Gå til innhold

Kongehuset

Tråden låses automatisk den kl. 22:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klara91 skrev (1 minutt siden):

Hvor tror dere Mette-Marit befinner seg nå?

I skammekroken?

• Liker 15
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klara91 skrev (3 minutter siden):

Hvor tror dere Mette-Marit befinner seg nå?

På vei til Australia med sin datter..

• Liker 3
Skrevet
Pust skrev (9 minutter siden):

I 2011 hadde MM to små barn, 6 og 5 år. Måtte bare si det.

Må være kjempetrist for dem å se mammaen sin hengt ut nå🙈. Å storebror på alle forsider . Dette er alt annet enn normalt 

• Liker 12
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Momma skrev (5 minutter siden):

Og så hadde jeg aldri trodd at jeg skulle tenke dette: Den godeste Durek er faktisk mer spiselig som konge enn hva Mette er som dronning. 🤡 🥳

Det er det som er forbanna absurd…at plutselig virker ting som var helt sjuke bare for få måneder siden helt innafor i forhold… jeg begynner å lure på om jeg er blitt transportert til en parallell virkelighet eller noe. Januar har i alle fall aldri gått så fort som i år 🙈

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Natttåke skrev (2 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/absolutt-en-katastrofe/84173313

"Kronprinsesse Mette-Marits kontakt med overgrepsdømte Jeffrey Epstein vekker sterke reaksjoner. Nå stiller flere spørsmål ved om hun kan bli dronning."

"- Hvordan kongehuset håndterer denne situasjonen de neste dagene, vil ha stor betydning for om Mette-Marit kan gå inn i rollen som dronning, og hvilken bagasje hun i så fall går inn i den rollen med, mener han."

Jau. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Pust skrev (10 minutter siden):

Helt fint at du nevner det.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (Akkurat nå):

Det er det som er forbanna absurd…at plutselig virker ting som var helt sjuke bare for få måneder siden helt innafor i forhold… jeg begynner å lure på om jeg er blitt transportert til en parallell virkelighet eller noe. Januar har i alle fall aldri gått så fort som i år 🙈

Plutselig er ikke den dokufilmen deres så ille...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Eyr skrev (5 minutter siden):

I skammekroken?

Tviler på at hun skammer seg, hun er trolig mest adrenalinsint over at hun ble tatt med buksene nede.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Pust skrev (8 minutter siden):

Stusser veldig  over dette, det er en supertravel periode i barnas liv (har barn selv) og så bruker hun så mye tid på å maile Epstein. Hadde nok med å tekste mannen om haste-innkjøp på Rema og følge opp beskjeder ift.Skole og barnehage i denne perioden, hadde hun såpass med tid både julaften (har lest i Epstein-filene) og ellers til å følge opp en mann utenfor familien? Jøss. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
missLynch skrev (Akkurat nå):

Stusser veldig  over dette, det er en supertravel periode i barnas liv (har barn selv) og så bruker hun så mye tid på å maile Epstein. Hadde nok med å tekste mannen om haste-innkjøp på Rema og følge opp beskjeder ift.Skole og barnehage i denne perioden, hadde hun såpass med tid både julaften (har lest i Epstein-filene) og ellers til å følge opp en mann utenfor familien? Jøss. 

Hun hadde vel folk som passe dem? Har de ikke nannies og sånt, eller er de bare på film?

• Liker 5
Skrevet (endret)
missLynch skrev (1 minutt siden):

Men du hadde ikke et skokk med oppvartere og tjenere. Husk at de hadde hjelp på Skaugum, også med ungene.

Endret av Natttåke
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
missLynch skrev (Akkurat nå):

Ja, men du hadde sikkert ikke tjenere, nannies, kokker, sjåfører, assistenter, rådgivere, stylister, glam squad, livvakter osv.  Men ja - merkelig prioritering. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet

Tenk dette er kun emailene.

Så kommer alle samtaler face to face, møter, meldinger og telefonsamtale i tillegg. 😳 Shit show! 

Og alt det norske folk har finansiert av alt dette tullet som reiser, sikkerhetsvakter etc. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Sier ikke det er bra, men det er vel ikke uvanlig at kongelige er mye borte fra barna og at andre tar seg av dem. Men det er nok mer vanlig at de er borte på normale jobboppdrag og representerer landet sitt, ikke henger med en pedo i NY. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Momma skrev (31 minutter siden):

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor det ikke reageres mer på de åpenbare løgnene kronprinsessen har bedrevet, løgn er jo noe av det mest bedritne man kan fare med som offentlig person?

Hebbe-lille skrev (9 minutter siden):

Kan det være Per Høiby i First House som også kan har vært en kommunikasjonsrådgiver for Mette? Mange profilerte AP politikere har gått til byrået etter den politiske karrieren er over. Som tidligere nevnt er AP for monarki. Det lønner seg å klø hverandre på ryggen.

https://firsthouse.no/aktuelt/per-hoiby-gar-av-som-first-house-sjef-i-2025-jon-georg-dale-overtar

https://www.vg.no/nyheter/i/pzVMR/first-house-sjef-stoere-snakker-mot-bedre-vitende

Storebror Høiby har nok gitt de mange råd på veien. Tror mange ikke er klar over at Per Høiby var en av grunnleggerne av First House i 2010 sammen med b.la Tor Mikkel Wara (FRP). Han var også direktør i selskapet fra 2010-2025. Sylvi Listhaug jobbet i First House før ministerpostene. MM og Haakon har kontakter ganske mange plasser, derfor er det mye om disse som ikke har stått i media tidligere. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (4 minutter siden):

Plutselig er ikke den dokufilmen deres så ille...

Nei, alt er relativt pleier jeg å si. Og jaggu er det sant. Fy satan. Hva skjedde med verden i januar 2026? det føles som 2 år siden Trump ville ta Grønland, ikke 2 uker (???) siden. Jeg lurer på om jeg har sovet tungt og hatt absurde drømmer siden jul jeg. Og snart våkner. Fordi herregud…dette ligner jo feberfantasier à la psykedeliske mareritt fra helvete. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
theoneandonly4 skrev (Akkurat nå):

Tenk dette er kun emailene.

Så kommer alle samtaler face to face, møter, meldinger og telefonsamtale i tillegg. 😳 Shit show! 

Og alt det norske folk har finansiert av alt dette tullet som reiser, sikkerhetsvakter etc. 

Og det er jo tydelig annen kommunikasjon når man leser filene, for mye er usammenhengende eller refererer til ting man ikke finner der. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Pluss at barna ble passet mye av MMS mor, dette vet vi fra takketalen fra enten attenårsdag eller konfirmasjon hvor IA takket henne for dette. 

Husker ikke hvem av dem i farta.

Endret av Natttåke
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...