Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Pr nå vil det for denne tråden bety at den forblir stengt på natt, samt helger.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig vil MM bli dronning. Et triumftog der alle må bøye kne for henne. Trasss at hun selv er en mestermanipulator, jamfør dagens intervju.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ble satt i en situasjon hvor hun følte seg så utrygg at hun valgte å ringe Haakon, sier hun. Igjen; hvor er livvaktene? De var vel på et hotell i nærheten? -men hvis hun følte seg utrygg, ble de kontaktet? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Natttåke skrev (1 minutt siden):

Håper absolutt ikke at orginasjonene føler seg pressa til å ta henne tilbake.

Det tror jeg ikke. Noen har satt samarbeidet på pause, da kan det jo hende de gjennopptar det nå. Men de som har avsluttet, tror jeg ikke tar henne tilbake.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
FruK skrev (2 timer siden):

Syns ikke det virket troverdig på en flekk. Hun burde sagt konkret hva Epstein gjorde som gjorde henne utrygg. Hva har hun å tape å det? Alle kort på bordet! 

Ja hva er poenget med å være så vag om det ? For lite åpenhet er det som har skapt denne situasjonen så vær så åpen som mulig tenker jeg. Å ikke fortelle om hva denne situasjonen som gjorde henne utrygg var gir bare rom for mer spekulasjon. ….

Endret av FruR
  • Liker 18
  • Hjerte 1
Skrevet

Sett intervjuet nå og jeg tenker at siden det ikke kom noe mer ut av det en dette,så kunne hun sagt dette for mange uker siden.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Oppsummert: "Det er krevende for meg... og husker ikke"

meningsløst intervju, kan ikke stole på noen av de, NRK er også altfor bløte her. Flaut å se på.

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
SVK skrev (18 minutter siden):

Første artikkel har kun bilde av ansiktet til Mette-Marit og den andre artikkelen har bilde av Mette-Marit og jenta i biki, men hvor ansikene er fjernet med svarte firkanter.

https://www.nrk.no/norge/hun-skal-ha-sendt-bildet-av-kronprinsesse-mette-marit-til-jeffrey-epstein-etter-besoket-i-palm-beach-1.17752650
https://www.vg.no/nyheter/i/k03roL/bilde-av-mette-marit-fra-epsteins-villa-i-palm-beach

Ellers greit å nevne at den jenta som MM sitter sammen med på bildet i voldtektsvillaen i Palm Beach var en av Epsteins "assistenter". For de som har lest litt om Epsteins modus operandi, så var mange av hans assistenter også hans ofre. 

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg ikke. Noen har satt samarbeidet på pause, da kan det jo hende de gjennopptar det nå. Men de som har avsluttet, tror jeg ikke tar henne tilbake.

Bra, takk!

• Liker 1
Skrevet

Sa hun virkelig at hun først ble klar over at Epstein var en oVergriper i 2019? De fleste av oss som ikke kjente JE var klar over dette mange år før det…  

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Marius er ingen ung mann. Er ikke han 29år gammel?

Han er en mann som må ta ansvar for sine egne handlinger. 

Hun snakker om ham som om han var tenåring.

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Natttåke skrev (6 minutter siden):

Håper absolutt ikke at orginasjonene føler seg pressa til å ta henne tilbake.

Nei, det skjer vel ikke

Sitat

Hvis det ikke oppleves som positivt at jeg er beskytter for dem lenger, vil jeg selvfølgelig ha stor forståelse for det.

- Jeg ønsker å bidra. Jeg ønsker ikke å være til byrde for noen.

https://www.dagbladet.no/nyheter/les-hele-intervjuet-her/84395250

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurer enda på hvilke bilder JE hadde av MM  siden det ble spurt om tillatelse til å printe ut (EFTA 00670886)

To bilder ble vedlagt i EFTA 02565067 og  EFTA 02368863

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lyslys skrev (Akkurat nå):

Marius er ingen ung mann. Er ikke han 29år gammel?

Han er en mann som må ta ansvar for sine egne handlinger. 

Hun snakker om ham som om han var tenåring.

Ung mann i kongelige kretser. Da Marthe giftet seg med Ari hadde de ungdomsfest, hun var også voksen da.

Endret av Natttåke
  • Liker 2
Skrevet

Utrolig meningsløst, er det bare meg eller var tonen hennes utrolig defensiv her? Jeg følte ho nærmest var irritert/sur på intervjueren når hun da svarte tilbake ''dette er 15 år siden det husker jeg ikke'' Og ho tror fortsatt dette intervjuet får meg til og ville ha monarki ennå? Jeg vet ikke, samme med e-postene som var utrolig intime,meeen neida vi er bare venner. 🙄

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
GHILBIL skrev (1 minutt siden):

Utrolig meningsløst, er det bare meg eller var tonen hennes utrolig defensiv her? Jeg følte ho nærmest var irritert/sur på intervjueren når hun da svarte tilbake ''dette er 15 år siden det husker jeg ikke'' Og ho tror fortsatt dette intervjuet får meg til og ville ha monarki ennå? Jeg vet ikke, samme med e-postene som var utrolig intime,meeen neida vi er bare venner. 🙄

Hun var sinna ja, I bunn og grunn, det merka vi på måten hun innimellom snakket til journalisten. 

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Krokenguri skrev (21 minutter siden):

Hun hadde nok ringt dem om det var en livvakt jobb. Det er ikke sikkert det var, men en samtale hun mest hadde behov for å ta opp med mannen sin. Det må hun vel få lov til om hun vil.

Men hva som faktisk gjorde henne utrygg nekter hun å fortelle. Hvorfor? I den situasjonen hun er i, har hun alt å tjene på full åpenhet. Alle vet at Epstein var et monster, det er ingen grunn til å beskytte ham. Så hvorfor nekter hun å svare på dette, når det stiller henne i et dårlig lys å ikke si noe?

Selvsagt fordi sannheten om hva som skjedde vil være kompromitterende for HENNE.

Om Epstein truet henne med noe som var usannheter og løgn kunne hun stått rakrygget (vel..) og fortalt den hele og fulle sannhet. 

Dersom Epstein truet med å avsløre noe om henne som faktisk var sant og som ikke må ut i offentligheten... Da er det bedre å nekte å svare. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

For et innholdsløst intervju. Hun forklarer jo ingenting, vi vet akkurat like lite som før. De var kamerater, ja vel, hvordan da? Hvor nære? Hvorfor? Hvordan er det mulig å være så nær venn med et menneske som er så travelt. 

Hun var i en krevende tid den gang, jaha, hvordan da? Hva var krevende? 

Hun ble manipulert sier hun, hvordan da? 

Hvorfor var tonen slik den var? 

Hun sier at hun tar fullt ansvar, men hva betyr egentlig det? Å SI at man tar ansvar betyr jo svært lite, hva slags handlinger gjør hun for å ta ansvar? Hun vil jo ikke en gang belyse det hun har gjort. 

Jeg har ikke noe behov for å steine MM altså, men dette intervjuet belyser jo ingenting. Hun er lei seg og tar ansvar, jadajada, alt dette visste vi fra før. 

Hun er et vanlig menneske som påstår hun googlet JE men likevel ikke fikk med seg at han var overgriper, greit nok det, men hun har ikke en vanlig rolle! Hun sier absolutt ingenting om hvilket ansvar hun har og hadde til å være kritisk og hvorfor hun er/var så naiv. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Jeg har tenkt at alle kan gjøre feil. Og sålenge hun legger seg paddeflat så må man bare gå videre. 

Dette var ikke og legge seg paddeflat. 

Og jeg sitter igjen med mer spørsmål enn svar etter og ha sett det!  

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
krikelikken skrev (24 minutter siden):

Hun skammer seg ikke over noe, men hun er krenket av alt. Særlig at pressen er interessert i det hun mener er privatlivet. 

Synes det ser ut som om hun leser svarene sine utenfor kamerafeltet jeg. 

Synes også den falske gråten hennes er latterlig. Har hatt mer troverdige samtaler med ungdomskjærester som har vært på fest i helga og rotet med noen andre. 

Enig 💯

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...