Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Man kan jo, for dere private, personlige del, håpe (eller hva man skal si) at de klarer å ikke la det knekke dem. Jeg unner ingen en (stygg) skillsmisse. Men for monarkiets del? Jeg synes ikke det passer seg at MM blir dronning. Nå er det så mye som skjer. Jeg tror personlig ikke at hun har gjort noe ulovlig, med mindre noe helt sjokkerende dukker opp i filene som jeg ikke har sett enda, men (igjen) dårlig dømmekraft, elendig rolleforståelse og blåøydhet er ikke noe jeg ser på som en styrke når man skal være dronning. Sett at man fortsatt velger å beholde det.

For alt vi vet kan det være at en skilsmisse ender opp med å bli et gode. Det har ikke virket som om MM har hatt et lykkelig liv som prinsesse, det er det jo også ting som tyder på i disse epostene som er offentliggjort hvor hun betror seg, kanskje spesielt til denne Boris som skriver til Epstein "MM is a mess".

Jeg får vel bare håpe at de gjør det beste ut av saken. Ingen er tjent med at de er miserable.

Jeg skjønner jo at man lett tok det som en fornærmelse når folk sa at MM ikke var egnet. Men det trenger jo ikke egentlig å være det, å være kongelig er en ekstrem situasjon. Og den er på livstid. Det er ikke rart at det ikke passer alle, spesielt de som ikke er født inn i det og sliter med andre ting.

• Liker 18
  • Hjerte 1
Skrevet
Ellie42 skrev (2 minutter siden):

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me three times, and I can't be fooled again.

Hvor mange slike enorme skandaler skal Høiby-familien få lov til å dra det Norske kongehuset igjennom før det faktisk får konsekvenser?

Dama skriver jo regelrett flørtende meldinger til Epstein rett etter hun innrømmer at google søk på han ikke ser godt ut.

Dette er IKKE en dronning verdig.

Om hun noensinne blir dronning her til lands så vil jeg aldri se på henne som min dronning, ei heller en kvinne jeg ser opp til. Så får Gudrun i svingen flagge på hennes fødselsdag så mye hun vil. Jeg ser på det norske kongehuset som et forbigått kapittel etter Harald og Sonja. 

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Jeg snakket med en person i julen som påstod at han hadde gode kilder på at det ekteskapet egentlig er over og at skilsmissen skulle offentliggjøres til sommeren. Tenkte mitt om det, men nå begynner jeg å lure på om vedkommende faktisk har inside information likevel.

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Det som VG skriver om tannbleking…… at det var ønsket at jenter gjorde det før de kom til øyen - greit nok at kjærlighet gjør blind, men HM må jo være totalt sveiseblind💥 Hun har fått tilgang til så mye penger og mulighet til å reise på luksusferier i alle verdens kroker, men så velger hun en plass der hun regelrett må flørte med verten og bleke tennene før ankomst?? Kom an!!! 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Så de har liksom aldri truffet hverandre alene…. I denne mailvekslingen fra januar 2013 avtaler de et treff og MM spør spesifikt om han kommer alene og han svarer ja. Når han spør om klokkeslett osv så blir hun liksom-fornærmet og spør: Hvaaa, har du andre planer enn å treffe meg??? Og hun følger opp med å spørre enda en gang : Hva har du å gjøre annet enn å treffe meg????? Denne gangen med FEM spørsmålstegn.

EFTA00951792.pdf

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

For alt vi vet kan det være at en skilsmisse ender opp med å bli et gode. Det har ikke virket som om MM har hatt et lykkelig liv som prinsesse, det er det jo også ting som tyder på i disse epostene som er offentliggjort hvor hun betror seg, kanskje spesielt til denne Boris som skriver til Epstein "MM is a mess".

Jeg får vel bare håpe at de gjør det beste ut av saken. Ingen er tjent med at de er miserable.

Jeg skjønner jo at man lett tok det som en fornærmelse når folk sa at MM ikke var egnet. Men det trenger jo ikke egentlig å være det, å være kongelig er en ekstrem situasjon. Og den er på livstid. Det er ikke rart at det ikke passer alle, spesielt de som ikke er født inn i det og sliter med andre ting.

Nei, jeg tror aldri hun har vært kapabel til å forstå hva en rolle som kronprinsesse innebærer.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Mette virket overrasket over at Epstein hang med damer som var 24 og 25 år.

Hvorfor var dette så overraskende? Kanskje fordi hun visste at han likte yngre jenter?

justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA00944860.pdf 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Nabokov skrev også Lolita. 

Det var det første jeg tenkte på. Og når man ser det sammen med at han hadde prøvd å få MM til å gjøre noe med en 17-åring så gir det særdeles dårlige vibber.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hirondelle skrev (Akkurat nå):

Skilsmisse. 

Noe annet er helt uaktuelt for å bevare tillit for kongehuset. 

Haakon Magnus må ta på voksenbuksene, ta av forelskelsesbrillene og vise Kongen og det norske folk hvor prioriteringene hans er. Dette kan ikke MM få komme unna. 

Tviler sterkt på at det blir skilsmisse. Det blir nok noen "helt ærlig"-intervjuer med gråtkvalt kongehus som snakker om raushet, tilgivelse - at de snakker sammen som familie, og om å stå samlet. For det har de innført at de gjør - uansett hva som skjer. "Alt for Norge" er long gone. 

Sjamanen deres kan jo helbrede det hele, lage noen medaljonger som jager ut alle disse åndene som må herje rundt dem. Vi vet jo at han er god på trassånder blandt annet. 

Herregud, for ei smørje. 

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Timingen med slippet av disse filene kunne ikke være dårligere for dem. Eller, bedre? Alt etter som. Ble enormt mye på en gang, og Haakon er jo den som fremstår som den eneste som ikke har noe direkte med noe av dette å gjøre. 

Han har jo deltatt på middager selv også, så helt uskyldig fremstår ikke Fjompen.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Nymerïa skrev (1 minutt siden):

Det var det første jeg tenkte på. Og når man ser det sammen med at han hadde prøvd å få MM til å gjøre noe med en 17-åring så gir det særdeles dårlige vibber.

Ja, en syttenåring er et barn. :(

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

Tviler sterkt på at det blir skilsmisse. Det blir nok noen "helt ærlig"-intervjuer med gråtkvalt kongehus som snakker om raushet, tilgivelse - at de snakker sammen som familie, og om å stå samlet. For det har de innført at de gjør - uansett hva som skjer. "Alt for Norge" er long gone. 

Sjamanen deres kan jo helbrede det hele, lage noen medaljonger som jager ut alle disse åndene som må herje rundt dem. Vi vet jo at han er god på trassånder blandt annet. 

Herregud, for ei smørje. 

HM kan godt velge å fortsette ekteskapet; men da velger han bort Norge. 

Dette kan bare ikke MM komme unna med. Det er for alvorlig. Ekstremt alvorlig. 

• Liker 17
  • Hjerte 3
Skrevet
Nymerïa skrev (4 minutter siden):

Helt enig med deg.

Istapp skrev (1 minutt siden):

Han har jo deltatt på middager selv også, så helt uskyldig fremstår ikke Fjompen.

Middager i flertall? Har bare fått med meg en, der Epstein ikke var til stede. Men har ikke lest igjennom alt, for å si det sånn.

• Nyttig 3
Skrevet
Natttåke skrev (2 minutter siden):

Ja, en syttenåring er et barn. :(

Hva er det MM har blitt tilbydd?

• Liker 2
Skrevet
Junijulia skrev (10 minutter siden):

Det kan være tøft for enkelte og ta innover seg at den de har forsvart på alle områder ikke er så uskyldsren som de trodde.

Sunken cost fallacy.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (Akkurat nå):

Hva er det MM har blitt tilbydd?

Det vet vi ikke, men heldigvis sa hun nei til dette. Jeg kunne ønske meg et mer direkte nei, et tydelig og klart et, men et nei takkoglov.

• Liker 2
Skrevet
Marleah skrev (5 minutter siden):

Jeg snakket med en person i julen som påstod at han hadde gode kilder på at det ekteskapet egentlig er over og at skilsmissen skulle offentliggjøres til sommeren. Tenkte mitt om det, men nå begynner jeg å lure på om vedkommende faktisk har inside information likevel.

Det er jo lov å håpe. Men det fremstår like fullt utenkelig at en kongelig skiller seg fra et dødssykt menneske som skal i transplantasjonskø. 

Isild skrev (4 minutter siden):

Herregud, for ei smørje. 

De kan jo bare fortsette med å si at "vi har stor medfølelse med alle de involverte, utover dette har vi ingen kommentar." Det har de jo allerede sagt i halvannet år i fbm MBH, så det har klovnefamilien, jeg mener kongefamilien, veldig god trening på. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...