Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (4 minutter siden):

Helt enig med deg.

Middager i flertall? Har bare fått med meg en, der Epstein ikke var til stede. Men har ikke lest igjennom alt, for å si det sånn.

Har bare også fått med meg en. Men ikke lest alt jeg heller.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Helt enig med deg.

Middager i flertall? Har bare fått med meg en, der Epstein ikke var til stede. Men har ikke lest igjennom alt, for å si det sånn.

Han nevnes flere steder, men navnet skrives på ulike måter F.eks Hakoon og lignende. Han har uansett tydeligvis vært mer med denne gjengen enn å kun ha møtt på dem tilfeldig en gang.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Har bare også fått med meg en. Men ikke lest alt jeg heller.

Det kan jo bli interessant å se om noe mer dukker opp om Haakon. Jeg håper for hans del ikke det (fordi det ikke har skjedd noe, ikke fordi at det skal legges lokk på noe), for hallo liksom. 

• Liker 7
Skrevet
Purple Basil skrev (1 minutt siden):

Han nevnes flere steder, men navnet skrives på ulike måter F.eks Hakoon og lignende. Han har uansett tydeligvis vært mer med denne gjengen enn å kun ha møtt på dem tilfeldig en gang.

Ikke bra! 

• Liker 1
Skrevet

Tror aldri Haakon skiller seg fra MM. Tipper han har visst om dette, ut fra epostene virker det som Boris og Epatein har kontakt med Haakon også, og jeg tror han oppriktig elsker MM. Jeg syns han virker så veik, så tror ikke han vil foreta seg noe i det hele tatt, jeg. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Hirondelle skrev (5 minutter siden):

HM kan godt velge å fortsette ekteskapet; men da velger han bort Norge. 

Dette kan bare ikke MM komme unna med. Det er for alvorlig. Ekstremt alvorlig. 

Jeg er veldig enig. Det MÅ gå en grense et sted. Tilliten er fullstendig ødelagt. Dette parallellt med rettssaken (vel vitende om at hun var i boligen til MBH og "ryddet" osv, ikke har tatt varsler fra kjærester på alvor ++) er helt skandale. Det er så alvorlige forhold alt sammen at det må kreves at hun "går av". 

Han må gjerne tilgi henne. Men dette er ikke en verdig dronning av Norge rett og slett. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (10 minutter siden):

Så de har liksom aldri truffet hverandre alene…. I denne mailvekslingen fra januar 2013 avtaler de et treff og MM spør spesifikt om han kommer alene og han svarer ja. Når han spør om klokkeslett osv så blir hun liksom-fornærmet og spør: Hvaaa, har du andre planer enn å treffe meg??? Og hun følger opp med å spørre enda en gang : Hva har du å gjøre annet enn å treffe meg????? Denne gangen med FEM spørsmålstegn.

EFTA00951792.pdf 123.21 kB · 12 Nedlastninger

Ja, løgn på løgn på løgn.

Akkurat som med Andrew, som man til slutt måtte fjerne helt fra den britiske kongefamilien.

Nå er kongehuset tatt i løgn med kontakt etter da de sa det var slutt, her er løgn nummer 2. Gi det litt tid så finner man flere.

Det rakner i sømmene.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (16 minutter siden):

Ikke glem øglesjaman Durek, Märtha Louise sin engleskole og hennes Steinerskole-barn med rosa og grønt hår. Ikke engang Hotell Cæsar hadde et mer spenstig og virkelighetsfjernt manus enn livet til den norske kongefamilien.

Dette begynner nesten å minne om en av de surrealistiske scenene i fortellinger jeg skriver; omtrent det eneste som mangler, er at Durek blir utropt til konge.

Én ting skal være sikkert: Hadde kong Haakon eller Olav V fått vite hva som skjer nå, hadde de rotert i gravene sine; de var neppe fullkomne som mennesker, men de var godt egnet som kongelige representanter for Norge som nasjon.

Enkelte ting var bedre før i tiden.

Endret av - Brian
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Takk og lov at det fortsatt er sånn at ting publiseres selv om maktpersoner blir stilt i et veldig dårlig lys pga sine handlinger.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Ja, den var den jeg snakket om lengre opp. Men kom også opp flere bøker med Sweetness som en del av tittel, så kan jo være hva som helst.

Ja, sant. 

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ganske "komisk" at man må ha sikkerhetsklarering på høyeste nivå for å jobbe med og rundt kongehuset, men verken MM, MBH, og muligens flere av de også hadde aldri i verden fått innvilget en sikkerhetsklarering selv 😂

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig enig. Det MÅ gå en grense et sted. Tilliten er fullstendig ødelagt. Dette parallellt med rettssaken (vel vitende om at hun var i boligen til MBH og "ryddet" osv, ikke har tatt varsler fra kjærester på alvor ++) er helt skandale. Det er så alvorlige forhold alt sammen at det må kreves at hun "går av". 

Han må gjerne tilgi henne. Men dette er ikke en verdig dronning av Norge rett og slett. 

Kan virke som at han er nødt å velge det ene eller det andre. Sannsynligvis velger han familien og ekteskapet. 

• Liker 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Det kan jo bli interessant å se om noe mer dukker opp om Haakon. Jeg håper for hans del ikke det (fordi det ikke har skjedd noe, ikke fordi at det skal legges lokk på noe), for hallo liksom. 

Det er helt klart Mette som har hatt mest kontakt med Epstein og gjengen, men Haakon dukker opp av og til. De som har skrevet dokumentene vi leser klarer jo ikke stave Haakons navn riktig 😅 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, det kan godt være Haakon ikke er den som skiller seg fra henne. Men muligens tvinger dette seg frem nå likevel. Hvordan kan hun ha tillit som vår dronning nå? Vår monark?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Kan virke som at han er nødt å velge det ene eller det andre. Sannsynligvis velger han familien og ekteskapet. 

Men arverrekken er sikret. Da må Ingrid bli dronning da?

• Hjerte 1
Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Det er helt klart Mette som har hatt mest kontakt med Epstein og gjengen, men Haakon dukker opp av og til. De som har skrevet dokumentene vi leser klarer jo ikke stave Haakons navn riktig 😅 

Er ikke så overraskende hvis han har møtt dem, han har vært vel med sin kone på hennes møter med dem. Ikke at det gjør det noe bedre, men er vel en naturlig ting å være med på fra tid til annen sånn sett. Ikke at det forsvarer noe, for da er de jo i så fall TO personer som har oversett hva Epstein er dømt for.

Skrevet

Synes synd på Harald, han virker å være et prakteksemplar av en konge. Tror Haakon kunne greid det samme om han ikke var så naiv og tøflete.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Natttåke skrev (1 minutt siden):

Men arverrekken er sikret. Da må Ingrid bli dronning da?

Jeg aner ikke, men kanskje det blir sånn da?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...