Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (Akkurat nå):

Ja tenk så mye de har gjort og ofret.....trist.

Enig - og alltid med verdighet. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Så fargene er metaforer for "det mørke" og "det lyse", og ikke noe som fysisk inhalerers? 

Nei, bare pusten. Inn gjennom nesa, ut gjennom munnen er litt nybegynner, men vet mange gjør det. Helst inn og ut av nesa. Pust dypt inn hvitt, pust ut rødt. For å kvitte seg med sinne. Holde i 7 sek er velkjent teknikk I pranayama/pusteteknikk. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Fremmed fugl skrev (5 minutter siden):

Screenshot_20260131_175926_Chrome.thumb.jpg.1d3752478a3bff8c9ab85b9686804d98.jpg

Fra amerikanske justisdepartementet. 

Party og narkoliberalt i USA. Elektromusikk, Rave, Quarten, skibums miljø... 

Tror mer at HM og MM er like barn leker best. 

Jeg sa "blant annet". Mener likevel at MM hadde mye mer erfaring, som var spennende for HM. Hun hadde draget.

• Liker 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (1 minutt siden):

Nei, bare pusten. Inn gjennom nesa, ut gjennom munnen er litt nybegynner, men vet mange gjør det. Helst inn og ut av nesa. Pust dypt inn hvitt, pust ut rødt. For å kvitte seg med sinne. Holde i 7 sek er velkjent teknikk I pranayama/pusteteknikk. 

Aha, derfor hun skrev at hun var så sint. Fordi hun jobbet med pusten da, antakelig?

• Liker 1
Skrevet
Krantz95 skrev (Akkurat nå):

Norges kronprinsesse spør Epstein, som allerede da var dømt for seksualforbrytelser:

«Is it inappropriate for a mother to suggest two naked women carrying a surfboard for my 15 yr old sons wallpaper?»

https://www.nettavisen.no/nyheter/kronprinsesse-mette-marit-og-epstein-diskuterte-bilde-av-nakne-kvinner/s/5-95-2856245

Yes it is, Mette. It is.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Aha, derfor hun skrev at hun var så sint. Fordi hun jobbet med pusten da, antakelig?

Ja det passer med det røde og hvite, og at hun er sint, samt «inhale white» som jeg ville sagt i engelsk undervisning. 

• Liker 2
Skrevet
Villroses hage skrev (1 minutt siden):

Jeg sa "blant annet". Mener likevel at MM hadde mye mer erfaring, som var spennende for HM. Hun hadde draget.

Har ikke peiling. Men er en grunn til at HM falt for MM, og det er ikke at han har problemer med kvinner henne. 

• Liker 1
Skrevet

Er vel ferdig med kongehuset snart nå vel? Ingen vanlige mennesker igjen snart, Harald, Sonja og Haakon, resten er jo helt skakkjørt. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Bokormsen skrev (1 minutt siden):

Er vel ferdig med kongehuset snart nå vel? Ingen vanlige mennesker igjen snart, Harald, Sonja og Haakon, resten er jo helt skakkjørt. 

Og SM...han virker jo så søt.

• Liker 9
Skrevet

Kan fint bare legge ned kongehuset etter Dronning Sonja og Kong Harald har gjort sitt, etter min mening nå. Mette-Marits kvalmende utvekslinger og kontakt med Epstein har bare bekreftet inntrykket jeg har hatt tidligere (fra diverse "hemmelige" luksusyacht-ferier over en lav sko) at de har blitt overpriviligerte rikfolk mer enn representanter for folket. Mulig hun ikke har skjønt fullt ut i detalj hvor sjuk mannen har vært, men hun har jo skjønt denne partyboy-livsstilen hans. Fint forbilde for Lille Marius oppgjennom..?

Det de har drevet med de siste tiårene ligger så alt for langt unna verdiene til Kong Olav på trikken og vårt kjære kongepar med Dronningens sykkelturer på Hitra f.eks. til sammenligning. Nei takk.

• Liker 26
  • Nyttig 7
Skrevet
Bokormsen skrev (4 minutter siden):

Hvis de ikke skjønner hvor uakseptabelt opplegget til MM er så er de ikke normale på en flekk. Hittil så har de jo bare forsvart henne.

• Liker 20
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
Nymerïa skrev (3 minutter siden):

Hvis de ikke skjønner hvor uakseptabelt opplegget til MM er så er de ikke normale på en flekk. Hittil så har de jo bare forsvart henne.

Forstår at de  må forsvare henne utad helt frem til de stripper henne for tittel, men den tiden hvor de bør ta fra henne tittel og Håkon bør skille seg er kommet mener jeg 

Endret av FruR
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det noen andre som synes det er veldig « creepy » at Epstein arrangerte tannblekingstimer for Mette-Marit? Hva skjer? Finnes det ikke nok gode tannleger eller blekingsteknologi i Norge? Har ikke kongehuset gode rutiner for å sikre at kongefamilien ikke havner i tilfeldige, ukjente helsetjenester? Mye tyder på at Epstein varMossad-agent. Han ble satt inn for å sikre informasjon og sette folk i svake og pressende posisjoner. 

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Tror ikke de kan forsvare mer. Er jo greit å forsvare noe når man sannsynligvis ikke har hele bildet eller detaljer, eller at de regnet med at det ikke om til å komme ut. Bare denne feilen med når hun sist hadde kontakt med ham, blir jo en stor greie når vi nå vet hvor inngående kontakten faktisk var.

• Liker 5
Skrevet

Hvor er det hun er på ferie? Skal hun ikke uttale seg om dette? Bare la slottet si bla bla når dem ikke har peiling på hva som har foregått? 

• Liker 9
Skrevet
Jaimatadi skrev (Akkurat nå):

Hvor er det hun er på ferie? Skal hun ikke uttale seg om dette? Bare la slottet si bla bla når dem ikke har peiling på hva som har foregått? 

Har hun dratt? Tror ikke hun tenkte å dra før rettssaken starter. Ingen vet hvor hun skal enda.

• Liker 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Har hun dratt? Tror ikke hun tenkte å dra før rettssaken starter. Ingen vet hvor hun skal enda.

Okay. Hun kan godt vise seg nå, spør du meg. Eller aller helst gå helt bort fra stillingen sin. 

• Liker 10
Skrevet
Jaimatadi skrev (2 minutter siden):

Tipper det blir HM som må uttale seg igjen på hennes vegne. Hun virker å rømme unna alle ubehageligheter. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
Jaimatadi skrev (2 minutter siden):

Okay. Hun kan godt vise seg nå, spør du meg. Eller aller helst gå helt bort fra stillingen sin. 

Vi blir nok ikke å se henne før tidligst etter rettssaken tipper jeg. Kan selvsagt ta feil, men jeg tror ikke det.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...