg tviler på at Krompen ville satt henne på bar bakke fordi han er så veloppdratt. Det hadde fremstått som utrolig smålig å 1)skilles og 2) la henne gå ut av et nesten 30-årig ekteskap uten noe annet enn klærne sine. 

• Liker 5
Skrevet

Blir spennende med voteringen i Stortinget på onsdag da, når de skal finne ut om vi skal droppe monarki og gå for republikk. 

• Liker 6
Skrevet
-Pusheen- skrev (14 minutter siden):

Det må jo telle for noe? Man kan ikke ha en dronning "ingen" vil ha...?

Utroskap etc , kan jeg ikke se ha endt opp i endring av tittler etc ellers i kongehus. 

• Liker 1
Skrevet
Nymerïa skrev (29 minutter siden):

Man kan avtale underveis i ekteskapet at andre ting også blir særeie. Med en oppdatert ektepakt. Kanskje har hun spart noe av apanasjen også.

Hun visste kanskje hva hun gjorde da hun sparte oppgraderingen på flyet :)  save it for a rainy day….

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Kongehuset har fått flere spørsmål rundt Mette-Marit sitt googlesøk, men det har vært helt stille derfra. De har altså fått flere dager på seg til å imøtegå eventuelle feiltolkninger, jf.  https://www.vg.no/nyheter/i/XM6n9x/mette-marit-i-e-post-til-epstein-googlet-deg

Hvordan skal folket forstå det?

Fra https://www.dagbladet.no/nyheter/alarmklokkene-burde-ringt-mye-for/84167779

"... Den danske historikeren og kongehuseksperten Lars Hovbakke Sørensen mener at det norske kongehuset nå står i sin største krise...."

"...Historikeren mener at kongehusets tilbakeholdenhet om Epstein-kontakten viser at saken er vanskelig for dem å håndtere...."

Endret av Glrmn
  • Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Nettrollet skrev (3 minutter siden):

Jeg aner ikke. Jeg har skrevet jeg tviler på at Krompen ville satt henne på bar bakke fordi han er så veloppdratt. Det hadde fremstått som utrolig smålig å 1)skilles og 2) la henne gå ut av et nesten 30-årig ekteskap uten noe annet enn klærne sine. 

Det er jo en grunn til at slottet sier at de skal ha særeie for slik er det bare. 

• Liker 3
Skrevet
Nettrollet skrev (1 time siden):

Høiby-familien har ihvertfall gjort en grundig jobb med å vise hvor teit det er med kongefamilie! Syns de slår Durek til og med. 

Hadde det vært bedre med en presidentfamilie? Ville du kastet presidenten hvis presidenten selv gjør en god jobb men familien lagde skandaler?

• Liker 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge hadde de egentlig kontakt? 

I denne epostutvekslingen

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 11/EFTA02609219.pdf

skriver Boris N at han planlegger å komme til Palm Beach for å møte Mette og JE den 7. januar 2019 

2019!

Screenshot_2026-02-02-21-59-28-900_com.android.chrome.jpg

2019 da gitt. Slottet klasker til med flere løgner.

Nå må noen snart komme med noe vettugt. Få kortene på bordet NÅ. Ellers kommer de til å gå fra skanse til skanse for hver løgn de blir tatt i.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Brutex skrev (2 minutter siden):

Hadde det vært bedre med en presidentfamilie? Ville du kastet presidenten hvis presidenten selv gjør en god jobb men familien lagde skandaler?

Man betaler ikke for presidentens familie, men ja. Politikere ville trukket seg om de ble tatt for det MM ble tatt for i deres nære familie.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie42 skrev (Akkurat nå):

Nå må noen snart komme med noe vettugt. Få kortene på bordet NÅ. Ellers kommer de til å gå fra skanse til skanse for hver løgn de blir tatt i.

Eller så er det MM som lyver. Til alle. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellie42 skrev (4 minutter siden):

Man betaler ikke for presidentens familie, men ja. Politikere ville trukket seg om de ble tatt for det MM ble tatt for i deres nære familie.

i usa er det nå slik at en hver levende president skal ha secret service til den dør, og hens barn til de bli 16. Det blir noen kroner

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ser at flere medier skriver at MM må legge alle kort på bordet for å rette opp i dette. Men jeg klarer helt ærlig ikke å tro på noe av det hun sier lenger. Uansett hva hun måtte komme med som sin "fulle sannhet", så kommer jeg til å tenke at hun fremdeles lyver og skjuler mye. Tilliten er rett og slett helt borte 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Ellie42 skrev (8 minutter siden):

Her ser det ut til at de snakker om noe som har skjedd tidligere, men litt rart om de snakker om så mye som 4 år tidligere…. De diskuterer noe som har skjedd, øyeproblemer, noe med Bill (clinton?) og rekkefølgen.

• Liker 3
Skrevet
Gaia skrev (19 minutter siden):

Blir spennende med voteringen i Stortinget på onsdag da, når de skal finne ut om vi skal droppe monarki og gå for republikk. 

Tror nok det blir monarki som vanlig ….Dessverre …

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...