Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det har jo vært flere i denne tråden som har bedrevet cope om at det svenske kongehuset også har sine problemer, Kungen er jo glad i damer må vite.

Har dere noe å si til hva som nå kommer frem? Er det sammenlignbart!?

Endret av M4rin
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Tenker mer på innholdet i mailene. Kontakten har han jo visst om, selvsagt. Men detaljert hva som sto i mailene, tror du han hadde oversikt over det? 

Det kan jeg ikke tenke meg. En skriver ikke slikt til en annen mann. Det er ganske respektløst ovenfor HM.

• Liker 20
Skrevet
Junijulia skrev (Akkurat nå):

Det kan jeg ikke tenke meg. En skriver ikke slikt til en annen mann. Det er ganske respektløst ovenfor HM.

Dette tenker jeg også, sjarongen er for intim og nær til at han skulle visst om hvordan de skrev til hverandre. Hun kan jo selvsagt ha sagt "Jeff sa ditt og datt" og plukket ut det som passe for henne at han visste, men at han har sett hvordan de har skrevet til hverandre, tviler jeg på. Sånnsett kan jeg ikke klandre ham for ikke å ha stoppet kontakten. Sannsynligvis har han nok trodd det var helt uskyldig.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er åpenabrt at hun hverken er egna eller liker rollen hun faktisk har. Hadde hun hatt et snev av rolleforståelse hadde hun aldri skrevet slik hun gjør. 

Jeg skriver ikke en gang sånt om jobben min selv om ikke alt er like gøy der heller. 

Hun må jo også klare å tenke seg dit hen at en epost kan videresendes. Trenger ikke å.være store lekkasjer som dette. 

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Tenker mer på innholdet i mailene. Kontakten har han jo visst om, selvsagt. Men detaljert hva som sto i mailene, tror du han hadde oversikt over det? 

Nei, jeg tror jo ikke det. Men samtidig tenker jeg at det er naturlig at partneren din vet sånn ca hvor nært vennskap du har med andre. Noe sier meg at MM kanskje ikke har vært helt åpen om dette til HM og at han får seg en overraskelse når han innser hvor utleverende hun har vært og hva de har snakket om. Hvis hun har framstilt Epstein-relasjonen til HM som et overfladisk bekjentskap, så er det en form for svik. Og da er ikke dette et godt ekteskap.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig har ikke H visst om detaljene. Slottet har ikke peiling. Hun har jo ikke sittet å fortalt H liksom vet du hva jeg spurte Jeff om i stad? Om jeg burde anbefale Marius nakne damer som screensaver, lol. Eller veit du hva Haakon, jeg googla Jeff og vettu hva jeg sendte han det ser ikke bra ut, lol. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Gaia skrev (9 minutter siden):

Google fantes i 2011 og var bare noen tastetrykk unna. Hadde jeg blitt kjent med noen fra utlandet, så hadde jeg garantert googlet vedkommende før jeg begynte å pleie et vennskap. 

I tillegg har kronprinsessen et kobbel av rådgivere som garantert visste. Dette blir litt som MBH saken, der alle har visst noe men ingen har gjort noe. Det gjelder PST, vakter, ansatte, andre medlemmer av kongehuset og ansatte i mediehus som også har vært tett på kronprinsparet som omgangsvenner. 

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Hebbe-lille said:

I tillegg har kronprinsessen et kobbel av rådgivere som garantert visste. Dette blir litt som MBH saken, der alle har visst noe men ingen har gjort noe. Det gjelder PST, vakter, ansatte, andre medlemmer av kongehuset og ansatte i mediehus som også har vært tett på kronprinsparet som omgangsvenner. 

1. De visste hva MBH drev med.
2. De visste hvem EPSTEIN var og hva han hadde gjort.

Noe annet står ikke til troende. Siste var endog googlebart etter dommen.

Endret av M4rin
  • Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Gulline skrev (7 minutter siden):

Hun liker kanskje bad-boys. Det ble jo skrevet at hun personlig tok imot medlemmer fra Hells Angels hjemme på Skaugum ifm sønnens fester. 

Det har jeg faktisk ikke  fått med meg. Stemmer sikkert, fremstår som hun har null skrupler, null ydmykhet og ingen rolleforståelse overhodet. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Hebbe-lille skrev (Akkurat nå):

I tillegg har kronprinsessen et kobbel av rådgivere som garantert visste. Dette blir litt som MBH saken, der alle har visst noe men ingen har gjort noe. Det gjelder PST, vakter, ansatte, andre medlemmer av kongehuset og enkelt i media.  

Enig. Jobben til kongefamilien er å ikke gjøre noe kontroversielt.  Da må de ha PR-rådgivere som sjekker slikt. 
I tillegg brukes det over 200 millioner kroner i året på politiets livvakttjeneste for kongefamilien. Hva er poenget med de utgiftene om det ikke gjøres sikkerhetssjekk av hvem kongefamilien bor hos?

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Noen tror visst at det bare var på øya overgrepene foregikk, men det stemmer jo ikke. I huset hans i Palm Beach (der MM bodde) ble unge jenter fraktet inn for å bli voldtatt, og dette skjedde flere ganger om dagen!!! Dette foregikk overalt der han oppholdt seg:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15514087/jeffrey-epstein-raped-attacked-girls-sickening-routine.html

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
Nymerïa skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg tror jo ikke det. Men samtidig tenker jeg at det er naturlig at partneren din vet sånn ca hvor nært vennskap du har med andre. Noe sier meg at MM kanskje ikke har vært helt åpen om dette til HM og at han får seg en overraskelse når han innser hvor utleverende hun har vært og hva de har snakket om. Hvis hun har framstilt Epstein-relasjonen til HM som et overfladisk bekjentskap, så er det en form for svik. Og da er ikke dette et godt ekteskap.

Om hun selv så på kontakten som problematisk (altså hyppigheten osv), så har hun nok latt vær å fortelle om store deler av den. Dette er jo et klassisk tillitsbrudd i så fall.

Jaimatadi skrev (6 minutter siden):

Selvfølgelig har ikke H visst om detaljene. Slottet har ikke peiling. Hun har jo ikke sittet å fortalt H liksom vet du hva jeg spurte Jeff om i stad? Om jeg burde anbefale Marius nakne damer som screensaver, lol. Eller veit du hva Haakon, jeg googla Jeff og vettu hva jeg sendte han det ser ikke bra ut, lol. 

Nei, som sagt, hun har kanskje fortalt det hun selv ønsker at HM skal vite. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (Akkurat nå):

Noen tror visst at det bare var på øya overgrepene foregikk, men det stemmer jo ikke. I huset hans i Palm Beach (der MM bodde) ble unge jenter fraktet inn for å bli voldtatt, og dette skjedde flere ganger om dagen!!! Dette foregikk overalt der han oppholdt seg:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15514087/jeffrey-epstein-raped-attacked-girls-sickening-routine.html

Jeg så det der, du... Fy fader.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Den mailen fra 2012 «jeg dør av kjedsomhet, kom å redd oss». 
Hvem er oss?!? 

• Liker 14
Skrevet
Hebbe-lille skrev (9 minutter siden):

Jeg ser faktisk nå at hun google han, og skrev at det "ikke så bra ut". Fy faen. Hva slags menneske er hun når hun har googlet at han har forgrepet seg på mindreårige og likevel ville ha kontakt med han? 

• Liker 16
  • Nyttig 15
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (1 minutt siden):

Det er helt vanvittig at kronprinsessen har valgt å innlede et vennskap med en slik person. Han var en seksualforbryter, og dette utvekslet hun dype tanker og følelser med? Og i tillegg introduserte hun barna sine for dette monsteret? Det er så man ikke kan tro det man ser.

• Liker 16
  • Nyttig 9
Skrevet
Jaimatadi skrev (1 minutt siden):

Den mailen fra 2012 «jeg dør av kjedsomhet, kom å redd oss». 
Hvem er oss?!? 

Jeg tenkte umiddelbart at de kan ha vært på et eller annet oppdrag et sted? "Oss" er kanskje hun og HM? Men aner ikke, var bare det som slo meg.

• Liker 1
Skrevet

For de som ikke har sett serien - Jeffrey Epstein: Uanstendig rik ligger på Nettflix.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...