Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ninaen skrev (Akkurat nå):

Nei, alt er relativt pleier jeg å si. Og jaggu er det sant. Fy satan. Hva skjedde med verden i januar 2026? det føles som 2 år siden Trump ville ta Grønland, ikke 2 uker (???) siden. Jeg lurer på om jeg har sovet tungt og hatt absurde drømmer siden jul jeg. Og snart våkner. Fordi herregud…dette ligner jo feberfantasier à la psykedeliske mareritt fra helvete. 

Ja, verden har gått bananas. Godt jobba Trump, nå fikk du oppmerksomheten vekk fra deg selv en stund. Tipper det er mange verden rundt som nå sitter og snoker i filene.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jette10 skrev (1 minutt siden):

Storebror Høiby har nok gitt de mange råd på veien. Tror mange ikke er klar over at Per Høiby var en av grunnleggerne av First House i 2010 sammen med b.la Tor Mikkel Wara (FRP). Han var også direktør i selskapet fra 2010-2025. Sylvi Listhaug jobbet i First House før ministerpostene. MM og Haakon har kontakter ganske mange plasser, derfor er det mye om disse som ikke har stått i media tidligere. 

Wara kan jo gi en del tips og råd til HM om å ha en litt wakko livspartner… 

Norge er en andedam. Alle kjenner faktisk alle, du trenger 2 ledd, ikke 6. det er helt forbanna sjukt. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
Natttåke skrev (1 minutt siden):

Pluss at barna ble passet mye av MMS mor, dette vet vi fra takketalen fra enten attenårsdag eller konfirmasjon hvor IA takket henne for dette. 

Husker ikke hvem av dem i farta.

Ja, stemmer, mener også å huske noe sånt.

• Liker 1
Skrevet
parmanoia skrev (Akkurat nå):

Sier ikke det er bra, men det er vel ikke uvanlig at kongelige er mye borte fra barna og at andre tar seg av dem. Men det er nok mer vanlig at de er borte på normale jobboppdrag og representerer landet sitt, ikke henger med en pedo i NY. 

Tenker du har rett i at de fleste (småbarns)foreldre prioriterer litt annerledes enn å tilbringe store deler av fritiden i sus og rus sammen med en pedofil slimål. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Og det er jo tydelig annen kommunikasjon når man leser filene, for mye er usammenhengende eller refererer til ting man ikke finner der. 

Det skal visst komme mer også. Bare å glede/grue seg.

• Liker 12
Skrevet
-Pusheen- skrev (6 minutter siden):

"- Hvordan kongehuset håndterer denne situasjonen de neste dagene, vil ha stor betydning for om Mette-Marit kan gå inn i rollen som dronning, og hvilken bagasje hun i så fall går inn i den rollen med, mener han."

Jau. 

Hun reiser vel på en LANG ( og dyr ) ferie for å slippe høre  om  rettssaken til sønnen  , så passet jo egentlig bra dette ble lekket nå. Så den allerede  ikke over-arbeidete Haakon må stå i enda en / mange presse-stormer,  å forsvare og forklare . Han må jo bli helt ødelagt . 

• Liker 6
  • Hjerte 5
Skrevet

Jeg undres om HM var klar over dette omfanget? Eller om han også fikk sjokk nå som det var uunngåelig å skjule lenger? Og om han visste det, hvorfor satt han ikke foten ned? Så mange spørsmål..

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenk HM har sittet og nilest på filene i hele natt. Stakkars faen

• Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Hun reiser vel på en LANG ( og dyr ) ferie for å slippe høre  om  rettssaken til sønnen  , så passet jo egentlig bra dette ble lekket nå. Så den allerede  ikke over-arbeidete Haakon må stå i enda en / mange presse-stormer,  å forsvare og forklare . Han må jo bli helt ødelagt . 

For et umenneskelig press. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pilaff skrev (1 minutt siden):

😬 Skulle til å spørre om det kan bli verre, men det har jo vist seg at det alltid kan det.

NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Var jo en "nydelig" timing på det hele. Hadde faktisk nesten glemt rettssaken.

• Liker 8
Skrevet
parmanoia skrev (Akkurat nå):

For et umenneskelig press. 

Ja. 

• Liker 3
Skrevet

Det hele er veldig tragisk! Bildet utad for Norge er helt ødelagt, og jeg synes faktisk nå at Martha og Durek ikke er så kokko allikevel! :engel: 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Pilaff skrev (Akkurat nå):

Dette er jo blitt sagt i over halvannet år nå og jammen har det ikke stemt hver gang. Når man tror det ikke kan bli verre… Også blir det akkurat det…

Jeg har ikke lest mange av mailene, men jeg føler et skikkelig ubehag ifht de jeg har lest. Både fordi det er så personlig, men også intimt…Det er virkelig absurd dette her. 

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Pust skrev (23 minutter siden):

I 2011 hadde MM to små barn, 6 og 5 år. Måtte bare si det.

Det er jo en del av kjernen i det her. Hun hadde lest hva JE har gjort og allikevel omgikk hun han! Og hun hadde små barn! Jeg har ikke barn selv, men tenker jeg hadde holdt meg laaaaangt unna en med en slik dom! Mulig har barna aldri vært alene med han og hun ikke ville hatt de nær han. Men uansett helt feil å omgås en som har gjort slike ting som han ble dømt for. Men hun har jo snakket mye om dem til han..

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Minner om at skjermdump av innlegg fra Facebook er brudd på opphavsrett. Disse må det lenkes direkte til, om ikke blir de fjernet i henhold til retningslinjene. 

Siterer man fra en artikkel skal det legges ved lenke. 

Det er også nok å ta av når det gjelder disse filene og MM sin korrespondanse. Spekulasjoner om andre personer, andre mailer o.l. er MM eller andre i Kongehuset vil bli slettet da det ikke kan bekreftes. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...