Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Til og med Se og Hør. De har omsider lagt opp en sak, men det ser ut som om vinklingen er hva Slottet og MM selv sier. De refererer ikke til kilden selv. Og saken ligger et stykke nede på nettutgaven.

https://www.seher.no/kongelig/jeg-utviste-darlig-dommekraft/84170353

Se og Hør er kommersielt drevet og dette er en gullgruve og ikke vanskelig å sjekke.

Kan det være at Mette er i dårlig forfatning nå og at det har vært utstedt forsiktighetsregler rundt dette..? Det er en mulighet. Det er mange kriser samtidig i hennes liv nå, antakelig også i forholdet.

For det er jo veldig rart at pressen så langt er så forsiktig og i det hele tatt tar opp dette med tannbleking, som bare er en bagatell, egentlig ingenting, i forhold til det andre innholdet.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
blvck skrev (1 minutt siden):

Ikke minst rolleforståelse syns jeg. Hun evner helt åpenbart ikke å ta inn over seg hvilken rolle hun har. 

Hun har tydeligvis aldri forstått hva det innebar å gifte seg med en kronprins.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Gulline skrev (Akkurat nå):

Hun har tydeligvis aldri forstått hva det innebar å gifte seg med en kronprins.

Og mer alvorlig: Han forstod ikke hva det innebar å gifte seg med en med hennes bakgrunn.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Skrevet
-Pusheen- skrev (7 minutter siden):

Dette er nok tidenes ekteskapskrise hvert fall. Håper ikke Haakon er en naiv dust nå som vil feie dette under teppet og late som om ekteskapet tåler dette. Hadde det vært et møte, en eller to mailer - ok, den kan jeg kanskje se at de kunne ha jobbet med. Men listen av korrespondanse er jo endeløs.

Ekteskapet kan kanskje tåle det men monarkiet er det verre med. Men enn så lenge er det jo bare for spesielt interesserte. Allmenheten holdes uvitende.,..

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rastebenk skrev (5 minutter siden):

Samt dokumentasjonen nedenfor, som beviser at hun fortsatte vennskapet ikke bare etter å ha googlet ham og funnet ut at det "ikke så bra ut". Hun videreførte også vennskapet med ham etter å ha funnet ut at han har seg med 17-åringer:

Og dette med "substance" (narkotika) og "Mette is a mess"... 😳

Det hele er veldig sjokkerende! 😳

Men det med 17-åringen forstår jeg som at handler om hans guddatter, som vil synes det er stas hvis en prinsesse ringer til henne. Og MM sier at hun heller vil gi en gave. Men kanskje misforstår jeg? 🤨

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (6 minutter siden):

La oss si at statsministeren hadde stått oppført, med like mye kontakt. Han måtte gått av på flekken. Dette er for grovt til å overses. 

I stedet er MM helt sikkert på en skikkelig luksusferie med tjenere og alt hva hun måtte behage. 

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (Akkurat nå):

Og mer alvorlig: Han forstod ikke hva det innebar å gifte seg med en med hennes bakgrunn.

Nei, det er helt sant. Tror nok at det at han nærmest truet seg til å gifte seg med henne (truet med å si fra seg tittelen) har ført til at han har måttet skjule mye for kongeparet. Ingen vil vet ha foreldre som sier "Hva var det vi sa?".

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

"Vis meg dine venner og jeg skal fortelle hvem du er."

Ja dette mennesket blir med all sannsynlighet vår kommende dronning. Skillsmisse er nå nødvendig Haakon Magnus!

Endret av anonym 4545
feilskrift
  • Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (2 minutter siden):

This.

Eyr skrev (2 minutter siden):

Ekteskapet kan kanskje tåle det men monarkiet er det verre med. Men enn så lenge er det jo bare for spesielt interesserte. Allmenheten holdes uvitende.,..

Jeg mistenker at flere av ryktene som svirret rundt dem på den tiden, kommer til å komme frem og bli satt i kontekst med det vi nå vet. Så da spørs det. Men jeg kan jo fint ta feil. Jeg sier "expose them" om alle som er omtalt i filene, det gjelder også MM. Ingen bør være trygge når det gjelder disse.

blvck skrev (1 minutt siden):

I stedet er MM helt sikkert på en skikkelig luksusferie med tjenere og alt hva hun måtte behage. 

Hun har nok folk rundt seg, ja. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
blvck skrev (7 minutter siden):

Jeg får inntrykk av at denne Boris som er en del av mye av kommunikasjonen er lege, men når jeg googler får jeg bare opp en serbisk motedesigner - noen som vet hvem denne Boris er? 

https://en.wikipedia.org/wiki/Boris_Nikolić

Det står forklart i lenken til DN jeg postet for mange sider siden. Les artikkelen.

https://www.dn.no/politikk/mette-marit/jeffrey-epstein/bill-gates/dn-erfarer-gates-stiftelsen-involvert-da-mette-marit-motte-jeffrey-epstein/2-1-717775

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Alin skrev (8 minutter siden):

Men det med 17-åringen forstår jeg som at handler om hans guddatter, som vil synes det er stas hvis en prinsesse ringer til henne. Og MM sier at hun heller vil gi en gave. Men kanskje misforstår jeg? 🤨

Om det betyr ekte guddatter. Eller er kode. Finner ikke ut noe om at han hadde en. I tillegg påpekes det at MM er ukomfortabel. Og hvorfor omtaler hun en 17- åring som liten?

Endret av Natttåke
  • Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Alin skrev (10 minutter siden):

Da beklager jeg hvis jeg har misforstått. Jeg tok det for gitt, siden MM avslo og skrev at hun ville være ukomfortabel med å møte henne siden jenta var 17 år. Det avslører jo at MM kjente til hans kriminelle fortid (noe vi uansett vet er fakta, da MM til og med skrev at hun googlet ham og at det "ikke så bra ut"). Flott at du presiserer, det er uansett mer enn nok som skurrer helt forferdelig her. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Om det betyr ekte Guddatter. Eller er kode. Finner ikke ut noe om at han hadde en. I tillegg påpekes det at MM er ukomfortabel. Og hvorfor omtaler hun en 17- åring som liten?

Alt kan være kode, for det vi vet. Dette med tannlege er jo en av de tingene som skurrer i mine ører.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Alt kan være kode, for det vi vet. Dette med tannlege er jo en av de tingene som skurrer i mine ører.

Ja, det er det jeg tenker. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Om noen fortsatt tror at kongehuset ikke har påvirkningskraft ovenfor mediene, kan man jo se hvordan det fokuseres på tannbleking, ikke at MM flørter med andre, bruker særs ekkelt språk og snakker om utroskap. 

Jeg skal skrive til NRK, VG, Dagbladet og Aftenposten, og spørre de samme spørsmålene. Mediene gjør ikke jobben sin.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 23
Skrevet (endret)
Ellie42 skrev (2 minutter siden):

Om noen fortsatt tror at kongehuset ikke har påvirkningskraft ovenfor mediene, kan man jo se hvordan det fokuseres på tannbleking, ikke at MM flørter med andre, bruker særs ekkelt språk og snakker om utroskap. 

Jeg skal skrive til NRK, VG, Dagbladet og Aftenposten, og spørre de samme spørsmålene. Mediene gjør ikke jobben sin.

Ja her kan man sannelig lure på likhet for loven....

MBH har rasert videre og utført 17 nye lovbrudd etter sin første arrestasjon, mens kronprinsessen har hatt et nært og tvilsomt vennskap med Jeffrey Epstein som bare feies kraftig under teppet. 

Som JE skrev; Mette is a mess. Men det skal tydeligvis ikke det norske folket få vite om. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Natttåke skrev (7 minutter siden):

Om det betyr ekte guddatter. Eller er kode. Finner ikke ut noe om at han hadde en. I tillegg påpekes det at MM er ukomfortabel. Og hvorfor omtaler hun en 17- åring som liten?

Hvor står dette? Kommer så mye på en gang i tråden, må ha oversett det. Litt ironisk at det da virker til å være ok at hennes 15-åring har bilder av nakne jenter på veggen...

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hun skriver i en av screenshotene over at hun dør av kjedsomhet (eller noe sånt) i et party, come save me! 
Det er vel sannsynligvis i Usa, siden hun sier han burde komme - og han sier at han er sammen med jagland osv (tror jeg det var), alle vennene….

resten av familien sørget visst over dødsfallet til Ragnhild og tok imot kisten hennes samme dato. Melder med hverandre med kort tid mellom på en kose-aktig stil, forbeholdt enten flørt eller godt vennskap…

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
-Pusheen- skrev (44 minutter siden):

Som noen nevnte over her, og som jeg også la merke til, han så helt ferdig ut da han møtte pressen sist og snakket om rettssaken. Spørs om han allerede da visste hva som kom til å skje, evt hva som sto i filene. Men hvis ikke - han må ha det sinnssykt vanskelig nå. 

HM har all min sympati, syns veldig synd på han, med alt han må stå i.
 Det må være enormt ydmykende for han å lese disse mailene. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...